ליון גברה על סנט אטיין, אלאבס איבדה נקודות קריטיות ומה התרחש בליגה הגרמנית?

ספרד – אלאבס נגד לגאנס

א-נאסירי חוגג (עמוד הפייסבוק של הלה ליגה)

הקדמה:

המחזור ה-13 בליגה הספרדית יוצא לדרך כאשר לגאנס מארחת באצטדיונה הביתי את דפורטיבו אלאבס. האורחת היא ללא ספק הפתעת העונה עד כה לאחר שהצליחה לצבור 23 נקודות, שמציבות אותה במרחק של נקודה בודדת מהמוליכה ברצלונה. הם יודעים שאם יצליחו לרשום ניצחון חמישי בשישה מחזורים, הם גם יעלו לפסגה, לפחות באופן זמני, עד למפגש בין האלופה לאתלטיקו מדריד בהמשך המחזור.

הרכבים:

אלאבס – פאצ'קו, נבארו, לגווארדיה, אגירגביריה, דוארטה, גארסיה, ברשאנץ, ג'וני, גומס, קאלרי, סוברינו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לגאנס – לונין, אומרו, סיובאס, טארין, רסיו, ניום, פרס, סילבה, קאריז'ו, א-נאסירי.

מהלך המשחק:

כבר בדקה השנייה של המשחק הגיע מצב ראשון עבור אלאבס המסוכנת, איבאי גומס ניסה להפתיע את אנדריי לונין ממרחק, אך הבעיטה ששלח ברגל ימין פספסה את המסגרת ויצאה החוצה. חוסר מזל שאם לא היה מתרחש היה מוביל לשער יתרון של האורחת, מוקדם מאוד במשחק הזה.

גם לגאנס איימה מצדה והחמיצה מצב גדול בדקה ה-11 של המשחק. דימיטריס סיובאס הגביה מצוין לרחבה ומצא את ראשו של יוסף א-נאסירי, החלוץ נגח היטב אך סחט הצלה מצוינת מפרננדו פאצ'קו. הזדמנות אדירה ללגאנס להדהים את אלאבס ולהשיג שער יתרון ביתי ומאוד משמעותי.

הקצב הנהדר של ההתמודדות המשיך ובדקה ה-22 זה היה תורו של ג'ונתן קאלרי למסור מצוין לג'וני, שחקנה של אלאבס, שניסה להפתיע מזווית קשה ברגל שמאל, אך אנדריי לונין סגר לו את הזווית והגיב נהדר לבעיטה. עדיין 0:0, יש שער באוויר לכל אחד מהצדדים והקצב כאן נהדר.

בדקה ה-38 כל יושבי האיצטדיון נותרו בפה פעור, איזו בעיטה של דימיטריס סיובאס! הבלם היווני ניסה את מזלו אחרי שקיבל כדור תועה ובוולה חזק כמעט וכבש, אולם הכדור שלו הלך מעל למסגרת. הזדמנות אדירה לשחקנה של לגאנס, שכמעט ומסתיימת ברשת. השער קרוב.

בדקה ה-43 לגאנס באה על שכרה לאחר שהמשיכה ללחוץ מרגע בעיטת הוולה של סיובאס הפעלתן. התקפה מסוכנת של המארחת הסתיימה בכדור רוחב חד של ג'ונתן סילבה שהגיע ליוסף א-נסירי. החלוץ סיים בנגיעה אחת באין מפריע, כאשר נגיעה של פאצ'קו בכדור לא הצליחה למנוע ממנו לחדור לרשת. 0:1 בסיומה של המחצית הראשונה לטובתה של המארחת.

המחצית השנייה ראתה ירידה משמעותית בקצב המשחק, כאשר אלאבס הניעה כדור וניסתה לצאת קדימה על מנת לכבוש שער שוויון, אך היה ניכר על שחקניה שהם לא רוצים את זה מספיק. לגאנס הסתמכה בעיקר על מתפרצות שלא צלחו יותר מידי. הדבר הכי קרוב לשער הגיע בדקה ה-58 מצדה של לגאנס, וסגה המחליף בעט נהדר ברגל שמאל מחוץ לרחבה אחרי מסירה של ניום, אולם לא הצליח למצוא את המסגרת.

בסופו של דבר, המחצית השנייה לא הצליחה להתעלות לרמה של קודמתה, ולגאנס גונבת שלוש נקודות מאלאבס שנראתה אבודה, חסרת מעוף ובעיקר כבויה היום, כאילו ירד לה החשק להצליח. ההזדמנות להעפיל זמנית לפסגת הטבלה התפספסה, לגאנס גוברת על אלאבס 0:1.

צרפת – ליון נגד סנט אטיין

 

שחקני ליון חוגגים (Football Ticket Net)

הקדמה:

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית, ליון מארחת את סנט אטיין למשחק חם ורותח על צמרת הליגה הצרפתית. ליון מדורגת במקום הרביעי בטבלה, ויש לה נקודה אחת מעל סנט אטיין קודם למשחק. שתי הקבוצות מעוניינות לצבור נקודות ולטפס מעלה מעלה עד שידבקו למוליכה פ.ס.ז.

הרכבים:

ליון – לופס, מרסאל, מרסלו, דנאייר, רפאל, אנדומבלה, אאואר, מנדי, פקיר, דמבלה, דפאי.

סנט אטיין – רופייה, דבושי, סובוטיץ', קולודז'ייצ'יאק, גבריאל סילבה, מ'ווילה, סלנאס, מונט פקואט, קאבלה, חזרי, דיוני.

מהלך המשחק:

המשחק לא התפתח לרמה גבוהה וסביר להניח שכל מי שהגיע לחזות בו הגיע הביתה חזרה מעט מאוכזב. המשחק לא כלל בתוכו כדורגל מרגש או מצבים רבים. המצב הכי טוב שהיה במחצית הראשונה התרחש סמוך לשריקת הסיום, הגבהה לכיוון הרחבה של דפאי מצאה את פקיר חופשי, הוא לא ניצל את המצב הזה. רוב האירועים במחצית הראשונה כללו כרטיסים צהובים, והמחצית הראשונה מסתיימת ב-0:0 מאכזב.

המחצית השנייה המשיכה באותה הדרך, רק שהפעם כן זכינו לראות שער. בדקה ה-62 הצליחה ליון לעלות ליתרון סופר קריטי ולשמור אותו גם עד לסיום. את השער כבש ג'ייסון דנאייר, מבישול נהדר של ממפיס דפאי. 0:1 לליון שנשמר עד הסיום. רפאל אגב, זכה לכרטיס אדום בדקה ה-71 והשאיר את ליון בנחיתות מספרית שלא עצרה אותה מלסיים את המשחק.

מוקדם יותר היום בגרמניה, לברקוזן גברה 0:2 על שטוטגרט מצמד שערים של קווין פולאנד (76, 83).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort