RAW: לזנר והמזוודה על זמן שאול

תוכנית ה-RAW האחרונה לפני שהסגל טס ל-Super Showdown בערב הסעודית נערכה הלילה וכמובן שרוב הבילד-אפ היה לקראת האירוע בג'דה.

סגמנט בזירה: רומן ריינס ושיין מק'מאן

רומן ריינס יוצא לזירה וישר נקטע על ידי שיין מק'מאן שאומר לו שהוא יגבור עליו ב-SSD ולא סתם יגבור עליו, הוא יגרום לו לטאפ-אאוט לראשונה בקריירה שלו ואז כשהשופט יבקש ממנו לשחרר את האחיזה, הוא יסרב ויחנוק אותו עד לעילפון. ריינס משיב שלא רק שהוא יפרק את שיין, אחרי זה באירוע הבא, "סטומפינג גראונדס", הוא הולך לכסח את דרו מק'אינטייר, שיוצא מיד אל הזירה ומודיע לריינס שהוא לא זקוק לשני חברי הטאג טים שלו להערב (הריבייבל) ושהוא לבדו ישבור את ריינס מיידית. הרבייבל תוקפים את ריינס מאחור, ורביעיית ההילים מפרקת את ה-"ביג דוג" בזירה אבל חברי הטאג טים שלו ריינס להעביר, בני דודיו, האוסוס, טסים לעזור לו ומנקים את השטח רגע לפני שהקרב שלשות הזה מתחיל.

רומן ריינס והאוסוס נגד דרו מק'אינטייר והרבייבל

קרב מצוין שגרם לכל משתתפיו להיראות טוב. כמובן שההילים נעזרו בתכסיסים כדי לקבל יתרון אבל הסיומת הייתה פשוט נהדרת. מק'אינטייר היה עם ג'ימי אוסו בזירה, ג'יי ניסה לעזור לאחיו אבל חטף שאטר-מאשין מהרבייבל מחוץ לזירה בזמן שריינס היה בכלל בצד השני אחרי ביט-דאון שספג במהלך ההפסקה. דרו שחרר קליימור קיק לג'ימי אוסו וכיסה אותו לניצחון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאחר הקרב ההילים תקפו את ריינס והאוסוס כשעיקר הביטדאון היה של שיין על ריינס.

סיכום: מומנטום לדרו, קצת "שוב דופקים אותי בניגוד לחוק" עבור ריינס, טיפה בוסט לרבייבל שעשו מהלך מכריע לניצחון, והפינפול שחטף אחד האוסוס לא באמת מוריד מהם. תסריט שטוב לכולם.

סגמנט בזירה: מיז TV

האורח של המיז הוא סת' רולינס. הם מדברים על SSD והקרב של רולינס מול קורבין על האליפות אבל מיז מזכיר לו שיש סיכוי שהוא יהיה בלי חגורה בגלל שפול היימן אמר שברוק לזנר יפדה את מזוודת המאני אין דה באנק שלו הערב. רולינס אומר שהוא לא יכול לחשוב מה ברוק יעשה ושהוא צריך להתמקד על מה שבטוח והזה הקרב מול קורבין אבל הסגמנט נעצר מכיוון שרואים את לזנר מגיע עם פול היימן לארנה ועושה סימנים שמתכוון ללכת לכיוון סת' אבל ברגע האחרון פונה לכיוון חדרי ההלבשה.

סגמנט בזירה: לוצ'ה האוס פארטי

הלוצ'ה האוס פארטי התכוננו לקרב אבל לארס סאליבן יצא לתקוף. קצר ולעניין, השלישייה סוף סוף לא נקברה והצליחה לגבור על הענק המאיים רגע לפני הקרב שלהם ב-SSD.

סגמנט מאחורי הקלעים: ניקי קרוס

האייקוניקס עושות צחוק מניקי קרוס, אלכסה בליס באה לעזרתה. אני מדמיין או שיש כאן שחזור של ניצול כמו שהיה עם נאיה ג'קס?

פרומו בזירה: בקי לינץ'

בקי חותכת פרומו על הישגיה ואז עוברת לקטע של "מה מעצבן אותי". היא נכנסת בלייסי אוונס אבל לפני שמצליחה להשלים את דבריה, לייסי מגיעה וחותכת פרומו נגדי. שארלוט מגיעה לזירה בזכות חוק ה-"ויילדקארד", חותכת פרומו משלה על זה שהיא בדרך לשבור את השיא של אביה שעומד על 16 אליפויות עומם (היא כרגע עם 9) ובין כל הדיבורים הללו לייסי תוקפת את שארלוט ושופט מגיע לזירה כדי לקיים ביניהן קרב.

שארלוט נגד לייסי אוונס

קרב שקול ולא רע שנגמר בהתערבות של בקי שהכתה את שארלוט וגרמה לפסילתה של אוונס. לאחר מכן היא תקפה את אוונס עצמה.

סגמנט בזירה: ריי מיסטריו

ריי מיסטריו מגיע בידיעה שהוא נאלץ לוותר על אליפות ארה"ב בגלל פציעה בכתף. ריי אומר שהוא צריך לעשות את הדבר הנכון ולתת דוגמה אב לג'ו קוטע אותו ומגיע לזירה. בשורה התחתונה, ריי מוותר על האליפות בגלל הפציעה ומעניק אותה לג'ו בזלזול ובאמירה "אני עוד אשוב" וג'ו תוקף אותו בתור "מתנת פרידה".

קרב הורדת ידיים: בראון סטרוומן נגד לאשלי

לאשלי סוטר לסטרוומן אבל השופטים מונעים מהענק להחזיר. בניסיון נוסף לאשלי טוען שהיד שלו החליקה, ובניסיון השלישי סטרוומן מנצח. לאחר הניצחון לאשלי זורק את אבקת הגיר שנועדה למנוע החלקה לתוך פרצופו של סטרוומן ותוקף אותו, נו טוב, ככה הילים משיגים מומנטום קראת קרב.

ניקי קרוס נגד פייטון רויס

הקרב עצמו פחות מעניין אלא המסביב. בשלב מסוים אלכסה בליס שנמצאת בצד הזירה מזמינה קפה ופייטון בועטת לה בספל! בליס כמעט מכה אותה מה שהיה גורם לפסילת ניקי, אבל בילי קיי דוחפת את אלכסה לרצפה והמכנס הלבן שלה מתלכלך בקפה. קרוס מנצחת את הקרב ואחריו אלכסה הזועמת תוקפת את האייקוניקס.

פרומו בזירה: סת' רולינס

סת' אומר שברוק סת קשקשן שמבזבז זמן והמוזיקה של לזנר נשמעת אבל ברוק לא יוצא. סת' ממשיך לדבר ואומר שאם ללזנר יש טיפה אומץ שיגיע מיידית. הפעם נשמעת המוזיקה של בארון קורבין והוא יוצא להעימות מול סת'. רולינס תוקף את מי שאמור להיות יריבו באירוע בערב הסעודית. שוב המוזיקה של לזנר נשמעת וסת' נופל בפח שטמנו לו וחוטף מקורבין את ה-"אנד אוף דייז". המוזיקה של לסנר נשמעת בפעם השלישית והפעם הוא מגיע עם המזוודה, עם כיסא, עם שופט ועם נחישות לקחת מסת' את התואר. לזזנר נכנס לזירה ומשחרר לואו-בלאו לרולינס ולאחר מכן תוקף אותו עם כיסא. לזנר ממשיך להתעלל ברולינס והיימן צורח "ברוק תן לי להגיש את המזוודה לשופט, תפדה אותה וזהו" אבל ברוק מסרב ואומר לו "בשישי" (מועד אירוע ה-SSD). סת' נלקח על אלונקה.

סגמנט: Firefly Funhouse

אישית, נמאס לי מהפרומואים הילדותיים הללו. בואו נעשה את זה קצר ולעניין. בונים לבריי ואייט דמות שד כשלהיא בהסוואה של "מלאך". אז תביאו אותו כבר!!

סגמנט בזירה: רנדי אורטון ו-HHH

פרומו נהדר בין שני אנשים שבהחלט יודעים לדבר. פרומו מלאה אהבה-שנאה וכבוד הדדי יחד עם עקיצות שנונות שחלקן מתחת לחגורה במינון הנכון. כשאנשים יודעים לדבר, הם יודעים לדבר, עכשיו בבקשה שהקרב הזה יהיה מעניין כמו הקשקשת שלפני.

ריקושה נגד סזארו

קרב מצוין בין השניים, אותו מנצח ריקושה. סזארו תוקף את יריבו לאחר הקרב ובא להוציא שולחן אבל אר-תרות' נמצא שוכב עליו מתחבא מכל מי שמנסה לקחת ממנו את תואר ה-24/7. עם עזרתה של כרמלה, תרות' מצליח לברוח שוב.

סגמנט בזירה: אנדרטייקר

ה-"דדמן" חותך פרומו על גולדברג לקראת הקרב שלהם ב-SSD. טייקר אומר לגולדברג לבוא ב-"מצב קרב" וחותם את הפרומו עם המשפט האלמותי של גולדברג, "You're Next".

 

סיכום אירוע: רק בגלל שזה אירוע אחרון של RAW לפני ה-SSD, אני אגיד שהוא היה די בינוני יחסית לציפיות. אם להתייחס אליו כסתם עוד אירוע שבועי הוא היה לא רע בכלל ובהחלט שווה צפייה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort