חושך ואור, שערים ודרמה

האצטדיון בנתניה שוב החשיך, אך כשהאור חזר ההגנות חשכו, משחק דרמטי שסיפק אווירה חמה, קצב מהיר ושערים. ארבלדזה טעה, בן שמעון הבריק, הכי חשוב הקהל מאוד נהנה.

נתחיל מהסוף, מאז סיום מועד ההעברות וההכרזה במכבי על הישארותו של ברק יצחקי בקבוצה, הרבה דובר על כך שכמה אירוני זה יהיה, שיצחקי יכבוש שער ניצחון מול קבוצתו לשעבר וקבוצת נעוריו בית"ר ירושלים. בפועל? טעות של יצחקי סידרה לבית"ר שוויון דרמטי בסיום כאשר הוא מבצע עבירה סמוך לרחבה במקום מסוכן ומשם הסוף ידוע.

דובר רבות על אירוח המשחקים של מכבי תל אביב באצטדיון בנתניה, הרי זה ידוע שמיקום האצטדיון בעייתי, דרכי הגישה אליו והיציאה ממנו לא נוחים. אתמול האצטדיון קרס פעם שנייה בתוך פחות מחודשיים, כאשר אירעה הפסקת חשמל וגרמה להפסקה של כ-10 דקות. עם ניהול, אחזקה והפעלה ברמה הזאת, אירופה ממש רחוקה, מישהו צריך לספק פתרונות.

היה גם כדורגל, הרבה כדורגל וקצב די מהיר, מכבי תל אביב עם בעיותיה בהגנה, בית"ר עם המהירות בהתקפה. איתי שכטר, עוז ראלי ועידן ורד חגגו על צד שמאל של מכבי עם עומרי בן הרוש שנראה אתמול חושך. לא ברור למה מכבי לא החתימה מגן שמאלי זר כאשר היא דחפה לאישור החוק של הזר השישי והיא בעצמה נשארה עם חמישה בלבד.

בית"ר במהלך מבריק (סגירה לקויה של בן הרוש) הצליחה להביך את ההגנה של מכבי, עידן ורד הצליח להכניע את ראיקוביץ' במהלך נהדר ובישול אדיר של איתי שכטר  עם החזה. מתאר לעצמי שארבלדזה שמר את אלברמן ליום חמישי, להתמודדות בליגה האירופאית מול זניט, אך בהיעדרו של אלברמן הקישור של מכבי היה מאוד פרוץ. שחקנים כמו מדוניאנין ונוסא איגיבור לא יכולים להחליף את הקפטן הצהוב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
עידן ורד כבש את הראשון במשחק (ליאת אבשלומי)
עידן ורד כבש את הראשון במשחק (ליאת אבשלומי)

מכבי השוותה משער של איגיבור ממצב נייח, כאשר הוא נגח מחמישה מטרים באין מפריע, נוסא ישר רץ לקהל של מכבי וסימן להם לשתוק, בתגובה לכך שמפתיחת המחצית השנייה רוב גדול בקהל של מכבי שרק בוז לשחקן הניגירי, איגיבור צריך להתעסק רק במשחק ולענות לאוהדים עם שערים ולא להיות מושפע במה שקורה ביציעים.

וידאר קיארטנסון חלוצה האיסלנדי של מכבי, נראה חלוץ בעל מיקום נהדר שהצליח לאיים על שער האורחים כמה פעמים ובמיוחד במחצית הראשונה, אין ספק שמכבי עשתה רכישה מצוינת ולכאורה, הצלילה הוירטואוזית בפנדל לזכותה של מכבי, כאשר האיסלנדי ניצב מולו של קליימן ולא היה יכול להבקיע מזווית קשה, אך האיסלנדי עם כל הניסיון שלו יצר מגע עם השוער הבית"רי אשר נפל בפח ועזר לשופט מנשה משיח לשגות ולשרוק לכדור עונשין מ-11 מטרים, בעיטה אשר טל בן חיים תירגם לשער יתרון.

טל בן חיים מעלה את מכבי ת"א ליתרון בפנדל (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)
טל בן חיים מעלה את מכבי ת"א ליתרון בפנדל (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)

שוטא ארבלדזה מאמנה של מכבי לא ניהל את המשחק בצורה נכונה, לא הגיב לאירועים בזמן כאשר החילוף הראשון הגיע רק בדקה ה-73. גל אלברמן נכנס במקומו של האריס מדוניאנין, זה היה מתבקש להכניס את הקפטן הצהוב אך לא על חשבונו של הבוסני אשר יודע להחזיק בכדור ולשבור את הלחץ של שחקני בית"ר, במיוחד כשאלו היו בפיגור ורצו להשיג את השוויון בכל מחיר. שוטא גם לא ניסה לשנות מערך כשבית"ר תקפה שוב ושוב מהצד של בן הרוש. לא ברור גם למה יוסי בניון (מחזיק מצויין בכדור) לא נכנס ונשאר על הספסל במשך 90 דקות, במקומו של בניון נכנסו למשחק בן בסט ויצחקי.

וידאר קיארסטנסון בהופעת בכורה במכבי ת"א  (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)
וידאר קיארטנסון בהופעת בכורה במכבי ת"א (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)

לעומתו של שוטא, רן בן שמעון הבריק בכמה החלטות שהצילו עבורו נקודה מהמשחק, נקודה אשר הגיעה לבית"רים. בן שמעון צופף את המרכז עם שלישיית הקישור בדמותם של איינבנדר, קלאודמיר וקלטינס ששיחק לעיתים גם כבלם שלישי. מכבי לא הצליחה לחדור ולפרוץ את הקישור הבית"רי החסון והחזק שמשחק עוד מהעונה הקודמת. בן שמעון  לא רק שינה מערך, אלא הגיב בחילופים נכונים, מורי הבלם יצא ובמקומו נכנס  החלוץ שמעון אבוחצירא אשר כבש בתוספת הזמן את השוויון הדרמטי.

שמעון אבוחצירא מודה לבורה עולם אחרי שער השוויון המאוחר (ליאת אבשלומי)
שמעון אבוחצירא מודה לבורה עולם אחרי שער השוויון המאוחר (ליאת אבשלומי)

מכבי הייתה יכולה לגמור את המשחק, אך החלוץ טל בן חיים בפעולות אנוכיות כאשר לא שיתף את חבריו להתקפה בשתי הזדמנויות קורצות לכיבוש שערים, במכבי מאוד התאכזבו מבן חיים ואין ספק שחבריו גם כן.

בשורה התחתונה, המשחקים בין בית"ר למכבי תמיד מרתקים ומספקים דרמה, רבבות הצופים של מכבי הלכו הביתה מאוכזבים, ביום חמישי הם יחזרו שוב לאצטדיון בנתניה, מול זניט, בתקווה שהתוצאה תהיה לטובתם, הם יקוו שיהיה חשמל ואור וההגנה של מכבי לא תיראה חושך.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. היה פנדל מאה אחוז לדעתי
    בית"ר לא שיחקו יותר מדי כדורגל, לא מבין את ההתלהבות מהם כל כך..
    לעשות בונקר זה הדבר הכי פשוט בכדורגל, ספרתי 5 התקפות אמיתיות שלהם כל המשחק

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort