צ׳לסי נחתה בארץ, בנבחרת מצפים לאיצטדיון מלא

ביום שלישי יתקיים משחק הראוה בין נבחרת ישראל לקבוצת הנשים של צ׳לסי.

אתמול (ראשון) הקבוצה השתתפה הקבוצה בכמה אירועים, בבוקר באירוע משותף עם מרכז פרס לשלום בבית הנבחרות בשפיים התקיים אימון של שחקניות ישראליות ופלסטיניות, את האימון המשותף העביר צוות של צ׳לסי. באימון נכחו יו״ר צ׳לסי ומאמנת קבוצת הנשים של צ׳לסי אמה הייס.
אמה הייס אמרה במהלך האימון המשותף: מאבק לשיוויון עבור קבוצת הנשים ומיגור האנטישמיות בקרב חלק מהאוהדים, הם נר לרגליו של הבעלים. להיות בישראל, נותן לנו הזדמנות לקחת את הנושאים האלה צעד קדימה.

דיאנה קופר שחקנית צ׳לסי באימון משותף עם שחקניות ישראליות ופלסטיניות- קרדיט: ההתאחדות לכדורגל

בצהריים התקיים אירוע משותף להתאחדות לכדורגל וצ׳לסי במלון הילטון בת״א תחת הכותרת ״העתיד של כדורגל הנשים״. באירוע השתתפו ברוס באק יו״ר צ׳לסי, אמה הייס מאמנת קבוצת הנשים של צ׳לסי וסיימון ג׳ונס מהאקדמיה לכדורגל של צ׳לסי. המנהל הטכני של נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר אמר בפתיחה: ״כבוד גדול לארח אתכם כאן. אעשה כל מה שאוכל לפיתוח כדורגל הנשים בישראל. באוסטריה יזמתי תוכנית בסגנון שאני רוצה ליצור כאן וזאת הייתה הצלחה גדולה, לכן זה אפשרי.

הצעיף שצ׳לסי חילקה לכבוד המשחק

ברוס באק יו״ר צ׳לסי אמר: בתחילת הדרך קבוצת הנשים הייתה מזוהה עם צ׳לסי אבל לא חלק מהמועדון עצמו, רומן אברמוביץ׳ לקח את קבוצת הנשים והפך אותה לחלק מהמועדון. יחד עם אמה הייס התחלנו לזכות בתארים והחלטנו לפני כשלוש שנים לתת לקבוצת הנשים את אותם תנאים כמו לקבוצת הגברים. אנחנו רואים את ההתקדמות, יש היום יותר נשים אוהדות במגרשים מאשר לפני כ-15 שנה וזה בהחלט בזכות קבוצת הנשים שלנו.

אמה הייס מאמנת הקבוצה אמרה: זאת לא רק ההשקעה הכספית שחסרה אלא התפיסה שמועדונים צריכים לאמץ את קבוצות הנשים ולהשקיע בהן כמו אצל גברים. מדהים שיש לילדות את מי להעריץ ומוצאות מודל לחיקוי.  כדורגל הנשים כאן ורק יגדל, אנחנו לא הולכות לשום מקום. כדורגל הנשים הולך להיות ענף הספורט השני הכי גדול אחרי כדורגל הגברים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אמה הייס בראיון לאיתן דותן

מיד אחרי האירוע נסעו שחקניות צ׳לסי לאימון בבית הנבחרות בשפיים. לפני האימון פגשו את שחקניות הנבחרות הצעירות של ישראל U-17  ו U-19


מגדלנה אריקסון, שחקנית צ'לסי ונבחרת שוודיה, מספרת היא שמחה להיות פה בישראל, אומנם מאוד חם אבל היא מאושרת להיות פה. היה לנו אימון מצויין עכשיו ואנחנו מוכנות למשחק, אנחנו מתרגשות לשחק, זה משחק ההכנה האחרון לפני פתיחת העונה ושמעתי שהרבה צופים אמורים להגיע, שזה ממש ממש נפלא. שמעתי מהחברות לקבוצה שיש לישראל נבחרת טובה, אני זוכרת שהן ניצחו את דנמרק במוקדמות, אז יהיה משחק קשה. הן בעלייה, ויהיה מעניין איך זה יתפתח. לשאלה איך הייתה החזרה הביתה אחרי הזכייה במדליית הארד במונדיאל אמרה מגדה: ראשית, בעיקר מאוד עייפה, הייתי חייבת חופשה. אחרי זה חזרתי לצ'לסי, וזה היה טוב, כי שבתי עם הרבה ביטחון, עם הרבה השראה לקחת את התארים העונה. לשאלה  אם היא מרגישה בחזרה לאנגליה שיש שינוי לגבי כדורגל נשים, בעניין, באהדה, בסיקור, אחרי גביע העולם ענתה: בהחלט, אני חושבת שרואים באנגליה כמה גביע העולם השפיע, בעיקר במשחקים שלנו. למשחק הראשון בסטמפורד ברידג' לא נשארו כרטיסים, שזה דבר ענק עבורנו.

בסיום האימון השחקניות חילקו חתימות לאוהדים
בסיום האימון השחקניות חילקו חתימות לאוהדים
בסיום האימון השחקניות חילקו חתימות לאוהדים
בסיום האימון השחקניות חילקו חתימות לאוהדים

בהתאחדות לכדורגל מרוצים מרמת העניין שיצרה צ׳לסי, לאוהדים שרצו להשיג כרטיסים למשחק נאמר שאזלו הכרטיסים ובנבחרת מצפים לאיצטדיון מלא.

שרון זאבי מנהלת אגף כדורגל נשים ורכזת "אתנה" אמרה:

היינו אופטימים, ידענו שיהיה לזה ביקוש, עשינו גם עבודה מאוד אינטנסיבית ברמה השיווקית, אבל גם מסתבר שיש אוהדים לכדורגל נשים ובטח כשמגיעה קבוצה ברמה כזו זה יוצר עניין  בפרט אחרי המונדיאל האחרון. המטרה הסופית היא שאנשים יבואו לאיטליה. וגם אם זה יגמר בהפסד המטרה היא שיווקית, לעלות את המודעות לכדורגל נשים למנף אותו שילדות ירגישו בנוח לבוא להורים ויגידו אני רוצה להיות שחקנית כדורגל, אז מעבר לתוצאות שיהיו על המגרש, גם מול איטליה וגם מול דנמרק המטרה העיקרית היא קודם כל לעלות את המודעות ולהפוך את הענף ללגיטימי.

בהכנת הכתבה השתתפה נעם גל

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort