דוחפים קדימה: עוד ניצחון חשוב לאשקלון, בני יהודה מסתבכת

הפועל אשקלון רשמה היום ניצחון סופר חשוב למאבקי ההישארות. ברניסלב יובאנוביץ' כבש את השער היחיד במשחק, שמעלה את הפער של הקבוצה של יובל נעים מהקו האדום, ל-4 נקודות (לפחות באופן זמני). ניסן יחזקאל סופג הפסד, שעלול לסבך את קבוצתו בחזרה במאבקי ההישארות

המשחק שפתח את המחזור הרביעי בפלייאוף התחתון, הפך לאחד המדוברים בימים האחרונים. הפועל אשקלון שנמצאת בפורמה טובה והצליחה להשתחל מעל הקו האדום, אירחה את בני יהודה באצטדיון "סלה" במשחק חשוב מאין כמוהו. שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות בצל חשדות להטיית המשחק, מצד הפועל ת"א, שאוהדיה לבטח צפו במשחק במתח גדול וקיוו שיריבתם העירונית תעשה את העבודה בשבילם. לצד הלחץ הצפוי, גם של בני יהודה, שהפסד עלול לסבכה במאבקים שכבר חשבה שיצאה מהם, החום הכבד לבטח לא הקל על השחקנים.

ניסן יחזקאל חסר במשחק, את שוערו הראשון, אמיליוס זובאס. מי שניצב במקומו בין הקורות הוא ניקיטה חייקין, שוער בן 20, רוסי-יהודי ששיחק בעבר במחלקות הנוער של צ'לסי ורידינג. מהעבר השני פנים מוכרות ניצבו בשער, דלה איינוגבה שהעביר שנים רבות בכתום שחור.פדרו גלבאן שהחל את העונה באשקלון, לפני שחזר למועדון שהוא כל כך אוהב, פתח בהרכב של יחזקאל.

לאחר 11 דקות של כדורגל לא מרשים, הגיעה ההזדמנות המסוכנת במשחק. נריוס ואלסקיס חדר באגף שמאל והעביר רוחב מצוין, אליו הגיע אלמוג בוזגלו הלא מכוסה, שהוציא בעיטה ששפשפה את הקורה. בדקה ה-14 רז מאיר ניסה את מזלו מרחוק, אך חייקין קלט את הכדור ללא כל קושי.

בדקה ה-16 איבוד כדור של ואלסקיס, אפשר ליובאנוביץ' להתקדם לאזור המסוכן, אך הבעיטה של הבלם מ-18 מטרים הייתה חלשה וגם אותה, השוער הצעיר של בני יהודה, קלט בשתי ידיו. ניכר היה הלחץ של שחקני שתי הקבוצות שוויתרו על משחק הרפתקני וגם איבדו לא מעט כדורים במרכז המגרש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאחר 31 דקות, השתלט היטב על הכדור ברחבה, אך שחקנה הכישרוני של אשקלון היה מכוסה בצורה טובה והבעיטה הקשתית שלו נקלטה על ידי חיקיין, שמבחינתו לקבל בעיטות חימום כאלה לאורך כל המשחק. בדקה ה-34 המארחים כמעט ועלו ליתרון, לאחר מהלך קבוצתי נהדר. אמיר בן שמעון הכניס כדור טוב לרחבה, איבנצ'יץ' יישר לדוד מנגה, שהוציא מרגלו פגז, שפגע במשקוף ויצא החוצה.  עד סיום המחצית לא נרשמו אירועים מסקרנים נוספים ושערים טרם קיבלנו.

 

מחצית מאופסת באצטדיון סלה (הפייסבוק הרשמי הפועל אשקלון)

 

דקה ושבע שניות מפתיחת המחצית השנייה, רז מאיר הכניס כדור מסוכן לרחבה, אליו לא מנגה ולא איבנצ'יץ' הצליחו להגיע, אך בכל זאת, הכדור לא היה רחוק לפגוע במסגרת. האשקלונים המשיכו להיות מסוכנים יותר בכלל, ורז מאיר בפרט. בדקה ה-56, הצעיר המושאל ממכבי חיפה, הצליח להיכנס לרחבה ולפנות מקום לבעיטה, אך שוב הכדור הלך למרכז השער וחייקין היה ערני. דקה חלפה והפעם נלקח מרז מאיר בישול, לאחר שסובב כדור נפלא לרחבה, אך איבאנצ'יץ' הפציץ לשמיים מחמישה מטרים.

בזכות הדחיפה של הקהל המקומי שהתעורר, הלחץ של המארחים הלך וצבר תאוצה, אך היה חסר מן התחכום, לשחקני ההתקפה של יובל נעים. בדקה ה-65, מאיר המשיך לחלק תשורות לחבריו, שהפעם מי שהיה צריך להנות זה רודי חדד, שהתכוון לבעוט בכדור, אך במקום זה הרים חתיכת דשא דשנה, עם הנעל. בדקה ה-67 הגיע ניסיון הבעיטה הראשון במחצית השניה, של הכתומים. אלמוג בוזגלו קיבל כדור טוב, אך מ-18 מטרים בעט חלש ולא למסגרת.

בדקה ה-69, הלחץ של האשקלונים תורגם לכיבוש. דוד מנגה הרים כדור קרן מצוין, הישר לראשו של ברניסלב איבאנוביץ', שנגח בעוצמה כדור שננעץ במשקוף ועבר את קו השער. 0-1 להפועל אשקלון.  בדקה ה-74, מנגה הפעם חדר באגף והכניס כדור מצוין, שהיה מגיע לרגלו של איבנצ'יץ', אילולא חייקין היה יורד בזמן והודף את הכדור. בדקה ה-77, אלון תורג'מן שנכנס כמחליף, הצליח להתחמק מהשומר שלו, אך הבעיטה שיצאה מרגלו הלכה מעל המסגרת.

בדקות שנותרו שחקני בני יהודה לא הציגו רצון אמתי לחזור למשחק וכתוצאה מכך, קבוצתם ספגה הפסד בעייתי מאוד, שעלול למשוך אותם בחזרה למאבקי ההישארות. אשקלון ממשיכה במסע הנהדר שלה בפלייאוף, על מנת להישאר עונה נוספת בליגת העל.

שער של ברניסלב יובאנוביץ' עשה את ההבדל, ניצחון יקר מפז לאשקלון (הפייסבוק הרשמי הפועל אשקלון)

הרכבים:

הפועל אשקלון:

דלה איינוגבה, שניר משען, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', אמיר בן שמעון, רז מאיר (ירדן אבחוצירה, 85), מושיקו לוגסי, מירקו אורמוש, רודי חדד (אסי בוזגלו, 90), דוד מנגה (איסו לינגאנה, 81), גוסיפ איבנצ'יץ'.

בני יהודה ת"א:

ניקיטה חייקין, שון גולדברג, טל כחילה, מרקו יבאנוביץ', שי קונסטנטיני, טיג'אן ג'ייטה (דניאל אביטל, 83), אלמוג בוזגלו (אלון תורג'מן, 68), רועי גורדנה, פדרו גלבאן (אנטוניו מרשיץ', 62), יונתן כהן, נריוס ולאסקיס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית