מונדיאל 2019: איטליה ניצחה את אוסטרליה עם שער בדקה ה-95

משחקי המונדיאל הגיעו כבר לבית ג' ובמפגש מוקדם של הצהריים ראו את איטליה ואוסטרליה נפגשות במגרש בולנסיין.

הרכבים:

איטליה: לאורה ג'וליאני, ולנטינה ברגמסקי, שרה גאמה (ק), אלנה לינארי, אליה גואני, ולנטינה צ'רנויה, מנואלה ג'וליאנו, אורורה גאלי, ברברה בונאנזאה, כריסטיאנה ג'ירלי, אילריה מאורו.

אוסטרליה: לידיה וויליאמס, אלי קארפנטר, קלייר פולקינגהורן, אלאנה קנדי, סטף קייטלי, אמילי ואן אגמונד, היילי ראסו, טמיקה יאלופ, קייטלן פורד, קלואי לוגארזו, סם קר (ק).

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

כבר בדקה השניה הגיע איום ראשוני ליד השער של איטליה, סם קר קיבלה את הכדור במצב טוב וכמעט הבקיעה אבל בלי קשר הדגל עלה לנבדל נגד הקפטנית בצהוב.

בקושי עברה דקה והמת'ילדאס שוב ניסו את כוחן הודות לכדור מדויק של קייטלי שהגיע לקר, אבל חוסר דיוק מנע שער ראשון במשחק.

בדקה הרחמישית של המשחק גם האיטלקיות הגיעו למצב ראשון כאשר אילריה מאורו שברה את מלכודת הנבדל האוסטרלית אבל בעטה חלש לידיים של וויליאמס.

בדקה התשיעית של המשחק הרשת של אחד השערים כבר זזה. כדור אדיר של ג'וליאני מצא את בונאנזאה שדהרה כל הדרך אל השער למרות שהכשילו אותה וגלגלה לרשת בשביל ה-1:0. אבל הקוונית בצד ימין הרימה דגל לנבדל, השער הלך לבדיקה של ה-VAR. אחרי דקה וחצי של בירורים ה-VAR צידד בקוונת, אין שער.

האוסטרליות התאוששו מבליץ איטלקי קטן ובעיטה חדה של ואן אגמונד כמעט והוסתה על ידי פורד לרשת של ג'וליאני אבל הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-22' עבירה של שרה גאמה ברחבה הובילה לכדור עונשין מ-11 מטרים, וכרטיס צהוב לקפטנית בכחול. סם קר ניגשה לבעוט בעצמה ונעצרה אצל ג'וליאני אבל הבקיעה מהריבאונד, 1:0 לאוסטרליה.

מחווה לטים קייהיל. סם קר חוגגת את השער שלה (FIFA)

בדקה ה-27 כמעט הגיע השני! תרגיל קרן נהדר הסתיים בבעיטה אדירה של ואן אגמונד שננעצה במשקוף, בכל מקרה הייתה שריקה לעבירה של לוגארזו על ג'וליאני.

בדקה ה-31' הגיעה ה-הצלה של המשחק עד כה! כדור ענק של צ'רנויה מצא את כריסטיאנה ג'ירלי שמשמונה מטרים שלחה בנגיעה לכיוון השער אבל לידיה וויליאמס זינקה על הכדור ומנעה שער בטוח תוך כדי שנפצעה במהלך.

והנה כמעט השני! מהלך אדיר של האוסטרליות שהתחיל מהשוערת וויליאמס דרך ריצה מטורפת של המגנה קארפנטר, הסתיים בהרמה נפלאה של ראסו לראש של לוגארזו אבל ג'וליאני הדפה נפלא וגאמה הרחיקה את הסכנה.

עד לסיום המחצית לא היו אירועים נוספים, אוסטרליה יורדת עם 1:0 מאוד שברירי, איטליה תנסה לשנות את גורלה במחצית השניה.

מחצית שניה:

עם פתיחת המחצית חילוף באיטליה, גאלי יצאה ואליזה ברטולי עלתה במקומה.

האוסטרליות פתחו נהדר את המחצית השניה ופורד הגיעה לשני מצבים קורצים בהם בחנה את ערנותה של ג'וליאני שביתניים עמדה במבחן.

בדקה ה-56' הגיע השוויון. טעות פטאלית של פולקינגהורן שפשוט לא שמה לב לבוננזאה שארבה לה וחטפה את הכדור הובילה למהלך נפלא של הפליימייקרית האיטלקית שדהרה כל הדרך לעבר השער של לידיה וויליאמס ודחקה לפינה את שער השוויון המיוחל עבור האזורה, 1:1 בולנסיין.

האחד בוטל, השני כבר נחשב. בוננזאה חוגגת עם הספסל (FIFA)

בדקה ה-58' אילריה מאורו פינתה את מקומה לדניאלה סבאטינו.

גם האוסטרליות ביצעו חילוף, ליסה דה ואנה עלתה במקום לוגארזו.

בדקה ה-63' ראינו צהוב שני במשחק, גם האו לאיטליה, ג'ירלי זו שקיבלה אותו אחרי עבירה על קארפנטר.

איטליה המשיכה ללחוץ ולעשות מהפך, ובוננזאה הגיעה למצב מעולה שקנדי הצליחה להדוף לקרן בעזרת הרגל. גם אוסטרליה ניסתה את מזלה, ראסו איתרה את קר ברחבה שנתנה צ'יפ אדיר מעל ג'וליאני אבל הכדור שפשף את הרשת העליונה ובלי קשר היה דגל לנבדל נגד הקפטנית בצהוב. תוך כדי, מערכת ה-VAR בחנה את הטענות של איטליה לנגיעת יד אוסטרלית ברחבה אבל בסופו של דבר לא הוענק לאזורה כדור עונשין. היילי ראסו יצאה לטובת קטרינה גורי בחילוף שני אצל האוסטרליות.

בדקה ה-76' גם האוסטרליות נכנסו לפנקס, דה ואנה ראתה צהוב אחרי עבירה מאחור.

איטליה ביצעה חילוף אחרון, ג'יאסינטי עלתה במקום ברגמסקי.

בדקה ה-81' שוב הרשת האוסטרלית זזה. כדור שהגיע אל דניאלה סבאטינו ננעץ תחילה בקורה אבל החלוצה המשיכה את הריבאונד פנימה רק כדי לגלות ששוב דגל הנבדל עלה! גם הפעם, למרות שזה גבולי, זה היה מוצדק.

בדקה ה-83' חילוף אחרון גם באוסטרליה, יאלופ יצאה ואליז קלונד-נייט עלתה לשחק במקומה.

הדרמה בולנסיין המשיכה לכיוון תוספת הזמן של 5 הדקות שהוסיפה השופטת ההונדורית.

וואו!!! 15 שניות לסיום הגיעה שיאה של הדרמה קרן של צ'רנויה איתרה את בוננזאה ברחבה והכדור מצא את עצמו ברשת!! 2:1 סופר-דרמטי לאיטליה.

שחקניות איטליה חוגגות את השער הדרמטי כשכל הספסל פורץ פנימה (FIFA)

המהלך האחרון של המשחק היה קרן אוסטרלית, שנהדפה על ידי ההגנה! איטליה מנצחת את המת'ילדאס.

Details

תאריך שעה Full Time
90'

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort