בלית ברירה

מבין ארבעת הליגות הגדולות של אמריקה, ה-NBA היא בקלילות הגלובלית מכולן. שחקנים ממגוון רחב של מדינות משחקים בה כיום, ומעל 200 מדינות מקבלות את שידורי סדרת הגמר בכל שנה. אך בשנות 2019, בגמרים האזוריים של ה-NBA, אוהדי הכדורסל במדינה אחת, שכנה של שכנה שלנו, יאלצו להסתפק במפגש הענקים בין יאניס אנטטוקומפו לקוואי לנארד. ככה זה כשטרוריסט ידוע משחק באחת הקבוצות בגמר המערב.

אנס קאנטר הוא מתנגד ידוע של השלטון הטורקי. ובמדינות כמו טורקיה, מתנגד שלטון נתפס כשווה ערך לפעיל בארגון טרור. משפחתו הוכרחה לבייש ולנתק כל קשר פומבי איתו, והוא עצמו כבר לא מתקרב לאירופה – כזכור, כשהניו יורק ניקס טסו לשחק בלונדון, קאנטר לא הצטרף מחשש לחייו.

נשאר בגבולות המדינה. (USA TODAY)

אל הניקס הגיע קאנטר מאוקלהומה סיטי, זכר לטרייד הלא מוצלח של סאם פרסטי עבור כרמלו אנתוני. טרייד אחר, שנתיים לאחר מכן, סגר את הסיפור שלו בניו יורק, גם אם לא באופן ישיר אלא יותר כתופעת לוואי. דיאנדרה ג'ורדן הותיק הגיע מדאלאס, במהלך ששלח את חד הקרן, הלא הוא קריסטאפס פורזינגיס, לדאלאס מאבריקס. דייוויד פיזדייל בחר לקחת את הניקס לכיוון הצעיר יותר, ודיאנדרה ג'ורדן שימש כמנטור המושלם עבור לוק קורנט או מיטשל רובינסון, כשתפקידו העיקרי היה ללמד אותם את רזי משחק ההגנה.

הבחירה מספר 3 של דראפט 2011 נדחק שוב אל השוליים, בדיוק כפי שקרה לו ביוטה עם הגעתו של רודי גובר, ובאוקלהומה עם עלייתו של סטיבן אדאמס. הוא לא שמר בסוד את אי שביעות רצונו, למרות שלא ביקש טרייד והדגיש רבות כמה הוא אוהב את הניו יורק ניקס וכמה הוא מעריך את תקופתו בקבוצה. אך לבסוף, בדדליין הטריידים, 18 מיליון הדולר שנשארו בחוזהו הפכו לקשים מדי לביצוע טרייד, והניקס שחררו אותו.

גם יוקיץ' לא מפחיד. (USA TODAY)

ספסל של זאק קולינס ומיירס לנארד פשוט לא הספיק לבלייזרס בתחום הגבוהים, עם כמה שהשלישייה הגדולה שלהם הייתה חזקה לאורך כל העונה – דמיאן לילארד, סי. ג'יי מקולום ויוסוף נורקיץ' הובילו את פורטלנד לצמרת המערב. קאנטר חתם בטרייל בלייזרס שבוע לאחר שנחנתך מהניקס, וההשפעה ללא ספק הורגשה. פורטלנד אמנם לא הפכה לקבוצת ריבאונד אימתנית בין לילה, אבל קאנטר נתן לה בדיוק את הדחיפה שהייתה צריכה באלמנט הזה של המשחק. עם קאנטר על המגרש, אחוז הריבאונד התקפה של פורטלנד היה גבוה בכארבעה אחוזים מאשר בלעדיו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אבל קאנטר עמד לשחק חלק חשוב הרבה יותר. אלה היו אמנם נסיבות מצערות במיוחד, אבל האיש שנדחק לשוליים למשך כל הקריירה המקצוענית שלו, זכה סוף סוף להזדמנות בהצגה הראשית בעקבות הפציעה של יוסוף נורקיץ'. וכמו עוד כדור תועה שמגיע מהטבעת, קאנטר אסף אותה בשתי ידיים.

הוא אמנם לא שחקן הגנה גדול, וזה בניסוח עדין. אך אפשר לסמוך על האיש שמתמודד פנים אל פנים מול שלטון העריצות של ארדואן, שהוא לא יפחד מאף קושי שתפגיש איתו ה-NBA. ומאפיין האופי הזה הוא בדיוק זה שמשלב אותו מצויין עם הרוצחים השקטים מצפון מערב אמריקה. לא ראסל ווסטברוק, לא ניקולה יוקיץ', לא משחק שביעי בדנבר ולא ארבע הארכות ישברו את הרוח של פורטלנד, ואנס קאנטר זוכה סוף סוף להיות חלק אינטגרלי ממשהו מיוחד שכזה. גם אם זה קרה בלית ברירה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort