רחוק מהעין, רחוק מהלב

בחלק השלישי של ההמלצות למשחקים הכי שווים של הסופ"ש הנוכחי אנו נמצאים בדילמה מוסרית ולכן ריכזנו את הכל תחת טקסט אחד. מצד אחד, אלו משחקים שבאמת שווים מעקב צמוד. מצד שני, כל אחד ואחד מהם ישוחק בזמן שבארץ מציינים את יום הזיכרון לשואה ולגבורה. מבלי לפגוע באף אחד ולהגיד לו מה לעשות ומה לא אנו נציין את המשחקים שיתקיימו כאשר הבחירה האם לצפות בהם בלייב או לחפש שידור חוזר מתוקף היותם משחקים אטרקטיביים תישאר בידיכם.

ראשון 18:30 שאלקה-RB זלצבורג (בונדסליגה):

שאלקה בעונה מחפירה! אבל בכל זאת, כשרק 5 נק 'מפרידות בינה לבין אירופה, ה"רויאל בלוז, ינסו לתת פוש הרואי בחמשת המחזורים האחרונים כדי להתברג לשם. הבעיה? היריבה הקרובה שלהם היא סגנית המוליכה המפתיעה (או שכבר לא כל כך), RB לייפציג ששריינה לעצמה מקום בליגת האלופות בעונה הבאה ובעצמם משחקת על האפשרות להדהים את באיירן בקרב על האליפות (8 נק' הפרש, 15 בקופה) כשהסיכוי נמוך מאוד למרות שככל הנראה מנואל נוייר לא יחזור לשחק העונה במדי הבווארים וינצל את הפער הגדול כדי לעבור את הניתוח שהוא צריך. דורטמונד שבמקום הרביעי  רחוקה 8 נק' מלייפציג וכנראה לא תדרדר אותה "רק" למוקדמות הצ'מפיונס אבל המשחק נשאר אטרקטיבי בעיקר בשביל לראות האם שאלקה יכולה לעשות את הקאמבק הגדולה שלה.

הימור המומחה: 1:1

ראשון 19:00 אנדרלכט-קלאב ברוז' (ליגה בלגית ראשונה, פלייאוף עליון):

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

פשוט מאוד. אם ליאור רפאלוב וחבריו רוצים סיכוי כלשהו לאליפות אז כדאי להם לנצח בחוץ את אנדרלכט. הבעיה? אנדרלכט הפסידה העונה רק פעם אחת בבית בליגה. הנתון המנחם: ברוז' לא הפסידה לאנדרלכט העונה בליגה (ניצחון ביתי ותיקו בחוץ). המארחת תגיע למשחק הזה אחרי מאצ'-אפ לא קל בלשון המעטה מול מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית ורפאלוב וחבריו יהיו חייבים לנצל זאת לטובתם.

עדיין רוצה לזכות באליפות, רפאלוב (Eurosport)

הימור המומחה: כן יונייטד-לא יונייטד, במאני טיים אין זמן לעייפות. הסגולים מנצחים 2:1 ומשאירים רק את גנט בתמונת האליפות

ראשון 19:00 גלאטאסאראי-פנרבחצ'ה (ליגה טורקית ראשונה):

7 מחזורים לסיום, האליפות נראת די בטוחה בכיס של בשיקטאש וגם אם לא, שתי הקבוצות האלה לא ממש במצב לאיים עליה כשהן 11 (פנר) ו-12 (גלא) נקודות הפרש ממנה. אז על מה נשאר לשחק? ראשית, היוקרה! הדרבי המדהים הזה יוצר תפאורה נפלאה גם אם מדובר בתחרות "אבן, נייר ומספריים" בין 2 תלמידים שבמקרה לבשו אדום-כתום וצהוב-כחול. שנית, הקרב על אירופה! איסטנבולספור התבססה במקום השני שמוביל למוקדמות הצ'מפיונס ואם אחת מהן רוצה להדיח אותה משם היא בראש ובראשונה חייבת ניצחון בדרבי כדי לצמצם פערים. ואם זה נשמע לכם משימה בלתי אפשרית, אז עיקר הרצון של שתיהן יהיה לסיים שלישית ולהגיע ישירות לבתים של האירופית מאשר להסתבך במוקדמות של מפעל המשנה דרך המקום הרביעי כל זה כאשר טרבזונספור וקוניאספור עוד לא אמרו את המילה האחרונה כשהן 5 ו-6 נק' מגלא הרביעית. בסיסוס הקודם פנר ניצחה 2:0 בבית בצמד של ואן פרסי במשחק סוער בו לא פחות מ-7 שחקני גלא ראו צהוב (ועוד 5 של פנר) ותסריט דומה אך הפוך בהחלט מתקבל על הדעת.

הדרבי של איסטנבול מוכן (FourFourTwo)

הימור המומחה: בבית האדומים לא ימעדו, גלא 3:1.

ראשון 21:45 ליון-מונאקו (ליגה צרפתית ראשונה):

אז המצב בראשות הטבלה עומד ככה: שוויון 77 נק' כשלמוליכה, מונאקו, עדיין יש את המשחק מול סנט אטיין להשלמה. מצד שני, ליאן (שכנראה תזכה לטכני מול באסטיה) מנסה לשמור מרחק ממארסיי ובורדו בקרב על אירופה. שתיהן מגיעות אחרי קרבות מייגעים בזירה האירופית, ליון אחרי מלחמה באיסטנבול מול בשיקטאש ומונאקו אחרי משחק בית אמנם, אבל אחד בו הוציאו את נשמתם מול בורוסיה דורטמונד.

הימור המומחה: פאריז תגיד מרסי בוקו לקבוצה הביתית שאמנם לא תנצח, אך גם לא תפסיד. 2:2.

ראשון 21:45 ריאל מדריד-ברצלונה (לה ליגה):

ה-משחק שסדרת המשחקים שנופלים על יום הזיכרון לשואה ולגבורה הוא ללא ספק הקלאסיקו הספרדי בין ברצלונה לריאל. הקבוצות המעורבות היו בימים האחרונים בכותרות השליליות בגזרה היבשתית בעקבות אירועי הצ'מפיונס ליג והויכוחים הבלתי פוסקים על רמת השיפוט במשחקיהן עם רמיזות לפייבוריטיזם קל בלשון המעטה. כעת, הרחק מהרעש של הצ'מפיונס, הן ינסו לשפר עמדות בגזרה הביתית כאשר דגש אחד מאוד ברור בסיום 90 הדקות בסנטיאגו ברנאבאו. אם ריאל מדריד תנצח את הקלאסיקו, אפשר להכין את הבמות והשמפניות שכן ל-6 נק' הפרש+משחק חסר+מאזן פנימי עדיף כשבכיס יישארו 15 נק', שום רמונטדה כבר לא תעזור. מצד שני, אם בארסה תנצח ותשווה את מספר הנקודות שלה לריאל, מעידה של המרנגס במשחק ההשלמה מול סלטה ויגו עוד תשים את הבלאוגראנה בסיטואציה של זכייה ביותר מתואר אחד העונה, הזוי!

מי מהחייזרים האלה יצהל בסיום? (Barca TV)

הימור המומחה: הנבואה אמנם ניתנה לשוטים אבל הפציעות בהגנת הבלאנקוס יכריעו, לא לא מה שחשבתם, "רק" תיקו בקלאסיקו אבל 3:3 מה שיעביר את המאזן הפנימי לטובת בארסה, כעת יהיה עליהם לסגור את הפער המשמעותי יותר, בנקודות ושם, שם הסיפור הרבה יותר קשה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. יעיר בן כמון

    חברה 6 מיליון אנשים מתו עושים להם רק יום אחד מכובד בשבילהם אז גם את המעט הזה אתם לא יכולים לעשות??????!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית