רביעייה לסאם קר, שער היסטורי לג'מייקה בהפסד 4:1 לאוסטרליה

לאחר כמעט משחק וחצי בשלב הבתים, אוסטרליה הייתה בדרכה לכישלון ענק, יש שיגידו אפילו פיאסקו. אבל המתילדות הראו את עוצמתן המנטלית וחזרו כל הדרך מפיגור 2:0 נגד ברזיל המתחדשת, עד לניצחון 3:2 גדול שמשאיר אותן עם סיכוי לא מבוטל לסיים את שלב הבתים במקום הראשון, אותו תכננו למשך כל הטורניר. הרגאיי גירלז, מצידן, ינסו לסיים בכבוד את הסיבוב הנדיר שלהן על הבמה הגדולה מכולן, בתקווה גם עם כדור אחד ברשת.

 

הרכבים פותחים:

ג'מייקה: ניקול מקלור; סאדה אדאמולקון, קוניה פלאמר, דנישה בלאקווד, צ'יניילו אשר; ג'ודי בראון, הבאנה סולאון, טוריאנה פאטרסון; טיפאני קאמרון, קאדיג'ה שואו, צ'יינה מאתיוז.

אוסטרליה: לידיה וויליאמס; אלי קארפנטר, קרלי רוסטבאקן, סטפני קאטלי, אלנה קנדי; אמילי ואן אגמונד, קטרינה גורי, קלואי לוגארסו; אמילי גיילניק, ליסה דה ואנה, סאם קר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הופעת פרידה. (FIFA WWC Twitter)

כבר בדקה החמישית אוסטרליה הגיעה למצב הראשון שלה. טעות בהגנה הג'מייקנית סידרה כדור קל לסאם קר, שניסתה להקפיץ מעל השוערת מקלור אך לא אמדה נכון את מיקומה והניחה את הכדור בידיה של ניקול מקלור.

כעבור חמש דקות זה כבר נגמר אחרת. קר הייתה הראשונה להגיע להגבהה מצד שמאל, וממרחק לא קטן נגחה כדור מושלם, והפעם למקלור לא היה סיכוי לעצור אותו. 1:0 לאוסטרליה.

באופן לא מפתיע, אוסטרליה המשיכה לבטא את עליונותה על המגרש, ובדקה ה-25 קר כמעט כבשה העתק של השער הראשון, רק מהאגף השני – רק שהפעם, מקלור הייתה מוכנה והדפה מעל המשקוף.

הראש של סאם קר היה היעד כמעט היחיד של הכדורים האוסטרלים במחצית הראשונה, וכפי שהוכיחה קר, בצדק. בדקה ה-42 כדור אלכסוני חכם של גורי מצא את קר הפנוייה, משום מה, עם קו החמש, ומשם הדרך לשער הייתה קצרה. 2:0 לאוסטרליה במחצית ראשונה שבהחלט הלכה בהתאם לציפיות עבור המתילדות.

בהצלחה לתפוס אותה. (FIFA WWC Twitter)

המחצית השנייה נפתחה ברגע מרגש במיוחד. באני שואו פתחה בהתקפה, התקדמה, גברה על יריבה אוסטרלית ושלחה כדור עומק נהדר לתנועה המתוזמנת היטב של הבאנה סולאון, שעברה את וויליאמס וגלגלה לשער הריק את השער הראשון של ג'מייקה בהיסטוריית גביע העולם לנשים. 2:1.

המומנטום הג'מייקני המשיך לשאת את הנבחרת בתחילת המחצית השנייה, ובדקה ה-62 כמעט והגיע השיוויון. הפעם זו הייתה סולאון ששלחה את שואו לרחבה, וממצב לא רע בכלל ניסתה שואו למצוא את הפינה הרחוקה, אך החטיאה את המסגרת. שתי דקות לאחר מכן שואו חדרה שוב לרחבה והגיעה לנקודה דומה, אך הפעם חיפשה את הפינה הקרובה ופספסה בגדול.

הדקות הטובות של ג'מייקה הלחיצו את אוסטרליה, ובדקה ה-69 המתילדות השיגו בדיוק מה שהיו צריכות. היילי ראסו, שנכנסה כמחליפה, עברה שתי שחקניות בדרך לרחבה, שלחה כדור מסוכן לרוחב השער שלבסוף הגיע לקר. ג'מייקה איפשרה שלושער בשני המשחקים הקודמים שלה, לכריסטיאני ולג'ירלי, וכעת גם לסאם קר. 3:1 לאוסטרליה.

לנוכח השער של ברזיל, אוסטרליה הייתה חייבת לכבוש שוב כדי להימנע מסיום במקום השלישי – היא קיבלה אותו בדקה ה-83, כאשר ניקול מקלור התקשתה להשתלט על מסירה שגרתית לאחור, סאם קר קפצה על ההזדמנות כדי לכבוש את הרביעי שלה, להשתוות לאלכס מורגן ולקבוע 4:1 לאוסטרליה.

התוצאה הסופית אמנם מאכזבת עבור ג'מייקה, בעיקר בהתחשב בפתיחה הנהדרת למחצית השנייה, אך אין ספק שהיא תיקח איתה את הרגע ההיסטורי בדקה ה-62 של המשחק. מבחינת אוסטרליה, הניצחון הזה הספיק לה כדי לסיים את הבית במקום הגבוה ביותר שהייתה יכולה בתלות בעצמה בלבד, והקשיים בהם עמדו האוסטרליות יכינו אותן נהדר לשמינית הגמר מול נורבגיה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort