צעד אחד לפני הגמר

ליגת האלופות-שלב חצי הגמר, משחק 1

מנצ'סטר סיטי – ריאל מדריד:
הסיטיזנס מול הבלאנקוס, ליגה אנגלית מול ליגה ספרדית, קון אגוארו מול כריסטיאנו רונאלדו. מה עוד אפשר לבקש?
התכולים עלו לשלב חצי הגמר לאחר שהצליחו לעבור את אחת הטוענות החזקות לכתר, פ.ס.ז'. חמושים בחלוץ עם יחס השערים פר דקות משחק הטוב ביותר בפרמייר ליג ובדה ברוינה הנהדר, מנצ'סטר סיטי תרצה להוכיח לכולם שהיא לא באה לשמש תפאורה בדרכה של ריאל מדריד לגמר , אלא מתכננת בעצמה ללכת עד הסוף והיא בהחלט מסוגלת לכך, ולשם כך תצטרך להעמיד מרכז הגנה נחוש בראשותם של אוטאמנדי וקומפאני המתאושש מפציעה. מעבר לכך למגנים תפקיד עצום מחר בסגירת האגפים ותמיכה בנבאס ודה ברוינה.

הרבה יהיה תלוי בו, אגווארו (צילום: Daily Mail)
הרבה יהיה תלוי בו, אגווארו (צילום: Daily Mail)

יאיא טורה ייעדר ופלגריני יקווה שפרננדיניו ופרננדו ישלטו במרכז המגרש גם בהיעדרו. ריאל מדריד מנגד מגיעה מעודדת ביותר לאחר ה"רמונטדה" (מהפך) שביצעה בשלב רבע הגמר מול וולפסבורג ובמקביל מפתיחתו המחודשת של המאבק בליגה הספרדית וכמובן הדחתה של ברצלונה יריבתה המושבעת מהמפעל. כדי לנצח בהתמודדות יהיה על ריאל לעלות עם קשר דפנסיבי מובהק, ובהיעדר אופציות נוספות, יהיה זה קאסמירו שישתף פעולה עם קרוס ומודריץ' במרכז המגרש. בהתקפה קרים בנזמה בספק גדול למשחק וכריסטיאנו גם כן בסימן שאלה, אך להערכתי לא יחמיץ מפגש כה חשוב והזדמנות לשבירת שיא שערים נוסף. גארת' בייל שהיה נהדר במהפך מול ראיו בשבת יקווה להמשיך ביכולתו הטובה ולהזכיר לאנגלים מה יש לו ברגליים.
הימור תוצאה שלי : 1:1.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג את הרמונטאדה (צילום: UEFA)
ישחק או שוב ינוח? כריסטיאנו רונאלדו (צילום: UEFA)

אתלטיקו מדריד – באיירן מינכן:
הקולצ'ונרוס מארחים את הבווארים למפגש סופר מרתק. אנטואן גרייזמן מול רוברט לבנדובסקי. דייגו סימאונה שהצליח לעשות בית ספר ללואיס אנריקה בשלב רבע הגמר, ינסה לעשות מעשה דומה גם למאמן שמזוהה אולי יותר מכולם עם ברצלונה, הלא הוא פפ גווארדיולה הנפלא. הגנה מול טיקי-טקה. אתלטיקו מדריד הצליחה להכריע את יריבותיה העונה באמצעות משחק הגנה קשוח, מחויב וחסר פשרות. שחקניה מגנים ותוקפים כיחידה אחת , ממש כמו לוחמי ספרטה של המלך ליאונאידיס מהסרט '300'. לכל אחד שעולה למעלה יש גיבוי מאחוריו.

איתו לא כדאי להיכנס למלחמת טקטיקות, סימאונה (צילום: יח"צ)
איתו לא כדאי להיכנס למלחמת טקטיקות, סימאונה (צילום: יח"צ)

כל כוכב שמתמודד מול שחקן הגנה מקבל שמירה כפולה ולעיתים אפילו משולשת. לשחקני אתלטיקו אין שום בעיה אם צופי הקבוצה היריבה או אלו הנייטרלים לא יהנו מהמשחק, הם רק רוצים לנצח. בצלמו ודמותו של צ'ולו. באיירן מינכן מנגד ממשיכה לפרק את הבונדסליגה ומשייטת לעבר אליפות נוספת. איש לא יוכל לשכוח את המהפך ההירואי שביצעה מול יובנטוס בשלב רבע הגמר, ויש שיאמרו שרק בעבור אותו ניצחון מגיע לגרמנים לזכות בגביע. לקבוצה של פפ אין שום בעיה למסור את הכדור גם 600 פעם במחצית אם זה משרת את האינטרס של שמירה על הכדור ויצירת מצבי הבקעה. שני מאמנים כל כך שונים ויחד עם זאת, כל כך דומים. שתי קבוצות כל כך שונות ויחד עם זאת, כל כך דומות
.

pep
יעבור את משוכת אתלטיקו? פפ. (צילום: UEFA)

הימור תוצאה שלי: 0:1 לאתלטיקו מדריד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית