מריחים היסטוריה

מאבק האליפות המרתק בין בורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן הגיע לישורת האחרונה והמכרעת אשר תציג לנו את אלופת הבונדסליגה לעונת המשחקים 2018-19. בשבת, באיירן מינכן תפגוש את פרנקפורט שלה שאיפות להשתלב בליגת האלופות בעונה הקרובה, כאשר גם יריבתה של דורטמונד ממנשנגלדבך זקוקה לניצחון על מנת לתפוס מקום בין אריות אירופה. מה יתרחש? אין לדעת. בינתיים בואו נסכם.

כזכור, אריאן רובן ופרנק ריברי יעזבו בקיץ את באיירן מינכן ומוקדם יותר השבוע ההולנדי התייחס לשחקן שעשוי להיכנס לנעליים הגדולות של חברו הצרפתי באגף שמאל, הלא הוא לירוי סאנה ממנצ'סטר סיטי: "יש באירופה קבוצה מצומצמת של שחקנים יוצאי דופן ולירוי סאנה הוא אחד מהם. האם הוא יצטרף? לא אני זה שמקבל את ההחלטות, אבל הוא בהחלט ראוי להיות פה".

מוקדם יותר השבוע, כזכור, פורסם באנגליה שבאיירן מינכן קיבלה אישור לנהל משא ומתן עם סאנה, שטרם האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי ואמור לקבל אור ירוק למצוא קבוצה חדשה. רובן התייחס לכך: "לצערי ולצערו הוא לא שיחק יותר מידי לאחרונה במדי מנצ'סטר סיטי, אבל אני חושב שהוא שחקן מצוין עם מהירות, דריבל וסיומת – יש לו את כל החבילה".

במקביל לספקולציות לגבי שחקני החיזוק שאמורים להצטרף, ביום שבת יגיע רגע האמת של באיירן מינכן שתארח במחזור הסיום של הבונדסליגה את איינטרכט פרנקפורט בידיעה שנקודה תספיק לה על מנת לזכות באליפות בפעם השביעית ברציפות. היא ללא ספק הפייבוריטית, ולמרות המעידה בשבוע שעבר היא עדיין הצליחה לגבור על דורטמונד בתבוסה צורמת במשחק שהיה עלול להכריע את גורל האליפות בגרמניה.

בינתיים, מוקדם יותר החודש בדורטמונד מצאו פנאי להנציח את דורות העבר ולבצע יוזמה מבורכת, כאשר מנכ"ל בורוסיה דורטמונד ועמיתו בתפקיד קארסטן קראמר הניחו את אבן היסוד ב-"בית האוספים" במוזיאון הנצחת השואה, יד ושם שבירושלים. בורוסיה דורטמונד תומכת בפרויקט הזה בתרומה של מיליון יורו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

"זה נהדר שיש לנו מועדון אוהדים גדול כל כך ופעיל כל כך בישראל", אמר ואצקה בהתייחסו למפגש שלו ושל קראמר עם מועדון אוהדי דורטמונד בישראל, "היה לי חשוב מאוד להכיר אותם ולשוחח איתם". קראמר הוסיף: "זה תמיד מרשים לראות שיש לנו בסיס אוהדים לא רק בדורטמונד. היה לנו כיף ומעניין מאוד לפגוש את האוהדים בירושלים".

החודש כאמור, ביקרה המשלחת מטעם בורוסיה דורטמונד במוזיאון יד ושם והניחה את אבן היסוד לפרויקט החדש. "זה היה טקס מרגש ומלא עוצמה עבורי", אמר ואצקה, "זה ממלא אותי בגאווה שאנחנו כבורוסיה דורטמונד יכולים להעניק תרומה לבית המיוחד הזה ונגד השיכחה. לא נאפשר לאנשים לשכוח ונמשיך לעשות זאת גם בעתיד על ידי הצעת חינוך לאוהדים, למועסקים, לשותפים ולספונסרים שלנו".

ואי אפשר להתעלם מההחלטה שעלולה להיות זו שתכריע את גורל האליפות בליגה הגרמנית, לא? לאחר הגלישה הפרועה שהובילה לכרטיס האדום הישיר במשחק החודש נגד שאלקה, מרקו רויס קיבל את הגזרה – הרחקה משני משחקים. המשמעות היא שהקשר יכל לחזור אך ורק במחזור האחרון של העונה, והקבוצה תחסר אותו במאבק על התואר מול באיירן מינכן.

כעת, רויס חוזר בכל הכוח במטרה אחת בלבד – להביא תואר אליפות ראשון מזה שבע שנים עבור המועדון הגרמני. האם יצליחו לעשות היסטוריה בדורטמונד? אי אפשר לדעת, בכל זאת היא עומדת מול קבוצה שרוצה וראוייה להשתלב בליגת האלופות וגם באיירן באותה הסיטואציה, אבל כפי שלימדה אותנו ההיסטוריה והעונה הזו בפרט – כל דבר יכול לקרות.

מחזור המשחקים האחרון בבונדסליגה (שבת 16:30 שעה אחידה):

מיינץ – הופנהיים

בורוסיה מנשנגלאדבך – בורוסיה דורטמונד

באיירן מינכן – פרנקפורט

שאלקה – שטוטגראט

פורטונה דיסלדורף – האנובר

הרת'ה ברלין – באייר לברקוזן

פרייבורג – נירנברג

וולפסבורג – אאוגסבורג

ורדר ברמן – RB לייפציג

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort