סיכום שבועי סמאקדאון לייב: הכל מסביב בינוני, מי אני? אנונימי אני. מה אני? בינונימי

אחרי ש-RAW היו די בינוניים בלילה שלפני ועם הרוח של ה-AEW שנושפת בעורפם, סמאקדאון העלו את תוכניתם השבועית ואיך להגיד את זה בעדינות, שמרו על אותה רמה בינונית.

סגמנט פתיחה: קווין אוונס

בדרך כלל הפרומואים של KO מעולים, הפעם זה היה די פושר. ההיילייט? "לא אני תקפתי את ביג E" ו-"אני ארכך את קופי לקראת ה-SSD כדי שדולף יהיה אלוף ואז דולף יגן על החגורה מולי, כי בסוף הכל מסתכם בי".

קווין אוונס נגד קופי קינגסטון

גם קופי חתך פרומו קצר לפני שהקרב ביניהם התחיל ואמר שאוונס ישלם על מה שעשה (תקף את ביג E ואת אקזבייר וודס).

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב עצמו היה לא רע, שני הסופרסטארים שלפו את עיקר המהלכים מהרפרטואר שלהם וקופי ניצח אחרי שהתחמק מפופ-אפ פאוורבומב והפך את הזריקה לכיוון החבלים לתנופה שעזרה לו לבצע את טראבל אין פראדייז.

*אר-תרות' ממשיך לברוח עם חגורת ה-24/7*

פרומו של דניאל בראין ורוון בזירה

אלופי הזוגות חותכים פרומו על כמה שאין להם תחרות ושכל מחלקת הזוגות היא בדיחה ואז הבי מאשינרי יוצאים ומאתגרים אותם לקרב. האלופים מסכימים אבל "לא כאן ועכשיו".

*סגמנט מאחורי הקלעים עם סוניה דוויל ומנדי רוז* (לא מעניין, נקסט).

מנדי רוז נגד קארמלה

אני מבין שאין לכם איך למלא את זמן האוויר אבל, וואו….זמן טוב לצאת להפסקת שתייה (אפשר אלכוהולית אם זה יעזור להשכיח את מה שראיתי עכשיו).

*אר-תרות' ממשיך לברוח עם חגורת ה-24/7* (שוב)

סגמנט בזירה: שיין מק'מאן, דרו מק'אינטייר ואלאייס

"ערב הערכה לשיין מק'מאן" בכיכובם של שלושתם ושיין חותך פרומו נגד רומן ריינס. הכל הופך לאישי ומשפחתי כשצמד "שומרי הראש" של שיין מגבים אותו.  אלאייס מתכונן לשיר שיר לכבוד שיין אבל נקטע (מה חדש?) על יד תרות' ודרייק מאווריק שרודף אחריו במטרה להשיג את תואר ה-24/7. תרות' נאלץ להילחם וגובר על מאווריק אבל שיין ופמלייתו תוקפים את תרות' ובסיום אלאייס מצמיד אותו וזוכה בתואר 24/7. שיין מודיע לתרות' שלהתפרץ לחגיגה שלו זה אסור ולכן העונש הוא קרב זוגות בין אלאייס ודרו נגד תרות' ורומן ריינס. שיין גם משנה את החוקים של אליפות ה-24/7 ואומר שכל עוד קרב הזוגות מתרחש, אי אפשר לקחת מאלאייס את התואר.

*פרומו מאחורי הקלעים: שארלוט ולייסי אוואנס*

זה דווקא היה פרומו טוב, אוואנס ושארלוט יורדות על בקי לינץ' וביילי ומכינות את הקרקע לקרב בין לייסי לביילי שייערך מיידית.

לייסי אוואנס נגד ביילי

קרב לא רע, שארלוט הייתה בעמדת השידור והתעמתה עם ביילי שהכניסה לה אגרוף. לייסי ניסתה לנצל את המצב עם רול-אפ אבל ביילי הפכה לאחד משלה והצמידה את ה-Sassy Southern Belle.

רומן ריינס ואר תרות' נגד אלאייס ודרו מק'אינטייר

קרב סביר מינוס ולמען האמת לא משהו שאפשר להתגאות בו בתור מיין איבנט. ריינס מחסל את דרו, את שיין שהתערב ואת אלאייס אחרי שתרות' חוטף מההילים מוקדם יותר ומנצח עבור צמד הפייסים את ההתמודדות.

לאחר שהפעמון צלצל ריינס שואל את השופט "הקרב שלנו נגמר, נכון"? ומקבל תשובה חיובית. ריינס משחרר לאלאייס ספיר נוסף ועוזר לתרות' לכסות אותו כדי לזכות מחדש באליפות ה-24/7.

סיכום: אחרי רו אמש, גם הצד הכחול שקע בבינוניות. טיק-טוק, טיק-טוק, טיק-טוק….זהו שעון החיים של ה-WWE שמתקתק כשמלאך המוות מגיע עם לוגו AEW על הגלימה שלו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort