ראן הדהימה את פ.ס.ז' בפנדלים וזכתה בגביע

אחרי שכבר הבטיחה את האליפות בשבוע שעבר עם ניצחון על מונאקו, הגיעה פ.ס.ז' לסאן דני במטרה לסמן עוד וי ולהשלים את הדאבל ממנו אף אחד לא יופתע. מולה תעמוד, או תנסה לעמוד, ראן, שמאז הניצחון המפתיע בחצי הגמר אצל ליון, עברה כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון ותמצא את עצמה לא רק בנחיתות מובהקת אלא גם בכושר לא מזהיר, מה שמקטין עוד יותר את הסיכויים שלה לחולל הפתעה.

 

הרכבים פותחים:

ראן: תומאש קובק; המארי טראורה, ראמי בנסבאיני, אדסון מקסר, דמיאן דה סילבה; איסלמעילה סאר, בנג'מן בוריג'ו, בנג'מן אנדרה, קלמן גרנייה; חאתם בן ארפה, מבאי ניאנג.

פ.ס.ז': אלפונס אראולה; קולאן דאגבה, זו'אן ברנאט, מרקיניוס, פרסנל קימפמבה; דני אלבס, מארקו וראטי, יוליאן דראקסלר; אנחל די מריה, ניימאר, קיליאן אמבפה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
(Coupe De France Twitter)

 

פחות משתי דקות לתוך המשחק, פ.ס.ז' כמעט מצאה את עצמה ביתרון מוקדם – אך הניסיון של ניימאר מתוך הרחבה שרק ליד העמוד לאחר הגבהה נהדרת.

בדקה ה-13 זה כבר נגמר אחרת. הפעם ניימאר היה בצד המגביה, כאשר הרים כדור קרן מצד שמאל. הכדור הסתובב אל קצה הרחבה, שם פגש אותו דני אלבס שירה טיל בנגיעה לפינה הרחוקה. 1:0 לפ.ס.ז'.

כעבור שלוש דקות האלופה כמעט הכפילה. אמבפה קיבל כדור מצויין ברחבה וחיפש את השער, אך קובק היה מוכן והדף לקרן.

ראן ניסתה לצאת קדימה כדי לספק תגובה, אך שילמה על כך ביוקר. מתפרצת יפהפייה של פ.ס.ז' הסתיימה בכדור עומק מדוייק של די מאריה לניימאר, שלא התבלבל מול השוער, הקפיץ מעליו וקבע 2:0 לפ.ס.ז' לאחר 21 דקות בלבד.

למרות שנראתה כבר חסרת אונים, ראן הצליחה לחזור לתמונה עם הרבה מזל בדקה ה-40. טראורה עבר בקלילות כמעט מעליבה את ברנאט, הגביה לרחבה, ומה שהיה אמור להיות הרחקה פשוטה של קימפמבה הפך לשער עצמי אומלל. 2:1.

ראן הרגישה טוב וזה כמעט הפך לעוד שער לחובתה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, בסיום עוד יציאה מהירה קדימה, אמבפה קיבל כדור עומק לרחבה ובעט בנגיעה, אך קובק היה מוכן והצליח להדוף נהדר. בכך ירדו הקבוצות להפסק כשפ.ס.ז' עדיין ביתרון, למרות שהוא התערער מעט בדקות האחרונות של החצי הראשון.

 

המחצית השנייה נפתחה באופן אינטנסיבי ובקצב גבוה. שתי הקבוצות חיפשו באופן פעיל את השער הבא ובדקה ה-57 הוא כמעט הגיע. בוריג'ו הפגין ערנות מרשימה כשחטף כדור בחצי המגרש שלו והוציא מתפרצת. הוא התקדם לבדו עד סף הרחבה ולמרות שהיו לו שלוש אופציות מסירה, הוא החליט לבעוט לשער. הביצוע היה נהדר אך גם התגובה של אראולה, שזינק והדף לקרן.

ראן המשיכה לתקוף ובדקה ה-66 הגיעה למצב נהדר נוסף. בן ארפה ליהטט באגף והרים לרחבה, סאר המשיך בנגיחה לאחור ובוריג'ו ניסה לדחוק אך נחסם לקרן על ידי דאגבה. זה לא נגמר כאן – כדור הקרן של גרנייה היה חד לתוך רחבת החמש, מקסר הגיע אליו ראשון ומצא את הרשת. ראן מהממת את פ.ס.ז', 2:2.

כעבור 3 דקות בלבד היה זה ניימאר שניגש לבעיטה חופשית ממרחק נוח – הוא סובב את הכדור יפה, אבל החטיא את המסגרת.

פ.ס.ז' ניסתה בכל הכוח להימנע מהתסבןכת שהיא הארכה, ובדקה ה-71 כמעט כבשה שוב. דני אלבס הכניס כדור מאגף ימין, טמבפה הגיע אליו אבל בנגיעה בעט החוצה.

השער כמעט והגיע בדקה ה-85. אמבפה קיבל עוד כדור בעומק הרחבה, ניסה להעביר רוחב, אבל ניימאר לא הגיע והכדור התגלגל החוצה בשקט.

הניסיונות האחרונים של הפריזאים לא צלחו, והמשחק התארך בחצי שעה למרות יתרון כפול מוקדם של הפייבוריטית.

הולכים להארכה. (Stade Rennais Twitter)

 

בדקה ה-99 הגיע המצב המסוכן הראשון של ההארכה. ניימאר דהר לאמצע הרחבה והשאיר נהדר לאמבפה, שמזווית לא אידיאלית פגע רק בקורה.

שתי הקבוצות היו פעילות בצד ההתקפי וניסו חהכריע את המשחק על מגרש שלם, אבל לא הצליחו להגיע למצבים משמעותיים והמשחק הלך לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. מאותן בעיטות נעדר קיליאן אמבפה, שבהחלטה לא אחראית הרים רגל ופגע באופן מסוכן בברכו של דה סילבה, מה שהוביל להרחקתו דקה לסיום ההארכה.

 

ראן פתחה את הקרב עם אמבאי ניאנג, שכבש לפינה אחת ושלח את אראולה לשנייה. 1:0 לראן

קבאני המחליף ניסה להשוות לפ.ס.ז', ועשה בדיוק את אותו הדבר. 1:1

בן ארפה נשאר רגוע וגם כן בעט נמוך לפינה שנשארה פנויה. 2:1 לראן

דני אלבס הותיק ניגש להשוות שוב, ולא נכשל. 2:2

קלמן גרנייה היה השלישי של ראן, וגם הוא גילגל פנימה בנונשלאנט. 3:2 לראן

קובק ניחש נכון את הפינה של פארדס, אך סנטימטרים ספורים חסרו לו. 3:3

לבעיטה הרביעית ניגש המחליף סיליקי, והוא בעט חזק לפינה שאראולה עזב. 4:3 לראן.

ברנאט היה הרביעי של פ.ס.ז', וגם הוא בעט חזק ןמדויק ימינה בזמן שקובק זינק לצד השני. 4:4

אראולה נגע בקצות האצבעות בבעיטה החמישית של בנסבאיני, אך לא הדף אותה. 5:4 לראן

ניימאר ניגש לכדור מכריע וגילגל פנימה. 5:5, לא נגמר.

איסמעילה סאר הצעיר בעט שישי, וגם הוא הצליח לשלוח את אראולה לצד הנגדי. 6:5 לראן

אנקונקו, הילד של פ.ס.ז' היה חייב לכבוש, אך בעט מעל השער!! ראן מחזיקת הגביע הצרפתי לשנת 2019!!

 

כנגד כל הסיכויים, בוודאי מלפני המשחק ובוודאי לאחר 20 דקות בתוכו, הצליחה ראן להוסיף לעונה הנהדרת שלה עם זכייה אדירה בגביע, שכללה ניצחונות על שתי הקבוצות הטובות בצרפת.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort