יש דאבל! אס"א ת"א ניצחה את כשרונות חדרה בגמר הגביע

אחרי צמד חצאי גמר נהדרים בהם גברה האלופה אס"א תל-אביב על מ.כ. רמת השרון וכשרונות חדרה על מ.ס. קרית גת, הגיע הזמן לקרב הגדול מכולם, משחק הגמר.

שתי הקבוצות הגיעו בהרכבים חסרים להתמודדות כאשר אצל אס"א בלתה היעדרותה של טליה זומר (פציעה בעצם הבריח) ואצל חדרה הקפטנית רעות דוד אמנם נרשמה על הספסל אבל היה ברור שהיא לא יכולה לשחק ונמצאת שם נטו בשביל המורל. כמו כן, הבלמת/קשרית הג'מייקנית סשנה קמבל נעדרה עקב השתייכותה לסגל נבחרת ג'מייקה למונדיאל שנמצא בעיצומן של ההכנות לטורניר הגדול של הקיץ.

הרכבים:

אס"א: עמית כהן, שי שדה (ק), ורדן כהן, ליה ברקאי, נטלי נק'מג'יקה, מור אפרים, נועם אכטל, אופל סופר, שירלי אוחנה, מיטל שרעבי, רחל ריינסט.

חדרה: סאנדרה ברון, חנין נסאר, שובל טוויל, דניאל סופר (ק), טל סופר, אנדראה לאיו, שני דוד, ספיר סרוסי, טל איסייב, מרסלה סוזה, עדם אטובור.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

רגע לפני תחילת המשחק נערך טקס לזכרה של ליאם רחל ביטון ז"ל, שחקנית קבוצת הילדות של הפועל ב"ש שהלכה לעולמה אחרי שנפצעה באורח אנוש בתאונת דרכים, יהי זכרה ברוך.

מחצית ראשונה

כבר אחרי 4 דקות כמעט ראינו את הראשון, טעות בהגנת חדרה כמעט סידרה שאופל סופר שער קליל אבל טל איסייב הצליחה להרחיק את הסכנה ברגע האחרון.

בדקה השביעית הגיע שער וזה בא דווקה מכיוון חדרה! כדור ארוך של מרסלה סוזה הגיע לאנדראה לאיו ששלחה בעיטה מדוייקת לרשת של עמית כהן, 1:0 כאמור לכשרונות חדרה!

בדקה ה-11' של המשחק עבירה של נועם אכטל על דניאל סופר הובילה לכדור חופשי לחדרה, סופר בעטה טוב אבת עמית כהן הגיבה מצוין ולקחה את הכדור.

חדרה המשיכה את הלחץ הנפלא שלה ובדקה ה-12' לאיו כמעט העלתה אותן ל-2:0 אחרי שנותרה לבדה מול כהן, עשתה הטעייה ועברה את השוערת אבל מזווית קשה שלחה את הכדור סמוך לקורה.

בדקה ה-14' הגיע השוויון. מהלך מצוין מצד שמאל של שירלי אוחנה הניב כדור לכיוונה של נטלי נק'מג'יקה שלא התבלבלה לושלחה את הכדור לרשת, 1:1.

נק'מג'יקה אחרי השער (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

עומס החום לא פסחה גם על שעות הערב, המשחק נעצר להפסקת שתיה.

לקראת אמצע המחצית המשחק נרגע מעט, למרות ניסיונות של שתי הקבוצות לפתח התקפות.

בדקה ה-37' ראינו סוף סוף עוד מצב, חנין נסאר נשלחה בכדור ארוך לרחבה אבל מזווית קשה פספסה את המסגרת.

לקראת סוף המחצית שוב חווינו האטה בקצב המשחק, אולי זה החום, אולי העובדה שהמשחק בשוויון ושיש סיכוי להארכה, אבל בדקה ה-43' לנסות להעביר את הזמן זה קצת מיותר.

2 הפסקות שתיה, 2 עצירות בגלל פציעה, כל זה הניב 3 דקות תוספת זמן למחצית הראשונה.

רגע לפני הירידה למחצית מהלך טוב של אס"א הסתיים בבעיטה של שירלי אוחנה לכיוון השער אבל סנדרה ברון קלטה את הכדור ללא קושי, במהלך אחרון לפני ההפסקה ספיר סרוסי הכשילה את אופל סופר וראתה את הצהוב הראשון במשחק. אנחנו יורדים למחצית בשוויון 1:1.

מחצית שניה

במחצית נודע שנשבר קהל שיא בכדורגל הישראלי כאשר 1500 צופים וצופות הגיעו הערב לאצטדיון המושבה.

חדרה פתחו טוב את המחצית השניה ובעיטה של חנין נסאר הלכה לידיים של עמית כהן.

בדקה ה-51' חדרה הייתה קרובה לשני! קרן של מרסלה סוזה מצאה את טל איסייב אבל הגנת הכחולות הצליחה להסיט את הסכנה לקרן נוספת. סוזה שוב הרימה אבל שוב ההגנה הדפה את הניסיון אבל הבעיטה החוזרת נעצרה בידה של נטלי נק'מג'יקה. החלוצה הקנדית ראתה צהוב אבל הכדור החופשי של לאיו שרק סנטימטרים מעל השער של עמית כהן.

בדקה ה-60' של המחשק הגיע תורה של אס"א לתפוס את הראש שהיא לא עלתה ליתרון, כדור אדיר של ורד כהן ננעץ לצערה במשקוף וירד חזרה לדשא.

אבל כעבור דקה הכל נשכח! מהלך אדיר של שירלי אוחנה סידר למור אפרים שער פשוט נהדר שכלל סיבוב על הבלמת שהגנה מולה, 2:1 לאס"א!

בדקה ה-63' גם טל סופר נכנסה לפנקסה של השופטת.

דניאל אוסלאק החליט שהוא זקוק לשינוי והעלה מהספסל את שחר חממי במקומה של שובל טוויל.

בדקה ה-75' הגיע גם הצהוב הראשון לאס"א, שירלי אוחנה זו שקיבלה אותו.

בדקה ה-79' כנראה שהסיפור נגמר! מהלך שהתחיל מההגנה של אס"א הסתיים בשער של ריינסט שפרצה בקו שמאל וניצלה יכולת פיבוט נפלאה של נטלי נ'קמג'יקה שקלטה את הכדור הראשונה ושחררה את השוויצרית חופשייה בקו. משם הדרך לשערה של סנדרה ברון הייתה פשוטה והבעיטה המדוייקת של מספר 31 בכחול קבעה 3:1 לאלופה והדאבליסטית (?) שבדרך.

חדרה העלתה את הודיה ביטון במקומה של חנין נסאר, אצל אס"א ברנה קונל עלתה במקום שירלי אוחנה.

כעבור דקה חדרה ביצעה חילוף אחרון, מרסלה סוזה פינתה את מקומה לאילונה רוזנטל.

בדקה ה-89' מאיה גבריאלי עלתה לשחק במקום טל סופר בשורות חדרה, אצל אס"א אשרת עיני עלתה במקומה של ורד כהן.

בדקה ה-90 עוד חילוף באס"א, רקפת זיידן עלתה במקום רחל ריינסט.

השופטת הורתה על 4 דקות תוספת זמן וראינו חילוף נוסף באס"א, נ'קמג'יקה פינתה את מקומה לסיוון יוגב.

אס"א ביצעה את החילוף האחרון שלה, בין הקורות, לנא גנאמה עלתה במקום עמית כהן.

עד לסיום לא היו עוד אירועים, אלופת המדינה זוכה גם בגביע ומשלימה דאבל אדיר!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort