חג החירות-פרק ב'

אחרי שאתמול נחשפתם לעשירייה הראשונה בפרוייקט קבלו בבקשה את הטופ 10 שלנו:

10:
שם: דריו סרנה
קבוצה: שחטאר דונייצק

גיל: 33

עמדה: מגן ימני
שווי שוק (על פי אתר טרנספרמארקט): 5 מ' יורו

על השחקן: סילון בצד ימין וגם קפטן הקבוצה האוקראינית. שחקן נהדר שכל מאמן ישמח לקבל אותו בקבוצתו בחינם. יש לסרנה עדיין מה לתת ברמות האלה ומעניין מי תנצל את זה.

אפשרויות מעבר לעונה הבאה: האמת יש 2 אופציות. או חידוש חוזה ועונה מספר 13 אצל האוקראינים או ללכת לחפש כסף טוב בארה"ב, סין או אצל השייחים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

9:
שם: אליסון
קבוצה: אינטרנסיונל

גיל: 23

עמדה: שוער
שווי שוק (על פי אתר טרנספרמארקט): 5 מ' יורו

על השחקן: שוערה של אינטרנסיונל פרץ לתודעה לפני שנה וקצת ומאז הספיק להגיע גם לנבחרת ברזיל. שוער עם אינסטינקטים נפלאים ויכולת מצויינת באחד-על אחד והוא לא מדרג גבוה יותר בפרוייקט הזה רק מהסיבה שעדיין חסר ניסיון אירופאי.

אפשרויות מעבר לעונה הבאה: היו דיבורים על סיכום ברומא אבל זה עדיין לא רשמי וכשהג'יאלורוסי מנסים עדיין להעביר אליהם באופן קבוע את וויצ'ך סצ'סני שמושאל אצלם העונה. האמת, אם בסופו של דבר ברצלונה תמכור או תשאיל את טר-שטגן היא יכולה לקחת את אליסון בתור גיבוי לא רע מהספסל, פשוט לתת לו פחות קרדיט מאשר לשוער הגרמני. אבל אליסון בן 23 וירצה לשחק מה שאומר שהוא יחפש קבוצה שזקוקה לו. יש לא מעט כאלה כמו רומא שציינו כבר, בעיקר אם לא תגיע לסיכום עם סצ'סני, אבל גם בנפיקה ליסבון, מארסיי (אם מנדאנדה לא ימשיך-תיכף נגיע לזה), ליברפול (אם יצליח לשכנע שמגיע לו רישיון עבודה) ואספניול באות בחשבון.

8:
שם: מרטין קאסרס
קבוצה: יובנטוס

גיל: 29

עמדה: בלם/מגן ימני
שווי שוק (על פי אתר טרנספרמארקט): 7 מ' יורו

על השחקן: הבלם האורוגוואי הנפלא נמצא אצל ה"גברת הזקנה, ברוטציה אבל כשחוזהו מסתיים הוא יחפש אתגר חדש כנראה. שחקן לא הכי גבוה אבל נוגח נהדר וניחן ביכולת תיקול מתוזמנת.

אפשרויות מעבר לעונה הבאה: כאמור קאסרס ככל הנראה יחפש מקום חדש להשתקע בו כשהישארות בארץ המגף היא אופציה. מילאן תשמח לקבל תוספת להגנה המפורקת כשגם נאפולי ורומא ישמחו לקבל תוספת לסגל. אופציה אחרת יכולה להיות מפתיעה מאוד וזו חזרה לברצלונה בה לא זכה לקבל יותר מדי צ'אנסים אבל קאסרס יעדיף דקות משחק על פני תהילה לכן גם בורוסיה דורטמונד באה בחשבון. אפשרות נוספת היא ארסנל שם יחבור לדרום אמריקאי אחר, גבריאל פאוליסטה הברזילאי.

7:
שם: גרגורי ואן דר ויל
קבוצה: פ.ס.ז'.

גיל: 28

עמדה: מגן ימני
שווי שוק (על פי אתר טרנספרמארקט): 7.5 מ' יורו

על השחקן: שחקן מאוד מהיר וטכני אבל יחסית למגן לוקה מאוד במשחק ההגנה. אפשרות לעשות הסבה לתפקיד יותר קדמי קיימת ותתקבל בברכה. או שפשוט יעבוד קצת יותר על סגירות אלכסוניות.

אפשרויות מעבר לעונה הבאה: מגנה של נבחרת הולנד מתוסכל ממעמדו וכעת כשסרז' אורייה חזר לסגל אחרי ההשעייה שלו הוא ככל הנראה יבקש לחפש אתגר חדש. ההולנדי יכול להתאים כמו כפפה לרומא שאצלה העמדה הזאת היא החוליה החלשה בסגל.

6:
שם: מיגל ולושו
קבוצה: דינאמו קייב

גיל: 29

עמדה: קשר אחורי
שווי שוק (על פי אתר טרנספרמארקט): 7.5 מ' יורו

על השחקן: כנראה שמשכורתו באוקראינה מאוד גבוהה אחרת קשה להבין מה שחקן ברמתו עושה שם. קשר אחורי נפלא שמחזיק את האמצע בנבחרת פורטוגל וגם בעל משחק ראש ובעיטה מרחוק נהדרים.

אפשרויות מעבר לעונה הבאה: ולושו יכול לשחק כמעט בכל מועדון בעולם אבל יהיה קשה לעזוב את הכסף הטוב בקייב. מעבר לאנגליה יכול להיות מצויין, למשל למדי האלופה שבדרך, לסטר.

5:
שם: צ'ייק דיאבאטה
קבוצה: בורדו

גיל: 27

עמדה: חלוץ
שווי שוק (על פי אתר טרנספרמארקט): 4.5 מ' יורו

על השחקן: אתם בטח תוהים לעצמכם איך לעזאזל חלוץ של בורדו שהוא ממש לא מהטופ בכדורלג הגיע לרשימה הזאת ועוד למיקום כל כך גבוה. בעיקר כשהמספרים שלו העונה הם 10 שערים ב27 הופעות. תרשו לנו לומר לכם שרכש יעיל יכול להיות גם הסופר-סאב שכל כך חסר לך (תשאלו את לואיס אנריקה ששובר את הראש לגבי מי יחליף מישהו מהשלישייה הקדמית שלו). דיאבאטה יכול להתאים בול לעמדה הזאת בכל מועדון בעולם.

אפשרויות מעבר לעונה הבאה: הלכנו עם זה רחוק מדי אבל תאמינו לנו שזה לא מופרך. צ'לסי, במקום פלקאו. חלוץ שיישב בשקט במועדון פאר וירוויח לא רע? תפור עליו! ממוצע של שער ב3 משחקים, כן זה בערך מה שחלוץ מחליף כובש.

4:
שם: סופיאן פייגולי
קבוצה: ולנסיה

גיל: 26

עמדה: כנף ימין
שווי שוק (על פי אתר טרנספרמארקט): 15 מ' יורו

על השחקן: כל עתידו של השחקן הנהדר הזה עוד לפניו אבל דרכו בולנסיה הסתיימה. המאמן החדש פאקו אייסטראן העיף את פייגולי מהסגל עד לסיום העונה ואם פאקו ממשיך (מה שכנראה יקרה) פייגולי לא. שחקן מהיר, חזק, עם חוש נפלא לשערים ויצירת מצבים לחבריו, הוא נכס לכל קבוצה אבל בעיות המשמעת שלו, שבגינם הוא אגב הורחק על ידי פאקו, מהוות בעיה גדולה.

אפשרויות מעבר לעונה הבאה: פייגולי לא ימשיך בולנסיה בוודאות במצב שנוצר. מעבר לקבוצה אחרת בספרד בא בחשבון ואם לא אז קבוצות בסגנון פורטו, מארסיי וקבוצות אמצע טבלה באנגליה וגרמניה כן באות בחשבון. מעבר אחרי הכסף הגדול גם אופציה בהתחשב בעובדה שפייגולי לא מייצג נבחרת שיש בה המון כשרונות מה שלא יפגע במעמד שלו גם אם ישחק בליגה לא נוצצת.

3:
שם: סטיב מנדאנדה
קבוצה: מארסיי

גיל: 31

עמדה: שוער
שווי שוק (על פי אתר טרנספרמארקט): 10 מ' יורו

על השחקן: שוער נהדר בעל אינסטינקטים מצויינים. נפלא בשני צדדי בעיטות ה-11 מטר, גם כהודף וגם כאחד שיודע לבעוט אותן בעצמו. לפני כמה שנים היה מועמד למנצ'סטר יונייטד שבסופו של דבר הלכה על דויד דה חאה מה שמעיד על יכולת פנומנלית שלא נעלמה מעיניו של פרגי. בעל 22 הופעות בנבחרת צרפת (לעומת אחים שלו שגם שוערים ובחרו לייצג את נבחרת קונגו) וזה לא נתון קל-השגה כשיש את הוגו לוריס בסביבה.

אפשרויות מעבר לעונה הבאה: כל קבוצה שזקוקה לשוער ראשון תעוף על מנדאנדה. קבוצות צמרת שנואשות לשוער מחליף ברמה גבוהה גם יחפשו את הצרפתי הנהדר.ליברפול בהחלט יכולה להביא אותו כדי להפעיל לחץ על מיניולה, רוב הסיכויים שהצרפתי ידיח את הבלגי מההרכב.

2:
שם: חאטם בן ערפה
קבוצה: ניס

גיל: 29

עמדה: קשר התקפי/חלוץ
שווי שוק (על פי אתר טרנספרמארקט): 10 מ' יורו

על השחקן: איזה קאמבק אדיר של השחקן הכשרוני הזה! אחרי שנזרק מליון, מארסיי וניוקאסל למרות ששיחק מעולה (מה שמעיד על אופי בעייתי) הוא כבר שקל לפרוש בגיל 28 בלבד. הצעה מניס הצילה לו את הקריירה ולקבוצה מהריביירה את העונה כולה. 16 שעריו ב30 משחקי ליגה הם הוכחה לכך שבן ערפה ממשיך ביכולת שלו למרות שבתחילת העונה היה בעודף משקל מטורף (ולכן הוחתם רק לשנה, מה שעשוי להתברר כטעות פטאלית של ניס). כעת הוא מבוקש בקבוצות רבות.

אפשרויות מעבר לעונה הבאה: פ.ס.ז'. רוצה אותו, בעיקר אם קבאני או לוקאס ידרשו שחרור אבל גם כי זלאטאן איבראהימוביץ ' לא מחדש את חוזהו ויעזוב (כן תיכף נגיע אליו). חוץ מהפריזאים היו שמועות שריאל מדריד, אפילו, מוכנה להמר עליו כדי לעבות את הסגל וכנ"ל גם ברצלונה. להגיע לענקיות של ספרדש לא יעשה טוב לבן ערפה שכן הוא חייב לשחק כדי לא להוריד מהמומנטום בו הוא נמצא מתחילת העונה אבל מעבר לקבוצה דוגמת אתלטיקו מדריד כן יכול לעזור לכל הצדדים המעורבים בעסקה.

1:
שם: זלאטאן איבראהימוביץ'
קבוצה: פ.ס.ז'

גיל: 34

עמדה: חלוץ
שווי שוק (על פי אתר טרנספרמארקט): 15 מ' יורו

על השחקן: צריך באמת להכיר לכם אותו? שחקנה הכל-יכול של פ.ס.ז' שוב קרס עם הצרפתים בליגת האלופות אחרי שאת האליפות המקומית הם השיגו כבר במחזור ה-30. זלאטאן מחפש אתגר חדש, השאלה היכן.

אפשרויות מעבר לעונה הבאה: בגלל שהוא כל כך לא צפוי כל האופציות פתוחות כולל הפועל עכו "שמעתי שהחומוס כאן נפלא" הוא יגיד במעמד החתימה. אבל אם להיות רציניים לרגע ישנן מספר קבוצות שזלאטאן יהיה חיוני להן, הבעיה היא שהוא ירצה כמובן להיות שחקן הרכב.

-מנצ'סטר יונייטד: חסר לה סטאר כמוהו אבל זה יפגע בהתפתחות של מרכוס ראשפורד ואנתוני מרסיאל וזאת עשויה להיות טעות
-ברצלונה: אפשר לתמרן ככה שראקיטיץ' יירד לספסל, מסי יעבור טיפה אחורה לקישור וזלאטאן יהיה בחוד אבל זה לא עוזר לאף אחד מהצדדים חוץ מזלאטאן עצמו. האגו שלו גם יפריע להרמוניה הקטאלונית כמו שכבר ראינו שקרה בביקור הקודם שלו שם.
-מילאן: חזרה לרוסונרי? דווקא יכול לעזור לכולם
-מאלמו: מצד אחד חזרה הביתה-צעד אצילי לסיום קריירה,, מצד שני הוא ישתעמם מהר בליגה השבדית ובאירופה מאלמו לא תגיע רחוק מדי, כן גם איתו.
MLS/ISL/הליגה הסינית/נסיכויות המפרץ: אחלה אופציה עבור כולם. הוא יעשה קצת כסף לפני הפרישה, המקומיים יהנו מכוכב כדורגל.

אז, כפי שניתן לראות, הרשימה של השחקנים החופשיים די מכובדת. אנחנו נחכה להמשך כדי לראות מי באמת יגיע לאן.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort