מחמש יוצאת אחת

אחרי שעברנו כבר 36 מחזורים בליגה הספרדית, לא ציפינו בתחילת העונה שהטבלה תהיה בוערת כל כך, אבל לא בקרב על התואר שם הסיפור כבר גמור, ולא רק בקרב על הכרטיס הרביעי לאלופות אחרי שריאל, אתלטיקו וברצלונה תופסות את השלישייה הראשונה כל שנה, הקרב הלוהט הוא קרב ההישרדות. אחרי שכבר ראיו ואייאקנו והואסקה, שתי העולות הטריות, הבטיחו את הירידה, אבל הקרב על המקום ה-18 ששולח לליגה השנייה בספרד פתוח לחלוטין. עד כמה הוא פתוח? 5 קבוצות ספרדיות מתחרות בכדי לא להגיע לשם.

כל משחקי המחזור ה-37 יתקיימו ביום ראשון בשעה 19:30.

שם הקבוצה מס' משחקים שערי זכות שערי חובה נקודות מקום
סלטה ויגו 36 50 57 40 14
לבאנטה 36 55 63 40 15
ויאריאל 36 46 50 40 16
ריאל ויאדלויד 36 30 48 38 17
ג'ירונה 36 35 49 37 18

(מצב הטבלה נכון למחזור ה-36)

הסיכויים של הקבוצות להשאר בליגה

סלטה ויגו: זקוקה לשלוש נקודות ותבטיח את ההשארות בגלל מאזן פנימי בינה לבין ג'ירונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ממני סלטה מקבלת סיכוי של 85% להשאר, בעיקר בגלל שבמשחק הבא שלה היא תפגוש את ראיו שירדה כבר ליגה.

כנראה ישארו (Licence To Roam)

לבאנטה: גם לבאנטה תלויה בעצמה. אם תנצח במחזור הקרוב את ג'ירונה בקרב מותח תבטיח את הישארותה.

ללבאנטה אביא סיכוי של 70% להישאר.

לבאנטה משיגה נקודה נגד אלופת ספרד( קרדיט:twitter)

ויאריאל: כמו שתי הקבוצות לפניה, גם ויאריאל זקוקה לניצחון בשביל לשרוד, אבל אייבר וחטאפה יכולים להקשות עלייה מאוד.

דעותי בנוגע להשארותה בליגה מחולקות, מצד אחד היא תשחק נגד שתי קבוצות שעדיפות עלייה, אבל מהצד השני היא מנוסה מאוד בליגה ויכולה גם לנצח אותם. מבחינתי לויאריאל יש סיכוי של 50% להישאר בליגה.

הנער בן ה-19 קירב במחצית הראשונה את ויאריאל לשלב הבא. צ'וקוואזה (דף הטוויטר של של הליגה האירופית)

ריאל ויאדלויד: צריכה לנצח משחק אחד מתוך השניים ושג'ירונה תאבד נקודות באחד ממשחקיה.

אני אמנם מאמין שויאדלויד תנצח את ראיו, אבל המשחק השני נגד ולנסיה יהיה לה קשה מאוד, ואיבוד נקודות של ג'ירונה לא ודאי. אני הייתי נותן לויאדלויד סיכוי של 35% להשאר. במידה ותרד ליגה בסופו של דבר, שלושת העולות שעלו מהליגה השנייה רק העונה ירדו ליגה. מאז שינו השיטה לשלוש יורדות ושלוש עולות בלה ליגה, מעולם לא קרה ששלושת העולות החדשות ירדו ליגה באותה העונה.

להם יהיה הכי קשה (הטוויטר הרשמי של ויאדלויד)

ג'ירונה: גם ג'ירונה תלויה רק בעצמה בגלל שבמשחק הראשון נגד לבאנטה עשתה תיקו 2:2, אם תנצח את שתי המשחקים הנותרים שלה תצליח לשרוד בליגה לעונה נוספת לפחות.

הסיכויים של ג'ירונה לא כל כך נמוכים להישאר עונה נוספת בליגה. אני נותן להם סיכוי של 35%, בדיוק כמו הסיכויים של ויאדלויד.

תצליח לעשות את הבלתי יאומן? (ideabaets)

המשחקים של הקבוצות

סלטה ויגו – אתלטיק בילבאו

סלטה תגיע לחבל הבאסקי במטרה אחת ברורה – ניצחון! אבל לא רק סלטה תיהיה חייבת את הניצחון, בילבאו מתחרה על המקום באירופה. אחרי שהעונה הקודמת של בילבאו נחשבה לכישלון מוחלט, העונה בילבאו עוד יכולה להוציא מהעונה הזאת משהו. אבל הסיכויים שלה להפיל שואפים ל-0, היא צריכה לנצח את שני המשחקים הנותרים לה ולקוות שסביליה או ולנסיה יפסידו את שאר משחקיהן. סלטה ברצף חיובי של ארבעה ניצחונות רצופים כולל ניצחון על ברצלונה האלופה הטרייה במשחק האחרון. מנגד בילבאו הפסידה לויאדלויד ומשחק קודם לכן לא ניצחה את אלאבס. בסיבוב הקודם בין השניים, בילבאו יצאה עם ידה על העליונה, אבל אז הכוחות היו בדיוק הפוכים. בילבאו באה למשחק אחרי שלא הפסידה במשך ארבעה משחקים ברציפות, ומנגד סלטה הפסידה במשחק קודם לכן.

גם אם לא תנצח את המשחק, לויגו יש משחק קל במחזור האחרון נגד ראיו.

ראיו – ריאל ויאדלויד

ויאדלויד תצא להתארח אצל ראיו. אמנם ראיו כבר ירדה, אך אני בטוח שהיא תשמח לראות שהיא לא נכשלה לבד ונשרה לליגה השנייה אחרי עונה אחת בלבד. כמו שהזכרתי כבר קודם לכן, ויאדלויד חייבת ניצחון, ולא? היא תיהיה בסכנת הדחה ממשית. על הנייר ויאדלויד עדיפה, אבל כמו שבמחזור הקודם ויאדלויד ניצחה את אתלטיק בילבאו בהפתעה, כך גם ראיו תוכל להפתיע את ויאדלויד ולהרוס לה. ראיו תוכל גם במחזור הבא להרוס לסלטה במידה ולא תנצח את המשחק שלה נגד בילבאו.

כמו סלטה, גם אם ויאדלויד לא תנצח עדיין יהיה לה סיכוי להשאר בליגה, אבל המשחק נגד ולנסיה יהיה קשה בהרבה.

ג'ירונה – לבאנטה

זה אולי יהיה ה-משחק של המחזור! שתי הקבוצות נלחמות באופן ישיר אחת נגד השנייה בקרב על הישארות בליגה. הקרב הופך למעניין בגלל שבמפגש הראשון בסיבוב הראשון העונה, המשחק יסתיים בתיקו שתיים, ובספרד אין הפרש שערים, זה על יחס שערים פנימי. לכן הקבוצה שתנצח כאן תקבל יתרון משמעותי, אם ג'ירונה תנצח היא אף תעקוף בטבלה את לבאנטה למרות שיהיו עם אותם כמות נקודות. על הנייר לבאנטה ממוקמת גבוה יותר, אבל ראינו כמה פעמים אצל שתי הקבוצות שגם הן הצליחו להפתיע כמה מאריות ספרד.

אם ג'ירונה תפסיד את המשחק המחזור הבא כנראה יהיה המשחק האחרון שלה בספרד (לפחות לעונה אחת), והמשחק הקשה גם ככה נגד אלאבס יהפוךך להיות קשה ומלחיץ אף יותר.

ויאריאל – אייבר

כמו סלטה לויאריאל אין מה להיות לחוצה, היא צריכה ניצחון אחד בסך הכל בשביל להישאר, אבל גם היא יודעת שאייבר תיהיה ההזדמנות העדיפה של הקבוצה המנוסה, בגלל שהמשחק הבא יהיה הרבה יותר קשה נגד חטאפה שנלחמת מי היה מאמין, על מקום בליגת האלופות! בשני המשחקים האחרונים ויאריאל מועדת, היא איבדה יתרון מול הואסקה החלשה, והפסידה לריאל מדריד למרות שיכלה לעשות יותר, אם לא הייה מאבדת את הנקודות היא לא הייתה נמצאת במקום מסוכן זה. מבחינת הטבלה אייבר עדיפה בהרבה, אבל ויאריאל קבוצה מנוסה מאוד שאפילו הגיע העונה לשלב רבע הגמר.

שאר משחקי המחזור ה-37 בלה ליגה

יום ראשון 19:30

לגאנס – אספניול

ברצלונה – חטאפה

אתלטיקו מדריד – סביליה

בטיס – הואסקה

ריאל סוסיאדאד – ריאל מדריד

ולנסיה – אלאבס

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית