צ׳לסי ניצחה 3:1, ורד כהן: רוצות שוויון לא דורשות מעבר לזה

משחק הידידות מול אחת הקבוצות הטובות בעולם נערך הערב באיצטדיון המושבה בפתח תקווה, הנבחרת המתחדשת בהובלתו של גבי בורשטיין רצתה להוציא תוצאה טובה לקראת צמד המשחקים מול איטליה ודנמרק. שיא ישראלי חדש נקבע במספר הצופים והצופות

לפני פתיחת המשחק נערך טקס הוקרה ופרידה מאדווה טוויל שחקנית נבחרת ישראל שהודיע היום על פרישה ממשחק פעיל.

(צילום: מושיק אושרי)1

צ׳לסי הגיעה לישראל כדי לתרום לפיתוח כדורגל הנשים בישראל, המטרה הסופית היא שאנשים יבואו לאיטליה. וגם אם זה יגמר בהפסד המטרה היא שיווקית, לעלות את המודעות לכדורגל נשים למנף אותו שילדות ירגישו בנוח לבוא להורים ויגידו אני רוצה להיות שחקנית כדורגל, אז מעבר לתוצאות שיהיו על המגרש, גם מול איטליה וגם מול דנמרק המטרה העיקרית היא קודם כל לעלות את המודעות ולהפוך את הענף ללגיטימי. אמרה השבוע שרון זאבי מנהלת אגף כדורגל נשים ורכזת “אתנה”

(צילום: מושיק אושרי)

במהלך הימים האחרונים השחקניות והצוות המקצועי קיימו מספר מפגשים עם מאמנות ישראליות וכן עם שחקניות כדורגל ישראליות ופלסטיניות. הבוקר ראשי הקבוצה התארחו במרכז פרס לשלום ביפו.
המשחק נפתח לעיני 8534 צופות וצופים, שיא קהל בכדורגל נשים בישראל, בין הצופים גם בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ׳.
כבר בדקה השישית צ׳לסי עלתה ליתרון משער של בת׳ אינגלנד.
המשחק התפתח יחסית רגוע וכצפוי ממשחק ראווה לא נרשמו אירועים מיוחדים, בדקה ה-50 צ׳לסי עלתה ל-2:0 משער של השבדית הנהדרת מגדלנה אריקסן.

(צילום: מושיק אושרי)

13 דקות אח״כ ורד כהן מרימה את המושבה באוויר כאשר צימקה את התוצאה עם שער נהדר בנגיחה.
דווקא במומנטום טוב של הנבחרת צ׳לסי כבשה את השער השלישי, בדקה ה-72 3:1 צ׳לסי, משחק מסירות נהדר נגמר בהקפצת כדור של סופי אינגל מעל עמית כהן. וזו גם תוצאת הסיום.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שיא קהל במשחק כדורגל נשים (צילום: מושיק אושרי)

הרכבים:
הרכב נבחרת ישראל: עמית כהן, ליה ברקאי, שי שדה, נורה אבו שנב, שחר נקב, מריאן עווד, אופל סופר, שירה אלינב, קארין סנדל, מור אפרים ורחל שטיינשניידר.

הרכב צ’לסי: אן-קתרין ברגר, מארן מיילדה, מילי ברייט, מגדלנה אריקסון, האנה בלאנדל, סופי אינגל, סו-יון ג’י, דרו ספנס, פראן קירבי, גורו רייטן ובת’ אינגלנד.

תגובות:

מאמן הנבחרת גבי בורשטיין שלו זו הופעת בכורה על הקווים אמר: הופעת בכורה, 8000 איש, צ׳לסי ממול, התרגשות גדולה. הבנות באו ונתנו את הכל ופשוט הקריבו מעצמן וניסו להגיע לרמה שזה פשוט עשור מאחוריהן אבל לדעתי עשו הופעה מדהימה. הבנות עובדות מאוד קשה, אני מסכם את זה שהבנות נתנו את הכל, ניסו לשחק כדורגל, אנחנו צריכים לזכור שצ׳לסי בין ארבעת הקבוצות הטובות באירופה ומתאמנות 6/7 פעמים בשבוע, מקצועניות חיות מזה ומקבלות על זה שכר. אצלנו הליגה עוד לא התחילה והשחקניות לא התחילו להתאמן זה היה משחק הכנה מצויין מול איטליה.
המשחק הזה עזר לי לראות מה הולך להיות מול איטליה ועם מי אני יכול ללכת והן עשו לי כאב ראש חיובי. אני קורא לקהל להגיע, אתם ראיתם היום שיש פוטנציאל לכדורגל הנשים וצריך לעבוד איתו כדי להגיע לתוצאה וזה לא יגיע תוך יומיים שלושה. אם היום עשינו משחק יחסית סביר מול צ׳לסי לא אומר שאנחנו הולכות לנצח את איטליה. את נכנסת למשחק כדי לנצח כל משחק, אז אנחנו נעבוד וזה תהליך ארוך. ואם אנחנו רוצים לטווח ארוך אז צריך באמת להמשיך לעבוד כל השנה גם הקבוצות שלהן וגם בנפרד, כרגע ההתאחדות עזרה לי עם הרבה אימונים במשחק הזה.
על מחאת השחקניות אמר שהוא מקווה שמשרד הספורט והטוטו יתנו את התקציבים אבל אם מסתכלים על הנבחרת יש פה המון בנות שמשקיעות מעצמן חוץ מהמועדונים ומביאות את עצמן לרמה שאם המדינה תשקיע קצת בכדורגל נשים כמו במדינות אחרות לדעתי אנחנו נוכל להגיע לרמה גבוהה.

ורד כהן שכבשה את השער המצמק של הנבחרת: חוויה עוצמתית לשחק מול איצטדיון מלא אנחנו שבועות מתכוננות לזה, יש פה המון בנות צעירות שעבורן זה ממש חוויה, גם לנו הוותיקות, לא חווינו דבר כזה ואני שמחה שזה קרה, אנשים נחשפו לזה, אומנם אנחנו לא איפה שאנחנו רוצות להיות וברמות הגבוהות כמו צ׳לסי, שהיא אחת הקבוצות הטובות בעולם אבל יש פה את הרצון ואת השאיפה שזה יקרה צריך את העזרה של כל הגורמים מסביב.

על מחאת השחקניות אמרה, אי אפשר להתעלם מזה, מבחינתי כדי להיות ברמות הטובות ולספק רמה טובה מול קבוצות ונבחרות טובות זה תהליך שאמור להתחיל אצלנו בבית, בליגה שלנו ולקבל את התמיכה שלצערי הרב לא שוויונית ואני מקווה שהמאבק שאנחנו עושות והחשיפה שהייתה פה היום וכן הראנו שיש פה כישרון אז אנשים יתעוררו ובאמת יהיה פה שוויון ודחיפה בדיוק כמו אצל הגברים אנחנו לא דורשות מעבר לזה.

אני מקווה שיגיע קהל למשחק מול איטליה, איטליה היא אחת הנבחרות הטובות בעולם, בשביל זה נועד המשחק הזה, לחשוף את הנבחרת, לחשוף את כדורגל הנשים זו השאיפה שבאמת יחשפו לזה עוד בנות וגם גברים וכל המדינה על מנת שבאמת נוכל לספק מה שאנחנו רוצות.

על המשחק הקרוב מול איטליה הוסיפה, אנחנו מתאמנות כבר חודשיים, יש פה צוות חדש, אני חזרתי לנבחרת אחרי המון שנים יש את הרצון שנראה כדורגל טוב, זה לא יקרה מהר, אנחנו יודעות את זה וזה תהליך ויש לנו סבלנות, לנו הוותיקות בשביל העתיד של השחקניות הצעירות.

 

מגדלנה אריקסון, קפטנית צ׳לסי: זה היה טיול מדהים, ת״א עיר מאוד יפה והיה מזג אוויר מעולה, היה ממש נחמד לא רק לשחק אלא להוות דוגמא והשראה ולעזור לישראל בקידום כדורגל הנשים.
אנחנו פה כדי שאנשים יתעניינו יותר בכדורגל נשים וגביע העולם בקיץ בצרפת גם עזר לזה וכדורגל הנשים הוא בעלייה בכל העולם ובתקווה שגם בישראל. ראינו היום את הנבחרת הישראלית בהופעה מדהימה היום.
שמחנו לקחת חלק בעוד פעילויות כאן שהם מעבר לכדורגל זה כל כך מיוחד ומדהים שיש לנו את היכולת לעשות את זה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort