לשים אותם מתחת למיקרוסקופה: חמשת השחקנים ששווה לעקוב אחריהם בקופה אמריקה

בלילה שבין שישי לשבת תצא לדרך אליפות דרום אמריקה בכדורגל, המוכרת כמובן בשמה היותר קליט, קופה אמריקה. לא מעט כשרונות יתרוצצו על כרי הדשי בברזיל אבל החמישייה הזו בהחלט שווה אסקטא מעקב אחריהם מכיוון שלכל אחד מהם יש הרבה מה להראות.

ווילקר פארינז (מיליונריוס, ונצואלה)

שוערה של קבוצת מיליונריוס הקולומביאנית, ווילקר פארינז בן ה-21, ללא ספק דמות מאוד מעניינת ברשימה הזו. הוא כבר היה חלק מהסגל של נבחרתו לקופה ב-2015 כשהוא בן 17 בלבד אבל לא זכה כמובן לשחק כשרפאל רומו היה השוער הפותח. כעת הוא השוער הבכיר של הנבחרת אחרי שרומו נדחק מאודינזה והתגלגל עד לאפוא"ל ניקוסיה באי השכן שלנו ופארינז בהחלט מוכן להראות למה בדיוק הוא נבחר להיות זה שיגן על שער נבחרתו. עד כמה השוער הזה מוכשר? בחודש האחרון צצו שמועות שקישרו אותו לברצלונה הגדולה בתור זה שיגיע במקום יאספר סילסן לשמש כשוער משנה של טר שטגן, אמנם זו "רק" עמדת שוער המשנה, אבל בכל זאת לא כל אחד מועמד להגיע לאלופת ספרד. איתו בשער ועם הדמות הבאה שתגלו, אולי ונצואלה תהיה הכבשה השחורה של התחרות.

ברצלונה זה כבר לא צחוק, פארינז (Clarin)

ג'וזף מרטינז (אטלאנטה יונייטד, ונצואלה)

אם מקודם רפאל רומו הוזכר כאן במדי אודינזה, אי אפשר שלא להזכיר את האיש שהיה בערך באותה תקופה בטורינו, ג'וזף מרטינז. החלו הנפלא נחשב לפוטנציאל ענק אבל התרסק קשות באיטליה וברח עם הזנב בין הרגליים ל-MLS לקבוצת אטלאנטה יונייטד. 58 שערים ב-69 הופעות במדי האלופה הנוכחית של הליגה האמריקאית הראו לכל העולם שכנראה מה שלא בולךבמקום אחד, יכול להתפוצץבמקום אחר, רק תשאלו את סבסטיאן ג'יובינקו. כעת החלוץ בן ה-26 ירצה לקחת את נבחרתו כמה שיותר קדימה ואולי על הדרך לסדר לעצמו חוזה בקבוצה אירפואית בכירה יחסית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ילהטט גם בברזיל, מרטינז (הטוויטר הרשמי של CONMEBOL)

אדר מיליטאו (ריאל מדריד, ברזיל)

הבלם הברזילאי בן ה-21  שיכול גם לתפקד כמגן ימני וקשר אחורי נרכש הקיץ על ידי ריאל מדריד מפורטו אחרי עונה נפלאה במדי הפורטוגלים. כעת חובת ההוכחה היא עליו שהבלאנקוס לא שפכו סתם 50 מ' אירו על מישהו שלא עונה לציפיות. התחרות שלו על מקום בהרכב קשה, את עמדת הבלם מאיישים הצמד מפריז, תיאגו סילבה ומרקיניוס אבל מיליטאו שפירוש שם משפחתו הוא "לוחמני" בהחלט מצדיק אותו ומוכן להתמודד מול כל אתגר,גם אם זה להעיף את אחד ה-"פריזאים" לספסל בעקבות יכולת טובה שלו עצמו.

לוחם כשמו הוא, מיליטאו (CBF)

לאוטארו מרטינז (אינטר מילאן, ארגנטינה)

חלוצה בן ה-21 של אינטר אינו שחקן הרכב של ארגנטינה שכמובן הולכת של סרחיו אגווארו בתור חלוץ פותח. אבל על כל המסביב שהולך סביב חברו לקבוצה מאורו איקארדי, בעיקר בכל הנוגע למדים הלאומיים, לאוטארו עוד מסוגל לקבל לא מעט דקות מהספסל ולהראות לכולם למה אינטר הסכימה להכניס לו סעיף שחרור שגבוה במיליון יורו מזה של איקארדי. זה יהיה גם סוג של מבחן קבלה עבורו לאינטר עצמה שמחפשת חלוץ שיהיה במקום הקפטן הפרובלמטי שלה, אולי דווקא מרטינז יראה שלא צריך רכישות בסכומי עתק והתשובה נמצאת ממש מתחת לאף.

זמן מבחן, לאוטארו (Ole)

מקסימילאנו גומז (סלטה ויגו, אורוגוואי)

קשה לבלוט בנבחרת בה אתה כינור רביעי ללואיס סוארס, אדינסון קבאני וכריסטיאן סטואני אבל מקסי גומז בן ה-22 יודע שאם יקבל את ההזדמנויות שהוא צריך כדי להוכיח את עצמו, הוא יעמוד במשימה. קבאני וסוארס מגיעים בכשירות לקויה אחרי שנפצעו לקראת סיום העונה במדי בוצותיהם וחזרו לאימונים בהדרגה, שניהם כבר בני 32 וסטואני לא תמיד מספק את הסחורה, אולי דווקא האס של סלטה ויגו יהיה דם רענן עבור נבחרת הגארה צ'ארואה כל הדרך לעבר הגביע הנכסף.

דור ההמשך של החלוצים הגדולים של אורוגוואי, גומז (FUF)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית