לאחר דו-קרב פנדלים : סאות'המפטון בשמינית גמר גביע הליגה.

אברטון אירחה הערב ( שלישי ) במסגרת הסיבוב השלישי של גביע הליגה לקרב בין שתי הקבוצות נהדרות את סאות'המפטון . אברטון הגיעה למשחק לאחר שבסיבוב הקודם ניצחה 3:1 את רוטהארדם ולאחר שפתחה את העונה בליגה בצורה פחות טובה עם 9 נקודות לאחר שבעה מחזורים רצתה לעבור שלב בגביע . אבל היא פגשה קבוצה נהדרת,סאות'המפטון שבסיבוב הקודם חלפה על פני בריטון לאחר שניצחה 1:0 אך את הליגה פתחה בצורה פחות טובה עם 5 נקודות בלבד. בחמשת המפגשיים האחרונים בין שתי הקבוצות ניצחה כל אחת פעמיים ופעם אחת התוצאה הסתיימה ללא הכרעה.

הרכב אברטון : מארטן סטקלנבורג,לייטון ביינס,קורט זומה,ג'ונג'ו קני,מורגן שניידרלין,טום דייויס,אדמולה לוקמן,קירן דאוול,ברנרד אניסיו קלדיירה דוארטה,סנק טוסון.

הרכב סאות'המפטון : אנגוס גאן,יאן בדנארק,מאיה יושידה,ג'ק סטפס,סדריק סוארס,פייר הויביירג,מריו למינה,מאט טרגט,ניית'ן רדמונד,דני אינגס,מנולו גאביאדיני .

מהלך המשחק :
מחצית הראשונה:
לאחר ששריקת הפתיחה נדחתה בכמה דקות שתי הקבוצות פתחו את המשחק בסערה ולאחר שלוש דקות של משחק הגיעה ההדמנות הראשונה של אברטון,כשדני אינגס שיחרר כדור אדיר מעשרה מטרים לעבר השער אך מארטן סטקלנבורג ירד מצויין ועדף את הכדור.

בדקה ה-21 הגיעה ההזדמנות נוספת של המקומיים לאחר שכדור קרן הגיעה לברננד שהיה חופשי על סף הרחבה , אך הכדור של הברזילאי חלף סמוך מאוד לשער של אנגוס גאן .

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-26 כדור קרן של סאהות'המפטון הוביל להתקפה מתפרצת מהצד השני , כשטוסון הטורקי הוביל אותה אך ההגנה של האורחת הצליחה לחזור במהירות ולהרחיק את הכדור לקרן .

בדקה ה-40 סאות'המפטון הגיעה להזדמנותת הראשונה שלה לאחר שניית'ן רדמונד מצא את גאביאדיני החלוץ האיטלקי בתוך הרחבה חופשי,אך האיטלקי בעט הכדור ממצב קורץ מעל המסגרת.

בדקה ה-44 למרות השליטה של אברטון במשחק הייתה זאת סאות'המפטון שעלתה ליתרון של 1:0 לאחר שראימונד מצא את דני אינגס שמחמישה מטרים כבש את השער הראשון במשחק .

השופט הוסיף שתי דקות תוספת זמן,והמחצית הסתיימה ביתרון של 1:0 לזכות האורחים .

יתרון לאורחים. ( קרדיט : עמוד הפייסבוק של אברטון. )

מחצית שנייה :
בדקה ה-55 אברטון כמעט והצליחה להשיג את שער השיווין המהיר לאחר שג'ונג'ו קני המגן המצוין העביר כדור למורגן שניידלר שבעט מחמישה עשר מטרים אך הניסיון של הבלגי הלך גבוה מעל השער.

בדקה ה-63 סאות'המפטון כמעט והצליחה להכפיל את היתרון שלה לאחר שכדור קרן נהדר הגיעה לבלם,יאן בדנארק שנגח נהדר לעבר השער אך ההצלה של מארטן סטקלנבורג לא הייתה פחות טובה .

בדקה ה-81 התקפת מעבר נהדר של סאות'המפטון ברשותו של ריימונד שמצע נהדר את למינה שעבר נהדר את שחקני ההגנה של אברטון אך הכדור שלו נעצר אך ורק בעמוד של מארטן סטקלנבורג .

בדקה ה-85 הגיעה השער המיוכל שאותו חיפשה אברטון לאחר שעומאר ניאסה מצא את תיאו וולקוט חופשי בתוך הרחבה והחלוץ האנגלי כבש את ה-1:1 המוצדק של אברטון .

המשחק הסתיים בתיקו 1:1 ושתי הקבוצות הלכו לדו קרב פנדלים .

המשחק הסתיים ללא הכרעה. ( קרדיט: עמוד הפייסבוק של אברטון. )

פנדלים :
ליטון ביינס ודני אינגנס הצליחו לכבוש את שתי הבעיטות הראשונות לזכותם קבוצתם,אך בבעיטה השנייה של אברטון הברזילאי,רישארלינסון החטיא את הבעיטה וסטיבן דיוויס כבש את 2:1 בדו קרב.קורט זומה ופייר הויביירג הצליחו לכבוש את הבעיטה השלישית לזכות קבוצתם אך תיאו וולקוט החטיא את הכדור האחרון לזכות קבוצתו וסדריק ניצח לזכות קבוצתו את המשחק.

לגיונרים :
פאנטוליקוס – פנאתינייקוס 1:0
פאנטוליקוס אירחה הערב ( שלישי ) במסגרת המחזור הראשון של הגביע היווני את פנאתינייקוס לקרב נהדר , המשחק היה שקול ומצוין אך בדקה ה-84 פאסקאליס סטיקוס הכריע את המשחק . עומרי אלטמן לא היה בסגל לאחר שסוחב פציעה .

סלאבוץ פולנה – ספרטה פראג 4:1
סלאבוץ פולנה אירחה ( הערב ) במסגרת הגביע את הצ'כי את ספרטה פראג והקבוצה מהליגה הרביעית רצתה לעשות הפתעה אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד לאחר ששלטה בכל שלבי המשחק שערים של מאטיי פולקרב (22),יורוס ראדקוביץ' (70),יוזף שוראל (88) ואדם חלוזק (90) הכריעו את ההתמודדות ,סלאבוץ הצליחה לצמק את התוצאה כשזיסאק (78) כבש. טל בן חיים לא היה בסגל בגלל פציעה.

רדינג – ק.פ.ר  1:0
רדינג אירחה הערב ( שלישי ) במסגרת ליגת המשנה באנגליה את קבוצתו של סטיב מקלארן ותומר חמד לקרב תחתית לוהט . המשחק היה בשליטה של רדינג אך ק.פ.ר הייתה מסוכנת יותר לעבר השער ובדקה ה-64 הצליחה גם למצוא את ה-1:0 לאחר שטוני ליסטנר כבש שער מצוין . תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-75 במקומו של נאקי וולס .

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort