בשניה האחרונה: שער מאוחר של אבוחצירה העניק ניצחון דרמטי לרעננה

המחזור ה-21 של ליגת העל הפגיש את מ.ס אשדוד והפועל רעננה לקרב תחתית חשוב באצטדיון הי"א.

המארחת, שמעולם לא ניצחה את הפועל רעננה בליגה, לא הפסידה בביתה בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. המאמן רוני אוואט התחזק בשלושה זרים בינואר, אך אף אחד מהם לא פתח בהרכב. לוסיו שעדיין לא כשיר לחלוטין התחיל על הספסל. דולי מנגה עדיין לא חזר ארצה מבלגיה לאחר שרק במהלך סוף השבוע הוסדרו כל אישורי הויזה שלו, וסנדרו גוטאל לא נמצא בכושר משחק וגם הוא לא התלבש.

 

56075
עדיין לא התאושש מהפציעה מול בית"ר. לוסיו (עמוד הפייסבוק של מ.ס אשדוד)

 

מי שכן קיבלו את הקרדיט ב-11 הם דין דוד, דן ביטון ואור אינברום

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מנגד ניצבה האורחת שניצחה במחזור שעבר את הפועל כפ"ס וקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. הקבוצה מהשרון הייתה פעילה מאוד בחלון ההעברות ומספר שחקני רכש פתחו בהרכב, וביניהם יובל שבתאי, מוחמד כליבאת בהופעת בכורה ושמעון אבוחצירה. עיאד חבשי התחיל את ההתמודדות על הספסל

 

המשחק נפתח בקצב איטי, אשדוד הייתה מעט יותר טובה והחזיקה יותר בכדור ובדקה ה-6 גם ראינו מהלך ראשון מעניין מצידה, בנצי מושל פרץ נהדר בצד ימין והכניס כדור טוב לרחבה, אך אף שחקן התקפי של מ.ס לא היה שם

למרות שליטה אשדודית יחסית בפתיחה, המשחק התנהל לו לאיטו ללא איומים ממשיים על השער וראינו בעיקר מאבקים פיזיים במרכז השדה.

בדקה ה-17 רעננה הגיעה למשחק ובגדול. עדי נמני קיבל את הכדור מחוץ לרחבה ושלח טיל אדיר למשקוף, אבוחצירה בעט את הריבאונד ונעצר, וגם שכר ניסה לכבוש עם הראש אבל נבלם. מזל גדול לאשדוד

בדקה ה-22, אינברום קיבל את הכדור מחוץ לרחבה ובעט, ינקו ירד טוב וקלט.

בדקה ה-31 ברוצ'יץ', במהלך יוצא מן הכלל התגבר על עדי נמני ונתן כדור רוחב טוב לדוד שהמשיך עם העקב לאינברום, שהשתחרר ובעט אבל הכדור שלו הלך גבוה מעל השער

בדקה ה-33 אשדוד פספסה עוד הזדמנות גדולה. דוד חטף משבתאי בסמוך לרחבה, החלוץ מצא את אינברום, אך האחרון החמיץ מול ינקו.

בדקה ה-37 רעננה התעוררה. שבתאי מצא את אבוחצירה בתוך הרחבה, החלוץ הסתובב ובעט אך הכדור היה חלש מדי התגלגל לידיו של ג'רפי.

בדקה ה-38 אשדוד שוב יצאה למתפרצת וזהו שוב אינברום במרכז העניינים, החלוץ קיבל את הכדור מחוץ לרחבה ושיחרר בעיטה מצוינת, אבל ינקו הדף לקרן

בדקה ה-39 ינקו יצא בצורה גרועה לכדור קרן, בטאייב ניסה לנצל זאת אך בעט מעל השער

מחצית בי"א. 0-0 מאכזב.

גם המחצית השניה נפתחה בצורה רגועה. בדקה ה-50 הגיע מצב ראשון אמיתי לכיבוש. בבייב ניסה את כוחו מחוץ לרחבה, אך הכדור שלו נהדף לקרן.

בדקה ה-61 גדי קינדה החליף מסירות עם דין דוד ברחבה וניסה לבעוט בנגיעה, אך החמיץ.

בדקה ה-63 ינקו בהחלטה רשלנית ניסה למסור לוהבה למרות לחץ של שחקני אשדוד. הכדור הגיע לקינדה שניסה לכבוש מ-16 מטרים, אבל הכדור שלו היה חזק מדי וטס גבוה מעל השער.

בדקה ה-64 נרשמה עוד הזדמנות למארחת. דוד השתחרר מהשמירה והכין לביטון, אך האחרון בעט מעל השער.

בדקה ה-67 רעננה סוף סוף יצאה להתקפה ראויה. שכר מצא את המחליף יובל טיטלמן שעשה תנועה יפה לרחבה ונגח למסגרת, אבל ג`רפי לא התקשה לקלוט.

בדקה ה-78 אשדוד הייתה חייבת לכבוש. הכדור הגיע לדין דוד ברחבה והחלוץ הוציא בעיטה שטוחה וחזקה, אבל ינקו הציל שער בטוח

בדקה ה-89, בניגוד גמור למהלך המשחק, שמעון אבוחצירה קיבל כדור טוב בתוך הרחבה וניסה להתגבר לבדו על ההגנה האשדודית. סירושטיין הכשיל אותו, והשופט יגאל פריד הצביע בצדק על הנקודה הלבנה. פנדל לרעננה. אבוחצירה ניגש בעצמו לבעוט ושיגר כדור חד ושטוח פנימה. 0:1 מפתיע לרעננה.

אבוחצירא באקט של כבוד מנחם את ג'רפי לאחר השער שכבש (עמוד הפייסבוק של הפועל רעננה)
אבוחצירה באקט של כבוד מנחם את ג'רפי בסיום המשחק (עמוד הפייסבוק של הפועל רעננה)

בזמן שנותר עד לסיום המשחק אשדוד לא הצליחה להגיע לכדי איום אמיתי על השער.

שריקת הסיום באשדוד, הפועל רעננה מנצחת 0:1 הודות לפנדל מוצלח של אבוחצירה.

הרכבים:

מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, בנצי מושל, אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ'יץ', גיאורגי בטאייב, גדי קינדה, דן ביטון, אור אינברום, חן עזריאל, דין דוד.

הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, ירדן כהן, בן בנימין, אלי בבייב, יובל שבתאי, מוחמד כליבאת, שמעון אבוחצירה, מוחמד שכר.

1100 צופים באצטדיון הי"א באשדוד.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort