0:2 להפועל חיפה על קריית שמונה

עם ניר קלינגר על הקווים במקומו של דני גולן שהתפטר, הפועל חיפה ניצחה 0:2 את קריית שמונה בקרב המאוכזבות של ליגת העל, ובכך קטעה רצף של ארבעה הפסדים. לאדומים שחורים כבשו שלומי ארבייטמן (דקה 11) ולירן סרדל (דקה 60). בעקבות הניצחון חיפה עלתה למקום השמיני עם 31 נקודות וצמצמה את הפער מקריית שמונה לארבע נקודות.

הפועל חיפה מצליחה לקטוע את רצף ההפסדים (דף הפייסבוק של הפועל חיפה)

לפני המשחק:

המשחק בין קריית שמונה להפועל חיפה יפגיש שתי קבוצות שנמצאות בתקופה רעה. קריית שמונה שהייתה עם רגל וחצי בפלייאוף העליון, נחנקה ברגע האמת ומצאה את עצמה בחלק התחתון של הטבלה. הקבוצה הצפונית מבודדת מיתר הקבוצות בפלייאוף ומבחינה מעשית הבטיחה את מקומה בליגה, אך הקבוצה של תומר קשטן שרוצה לסיים את העונה בצורה טובה ניצחה רק משחק אחד בשבעת המשחקים האחרונים, כשחמישה מהם הסתיימו בהפסד. אגב, הניצחון היחיד הושג מול הפועל חיפה. אך התקופה הרעה של קריית שמונה מתגמדת לעומת הכאוס שיש אצל הקבוצה מהכרמל. דני גולן התפטר נוכח התוצאות הרעות במחזורים האחרונים וניר קלינגר הוזעק כדי להבטיח מוקדם ככל הניתן את ההישארות בליגה. מאז הניצחון הגדול בדרבי והתיקו המפתיע מול האלופה מבאר-שבע, חיפה הפסידה ארבעה משחקים ברצף. שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים במסגרת הליגה ובשניהם ניצחה קריית-שמונה.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק נפתח עם הזדמנות לאורחת, כשכבר בדקה החמישית עדן בן בסט קיבל כדור ברחבה, אך לא השכיל לנצל את המצב ופספס את המסגרת. חמש דקות לאחר מכן הפתיחה של האדומים-שחורים השתלמה והם עלו ליתרון. שמואל שיימן הרים כדור מהאגף השמאלי, בן בסט התרומם גבוה והוריד בראשו לשלומי ארבייטמן שהמשיך בנגיעה לרשת. 0:1 להפועל חיפה.

שלומי ארבייטמן מעלה את המארחת ליתרון (עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה)

בדקה ה-15, קריית שמונה החלה לנסות למצוא את שער השיוויון, אך חוסר הבנה בין אחמד עאבד לשלומי אזולאי גרם לבזבוז ההתקפה. בדקה ה-24, הפועל חיפה חיפשה את השער השני, חנן ממן השאיר כדור נהדר ללירן סרדל, שבעט בחוזקה מחוץ לרחבה ופספס במעט את המסגרת של איתמר ניצן. בדקה ה-29 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של המארחת להשיג את השיוויון במחצית הראשונה. קאסיו פרננדס מסר כדור מעולה לשלומי אזולאי הקשר, שהשתלט על הכדור ובעט כדור אדיר שהכניע את לבקוביץ, אך נעצר בקורה הימנית, עדיין יתרון לחיפה.

בדקה ה-32 חנן ממן השתחרר בצורה מעולה בתוך הרחבה ובסיבוב שלח כדור מעל למשקוף. ארבע דקות לאחר מכן, שיתוף פעולה בין שני השלומי אזולאי של קריית שמונה הסתיים בבעיטה של החלוץ שפספסה את המסגרת במעט אחרי מסירה טובה של הקשר. דקה לפני סיום המחצית, הפועל חיפה יכולה הייתה לקבל מקדמה רצינית לקראת החצי השני, חנן ממן קיבל כדור מעולה מבן בסט, אך לא הצליח להכניע את איתמר ניצן.

מחצית שנייה:

בדקה ה-48, מקסים פלקושצ'נקו הרים כדור מדויק שמצא את ראשו של מבקיע השער, שלומי ארבייטמן, אך הפעם החלוץ סחט רק הדיפה נהדרת מאיתמר ניצן ששמר על התוצאה. שלוש דקות לאחר מכן, קריית שמונה הייתה קרובה לשער. שובל גוזלן הוריד כדור לאחמד עאבד שפספס את המשקוף במעט. בדקה ה-60 הפועל חיפה הכפילה את התוצאה ועשתה צעד לקראת ניצחון. חנן ממן מסר כדור מעולה ללירן סרדל שהכניע את איתמר ניצן וכבש את שער הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת. 0:2 להפועל חיפה. עד סיום המשחק ניסתה קריית שמונה לצמק את התוצאה, אך ללא הצלחה. ניצחון של הפועל חיפה שמבטיח כמעט בוודאות עונה נוספת לקבוצה מהכרמל בליגה הבכירה.

לירן סרדל מכפיל את התוצאה (עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה)

הרכבים פותחים:

עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נסאר, קאסיו פרננדס, בר הלל, אורן  ביטון, עדן שמיר, אופיר קריאף, דידייה ברוסו, שלומי אזולאי קשר, אחמד עאבד ושלומי אזולאי חלוץ.

הפועל חיפה: רובי לבקוביץ’, דור מלול, ניסו קפילוטו, ברונו פניירו, שמואל שיימן, לירן סרדל, דור פרץ, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, עדן בן בסט ושלומי ארבייטמן

שופט: דוד פוקסמן.

אצטדיון: האצטדיון העירוני, קריית שמונה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort