אספניול פספסה את פסגת הליגה בתוספת הזמן, 63 דק' לתומר חמד בניצחונה של ק.פ.ר

ליל שבת ואנחנו שוב מקבצים עבורכם כדורגל אירופאי משובח כשבתפריט: ספרד, צרפת, הולנד, טורקיה וכמובן נעדכן על מצב הליגיונרים שלנו (הערב רק תומר חמד ו-ק.פ.ר).

ספרד:

ריאל ויאלדוליד – אספניול 1:1

הקבוצה החדשה של רונאלדו הברזילאי, העולה החדשה תרצה להמשיך להמם את הלה הליגה ולהתמקם יותר גבוה בטבלה ולנשוף בעורפם של ברצלונה אך מן העבר השני הקבוצה הקטנה של קטאלוניה תרצה להעפיל לפסגת הלה ליגה (לפחות באופן זמני).

מהלך המשחק:

הקבוצה הביתית פתחה בהתלהבות רבה את המשחק וכבר בדקות הפתיחה הגיעה למספר הזדמנויות טובות של נוצלו ע"י טוניו ולאונרדו סוארז.  דווקא בדקות טובות של ויאדוליד הגיע השער של אספניול, בורחה אינגלסיאס השתלט נהדר על כדור ברחבה ובקור רוח מצליח להכניע את מאסיפ בדרך ל-1:0 לאספניול בדקה ה-20. השער החדיר ביטחון לחניכיו של רובי אך הרנן פרז ואסקר מאלנדו פספסו מצבים קורצים להכפיל את היתרון בסיומה של המחצית הראשונה 1:0 לאספניול.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אספניול ידעה שתעפיל למקום הראשון בטבלה לפחות באופן זמני וכנראה הלחץ התחיל לשחק תפקיד. הקבוצה של רובי לא הציגה כדורגל משכנע ונתנה לקבוצה הביתית הזדמנות לחזור למשחק. רובן אלכארז לא היה רחוק מלהשיג את השיווין את הבעיטה שלו פספסה במעט את המסגרת של לופז. למרות לחץ של הקבוצה הביתית לחזור למשחק כל הניסיונות שלהם עלו על שרטון והיה נדמה ששום דבר לא יעצור את ההעפלה של אספניול פסגת הליגה אך בתוספת הזמן אספניול שילמה על מחיר ההתגוננות שלה. דינאלה וארדה המושאל האיטלקי מרומא עשה צדק וקבע 1:1 בסיום שהותיר את שחקניה של אספניול די המומים, 1:1 בסיום.

רק תוספ הזמן מנעה את המקום הראשון מאספניול,  (טוויטר)

צרפת:

נים- סנט אטיין 1:1

סנט אטיין שפתחה מצויין את העונה תרצה להמשיך את התנופה ולא לאבד נק' בחוץ מול העולה החדשה נים שמצידה תרצה להמשיך לאגור נק' לקראת המאבקים נגד הירידה.

מהלך המשחק:

פתיחה מהממת למשחק! סנט אטיין עולה ליתרון כבר בדקה ה-1. מתאייה דבושי הוכיח שעדיין יש לו את זה למרות גילו המופלג ומצא את רמי קאבלה שלא התקשה להכניע את בארנדוני בדרך ל-1:0 מהיר לזכותה של האורחת. עם קצת ריכוז וואהבי חאזרי היה יכול וצריך להכפיל את היתרון של סנט אטיין אך הוא החמיץ פעמיים משני מצבים נוחים במחצית הראשונה וזה רק 1:0 במחצית לסנט אטיין.

במחיצת השנייה העסק התהפך, נים שהייתה מעט מפוחדת ונאיבית הפכה לבעלת הבית במגרש כשסנט אטיין רק מנסה להתגונםן לצאת למתפרצות יכולת טובה של רופייר מנעה מצבים טובים של בונאגה ובריכנקון אך השער של נים היה באוויר. בדקה ה-70 ראשיד אליאוי עלה כמחליף וכעבור 4 דק' הוכיח שהיה שווה להמר עליו לאחר שהשווה את התוצאה ל-1:1 לאחר מבצע משכנע של החלוץ המרוקאי. בסיום 1:1 שדי מספר את סיפור המשחק כאשר במחצית הראשונה סנט אטיין שלטה ובשנייה נים.

החגיגה של סנט אטיין הייתה מוקדמת מידי רק תיקו בסיום מול נים (טוויטר)

הולנד:

אמיין – ונלו 1:1

ונלו רצתה להמשיך הפתיחת העונה הטובה שלה בתקווה להשיג כרטיס לאירופה בסוף השנה אך מטרותיה מאוד התרחקו בדמות תיקו מאכזב מול אמיין החלשה. זה התחיל טוב עבור האורחת בדמות שער של מאלפה בדקה ה-15 אך יאנסן הותיר את ונלו בעשרה שחקנים מה שמאוד סייע לאמיין להשיג בסופו של דבר את שער השיוויון בדקה ה-65 מרגליו של גרונסלבד אך אמיין לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי מעבר לנקודה, 1:1 בסיום.

ההרחקה הפכה את המשחק, רק תיקו לונלו מול אמיין (טוויטר)

טורקיה:

בורסאספור – אלינספור 0:2

מחצית ראשונה נהדרת של בורסאספור הספיקה לקבוצה הביתית להמשיך במגמה החיובית שבה הקבוצה נמצאת לאחר פתיחת עונה קטסטרופלית והם כבר סופרים משחק שלישי ברציפות ללא הפסד. לאטובליצ'קי כבר בדקה ה-2 וקארה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה קבעו את תוצאת הסיום 2:0 לבורסאספור.

לאט לאט מתחילה להתייצב, ניצחון ביתי לבורסאפור (טוויטר)

ליגיונרים:

  • תומר חמד פתח בהרכבה של ק.פ.ר והשלים 63 דק' במהלך ניצחונה 1:0 על אסטון וילה.
פתח בהרכב, תומר חמד (טוויטר)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort