הדרבי הלונדוני בבאקו – גמר הליגה האירופאית

גמר הליגה האירופאית שייערך הערב בבאקו (בירת אזרבייג'ן) מלא בסיפורים נהדרים מסביבו, חלקם חיוביים וחלקם פחות, אם עד עתה משך את תשומת הלב סיפורו של הנריק מחטיריאן, השחקן הארמני הגדול ביותר בכל הזמנים, אשר יחמיץ את המשחק מכיוון שלא ניתן להבטיח את אבטחתו (אבסורד כשלעצמו) עקב עימות פוליטי היסטורי בין אזרבייג'ן המארחת לארמניה על חבל קרבאח, ישנם עוד מספר סיפורי רקע מעניינים, חלקם קשור ישירות לכדורגל וחלקם מסביב.

ייעדר מסיבות פוליטיות, הנריק מחטיריאן (הפייסבוק הרשמי של ארסנל)

למשחק עצמו מגיעות שתי הקבוצות שסיימו את הליגה האנגלית במקומות 4-5, צ'לסי וארסנל, אך מעבר ליוקרה של תואר "מחזיקת הליגה האירופאית" ישנם עוד הרבה נושאים על הפרק, תואר ראשון למאוריציו סארי מאמן צ'לסי המועמד לעזוב את המועדון (אולי ליובנטוס?), זכייה נוספת בליגה האירופאית של אונאי אמרי שזכה בתואר עם סביליה שלוש פעמים, האם יהיה זה משחקו האחרון של אדן הזאר במדי התכולים, האם פטר צ'ך יפרוש נגד הקבוצה בה הפך לאחד השוערים הגדולים בעולם ושמועות מדברות על כך שלאחר הפרישה יהפוך למנהל המקצועי שלה, האם בעונה הבאה נזכה לראות חמש קבוצות אנגליות בליגת האלופות, האם האיצטדיון יהיה מלא?

האם הערב הוא ימנע מהבלוז הנפה? פטר צ'ך חוגג (הפייסבוק הרשמי של צ'לסי)

בפינה האדומה, ארסנל, בעונה הראשונה לאחר עזיבתו של ארסן ונגר ועם אונאי אמרי על הקווים מגיעה למשחק הערב כאשר זוהי ההזדמנות האחרונה והיחידה של המועדון להשתתף בליגת האלופות בעונה הבאה, חשיבות ההשתתפות בליגת האלופות הינה קודם כל כלכלית ולאחר מכן תדמיתית, מועדון בליגת האלופות יכול למשוך אליו שחקנים בקליבר גדול וגבוה יותר – טובים יותר ובכך להתחזק, לעומת מועדון שכשל בניסיון להעפיל לבמה הגדולה וייאלץ להסתפק בליגה האירופאית. בשערה של ארסנל צפוי לפתוח פטר צ'ך הצ'כי במה שעשוי להיות משחק הפרישה שלו, מול האקסית מצפון לונדון בה בילה את מרבית קריירת המשחק שלו ושם (לפי השמועות לכאורה) הוא אמור להתחיל בתפקיד חדש – מנהל ספורטיבי לאחר פרישתו הצפויה בקיץ. עוד אקס אשר יפגוש את קבוצתו האהובה לשעבר זהו אוליבייה ז'ירו הצרפתי, אשר ילבש הערב את המדים הכחולים של צ'לסי, את ארסנל יוביל בחוד פייר אמריק אובמיאנג הגאבוני, מלך השערים של הקבוצה העונה.

מלך השערים ומלך המפעל, אונאי אמרי ופייר אמריק אובמיאנג (הפייסבוק הרשמי של ארסנל)

בפינה הכחולה – צ'לסי, שם הבלאגן חוגג, לאחר פיצוץ האימון המסכם עקב עימות בין גונזלו היגוואין ודויד לואיז ועזיבת המאמן מאוריציו סארי את האימון ממשיכות ביחד עם השמועות סביב המועדון הכחול. בין היתר מדובר על עזיבת מאוריציו סארי והגעה של פרנק למפרד במקומו, העונש  עלשל איסור החתמת שחקנים לשני חלונות ההעברות הקרובים ועזיבת אדן הזאר לא עוזרות כלל בהכנות לקראת העונה הבאה.

ייפרד מהבלוז עם תואר למפני המעבר הצפוי למדריד? אדן הזאר (הפייסוק הרשמי של צ'לסי)

לאחר הבטחת המקום בליגת האלופות המשחק הערב יהווה מסיבת סיום עונה בצ'לסי, העניין סביבו קטן ואפילו די מפריע להתנהלות הכללית וההכנות לעונה הבאה שלא נאמר פוגע בהן, מלבד המרחק הגאוגרפי הגדול מלונדון אשר שמקשה מאוד על הקהל להגיע למשחק, האפשרות של זכייה ראשונה בתואר למאוריציו סארי במה שאמור להיות המשחק האחרון שלו על הקווים, ומשחק הפרידה של אדן הזאר (וגונזלו היגוואין) ממדי הבלוז. מצבו של אנגולו קאנטה עדיין לא ברור ולא ידוע האם הוא ישחק, שלא כמו קאלום הודסון אודוי ורובן לופטוס צ'יק הפצועים שיחמיצו את ההתמודדות

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ייפרד מהבלוז לאחר עונה אחת? מאוריציו סארי (הפייסבוק של מאוריציו סארי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort