חוקי השוער החדשים: פנדל של רנאר סידר למארחת מאזן מושלם

נבחרת צרפת כבר הבטיחה מזמן את העלייה לשמינית הגמר, אך המארחת קיוותה להימנע מתסבוכות מול הנבחרת הניגרית העיקשת, שניצחה במחזור שעבר את דרום קוריאה ובכך עשתה צעד חשוב לעבר השלב הבא. חלוקת נקודות כאן תעלה את צרפת מהמקום הראשון, כפי שציפתה, וככל הנראה תעלה גם את ניגריה מהמקום השלישי.

 

הרכבים פותחים:

ניגריה: שיאמקה נאדוזי; צ'ידינמה אוקקה, אנגוזי אברה, אונומה אבי, אוסינצ'י אוהלה; אנגוזי אוקובי, הלימאטו איינדה, ריטה צ'יקוולו; פרנסיסקה אורדגה, דזירה אופארנוזי, אסיסאט אושואלה.

צרפת: שרה בוהאדי; אב פריסה, אמל מאז'רי, גריידז' אמבוק באטי, וונדי רנאר; אמנדין הנרי, שארלוט בילבו; דלפין קסקארינו, ויויאן אסאי, גאטן טיניי; ואלרי גובאן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
לא מוכנות להוריד רגל מהגז. (Equipe France Twitter)

המשחק נפתח בקצב גבוה, אם כי האיום הראשון על השער הגיע רק בדקה ה-17 – כשכדור קרן מדוייק מצא את אמנדין הנרי חופשייה ברחבה, אך ניסיון הוולה שלה פספס את המסגרת.

ככל שנמשך המשחק, ניגריה הצטופפה יותר ויותר לאחור בידיעה שנקודה אחת תספיק לה. היא הרבתה להתגונן והרבתה לבצע עבירות, מה שפגע קשות בשטף הצרפתי וחא איפשר למארחת לאיים באמת על השער. למעשה, אף אחד מהנבחרות לא בעטה אפילו למסגרת במחצית הראשונה, שכמובן הסתיימה מאופסת.

קרב עיקש, אבל מה עם גולים? (FIFA Twitter)

צרפת פתחה מצויין את המחצית השנייה ונראה היה שהשער הראשון כבר באוויר. בדקה ה-58 צרפת יצרה את ההזדמנות הטובה ביותר שלה עד אותה נקודה, כשרנאר מצאה את קסקארינו בכדור ארוך נהדר שאיפשר לה לפרוץ לרחבה, למצוא את טיניי החופשייה, אך הניסיון של הקשרית ההתקפית הותיקה החטיא בגדול את המסגרת.

על מנת להסיר כל ספק לגבי שאיפות המרץארחת לגבי המשחק הזה, בדקה ה-62 נכנסו למגרש כוכבות הנבחרת שקיבלו מנוחה, קדידיאטו דיאני ואוג'ני לה סומר. קסקרינו המלהיבה סיימה את חלקה, כמו גם ואלרי גובאן.

גם הבעיטה הראשונה של צרפת למסגרת לא הייתה מספיק מאיימת, כשמאג'רי ניסתה להפצית מרחוק לאחר כדור קרן שהורחק, אך בעטה היישר לידי השוערת.

צרפת המשיכה להתקרב ושוב זו הייתה גאטן טיניי במאכז העניינים. הפעם היא הגיעה לכדור רוחב נהדר של אסאי לטחר מבירה יפה של הנרי, אך עשתה זאת מעט מאוחר מדי ופספסה את המסגרת.

בדקה ה-74 הגיעה סוף סוף הישועה, או כך נראה. כדור שהגיע מאגף שמאל ננגח הלאה על ידי לה סומר והגיע לאסאי, שהוכשלה בבירור מאחור אך רק התערבות של שופטי הוידאו ובדיקה של השופטת הראשית הביאו לכדור העונשין המיוחל, ולכרטיס צהוב שני למגנה השמאלית אברה. וונדי רנאר ניגשה לבעוט – אך פגעה בקורה.

הסאגה לא נגמרה כאן. שןפטי הוידטו התערבו שוב וקבעו שהשוער בת ה-18, נאדוזי, עברה את קו השער ברגע הבעיטה ונקבעה בעיטה חוזרת. בדקה ה-79 הסתיים סוף סוף הסיפור, כשוונדי רנאר ניגשה שוב והפעם הניחה את הכדור ברשת הגבוהה. 1:0 לצרפת.

בדקה ה-87 לה סומר כמעט והכפילה, אך הנגיחה שלה מקרוב נעצרה אצל נאדוזי לאחר כדור יפה מהאגף הימני.

בסיום שמונה דקות תוספת הזמן, זכר לסוגיית הםנדח, המארחת יצאה שוב עם כל שחוש הנקודות, וכמו מול נורבגיה, גם זה היה קשה. אין סםק שהנבחרת הצרפתית מוכנה לקרבות הנוקאאוט, לפחות בצד המנטלי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort