מוכנות לקרב: צרפת ניצחה 2:1 את ברזיל בתום הארכה. שער ניצחון להנרי

לא לזה ציפתה המארחת כבר בשלב הנוקאאוט המוקדם, אך ההפתעה הגדולה בבית ג' סידרה לנבחרת הטריקולור מפגש קשה במיוחד מול נבחרת שאמנם נמצאת במעין חילופי דורות אך עדיין מחזיקה באגדת כדורגל נשים ובמלכת שערי המונדיאלים, בנוסף לנבחרת תוססת באופן מפתיע בהתחשב בכושר בו הגיעה למונדיאל. צרפת ידעה שהדרך שלה לאליפות עולם שנייה תוך שנתיים תהיה קשה, עם מפגש רבע גמר צפוי נגד ארצות הברית, אך ברזיל נמצאת שם כדי לדאוג שגם הדרך לשם תהיה מפותלת.

 

הרכבים פותחים:

צרפת: שרה בוהאדי; מאריון טוראן, אמל מאג'רי, גריידז' אמבוק באטי, וונדי רנאר; קאדידיאו דיאני, ויויאן אסאי, אליז בוסאליה, אמנדין הנרי; ואלרי גובאן, אוג'ני לה סומר.

ברזיל: ברברה; לטיסיה סנטוס, טאמירס, קטלן, מוניקה; טאיסה, פורמיגה, מרתה; לודמילה, דביניה, כריסטיאני.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אין כניסה ראויה מזו. האם זו תהיה האחרונה שלה? (FIFA WWC Twitter)

כפי שניתן אולי לצפות מקרב ענקיות שכזה, הדקות הראשונות התאפיינו בקצב די גבוה והרבה כדורים ששרקו ליד הרחבות, אם כי ללא מצבים מסוכנים באמת.

בדקה ה-23 נוצר המצב הראשון. דיאני יצאה עם הכדור ממצב אבוד בפינת המגרש והצליחה להרים לרחבה. היתקלות כואבת בין ואלרי גובאן לשוערת ברברה הסתיימה בכדור שניתז מכתפה של גובאן וחדר לשער. השער אושר בתחילה, אך בדיקת ההילוך החוזר קבעה עבירה על ברברה ופסלה את השער.

ברזיל התקרבה מאוד בעצמה בדקה ה-34, לאחר שמהלך יפה במרכז המגרש שיחרר את טאמירס למצב טוב מול בוהאדי, שהצליחה להגיע ראשונה ולהרחיק.

עם הזמן, אופי המשחק הפך לפיזי ואגרסיבי ואיבד מהשטף שלו. בדקה ה-44 שוב התקרבה ברזיל לכיבוש כאשר דביניה ניסתה לפרוץ מאגף שמאל. הכדור הגיע לבסוף לכריסטיאני שנכנסה לרחבה באין מפריע וניסתה להפתיע את בוהאדי מזווית לא שגרתית, אבל שוערת ליון הייתה מוכנה והדפה לקרן.

לאחר שש דקות של תוספת זמן שהגיעו כתוצאה מהפסקות תכופות ו\או ארוכות, השופטת הביאה לסיום המחצית הראשונה – שבדיוק כמו שני המשיקים הקודמים של צרפת, הסתיימה ללא שערים.

מאבק פיזי קשוח. (FIFA WWC Twitter)

צרפת פתחה בסערה אמיתית את המחצית השנייה. בדקה ה-52 דיאני שוב ניערה את טאמירס באגף הימני הצרפתי, שוב העבירה כדור רוחב, אבל הפעם העדור היה שטוח, והפעם ואלרי גובאן הגיעה ללא הפרעה ודחקה פנימה את שערה השני בטורניר. 1:0 לצרפת.

ההזדמנות המסוכנת ביותר של ברזיל הגיעה כתגובה כעבור כשלוש דקות. כריסטיאני הגיעה ראשונה לכדור חופשי ארוך ונגחה אותו גבוה, בצורה שאילצה את בוהאדי לזנק לאחור ולהדוף למשקוף ואל מחוץ לרחבה.

אוג'ני לה סומר ניסתה להיכנס למשיק וכמעט עשתה זאת בדקה ה-62. היא הגיעה עם הכדור לפינת הרחבה באגף שמאל, חתכה נהדר לאמצע ובעטה חד, שפגע בדרך דווקא בחברתה לקבוצה ויצא בשקט החוצה.

כעבור כדקה הבריזלאיות השיגו את התשובה. דביניה קיבלה כדור נהדר באגף שמאל, הכניסה אותו לרחבה, ההרחקה של רנאר הגיעה רק עד רגליה של טאיסה, שמצאה את הפינה של בוהאדי. השער נפסל בתחילה אך בדיקה מהירה של שופטי הוידאו הביאה לאישורו. 1:1.

לה סומר המשיכה להיראות לא חדה ובדקה ה-72 פספסה הזדמנות פז. כדור חופשי ארוך מצא אותה חופשייה לחלוטין בפינה של תיבת החמש, אך היא לא הצליחה לפגוע בכדור ואיפשרה לו לצאת לחוץ.

הקרב נמשך בדקות האחרונות ושתי הקבוצות ניסו חהכריע מחד, אך לא הצליחו מאידך להימנע ממחשבות על חצי שעה נוספת – שלבסוף הגיעה אחרי 90 דקות אינטנסיביות.

עוד חצי שעה של זה. (FIFA WWC Twitter)

ההארכה לא הניבה אקשן רב עד שהגיעה הזדמנות ענקית של דביניה בדקה ה-105, כאשר היא הצליחה לחדור את קו ההגנה, להגיע עד לרחבה ואף להכניע את בוהאדי, אבל אמבוק באטי הגיעה לכדור, הרחיקה מהקו והצילה, לפחות זמנית, את הטורניר של נבחרתה.

בדקה ה-107 הגיעה הישועה הצרפתית. כדור חופשי ארוך של מאג'רי הגיע עד לרחבת החמש, הראשונה לגעת בו הייתה הקפטנית אמנדין הנרי שהצליחה לשים אותו בפינה של ברברה. 2:1 לצרפת.

לבסוף יצאה הרוח מהמפרשים הברזילאים וצרפת החזיקה מעמד עד לסיום. שארית הדרך של הטריקולור תהיה קשה לפחות כמו הערב, אך למזחה, יש לה גם קהל ביתי תומך ורועש, שנתן תצוגה גדולה גם הלילה ומוכן לכל יריבה שלא תבוא בסוף השבוע.

Details

תאריך שעה Full Time
90'

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית