כל הכוכבים נופלים: אלג'יריה מפסידה לתוניסיה

על אף הסגל אפוף אבק הכוכבים, נבחרת אלג'יריה מפסידה לתוניסיה, בזכות מחצית ראשונה נהדרת של השוער, איימן מאטולטי, ומחצית שנייה בה ביטלו לחלוטין את נבחרתו של ג'ורג' לייקנס

המחזור השני בבית ב' נפתח במשחק קריטי, בין שתי שכנות שהן גם יריבות וותיקות . חניכיו של ג'ורג' לייקנס הגיעו למשחק לאחר יכולת לא מרשימה מול זימבבואה, שרק שער מאוחר של ריאד מחרז, ויכולת גבוה של ראיס מבולהאי בין הקורות, הצילה את הפנקים מהפסד מביך. המאמן הבלגי נאלץ להסתדר ללא השוער הבכיר שלו, שנפצע  במהלך השבוע. מאלק אסלאח בן ה-30 החליפו בשער, ורשם את הופעתו השנייה במדים הלאומיים. מנגד נבחרת תוניסיה, שיחקה לא רע בכלל מול סנגל החזקה, אך לא הייתה תכליתית ושילמה על זה בשלוש נקודות.

הרכבי הנבחרות (AFCׁׁׂׂ)
הרכבי הנבחרות (AFCׁׁׂׂ)

4 דקות מהפתיחה, איסלאם סלימאני הוכשל על ידי איימן אבדענור מעט מחוץ לרחבה, יאסין ברהימי סובב היטב, אך איימן מאטלוטי התעופף והדפף את הכדור לקרן. גם הקרן שהרים ריאד מחרז הובילה למצב מסוכן. בנסיבאני הסיט את הכדור עם העקב בצורה אלכסונית לתוך רחבת החמש, הכדור הגיע אל סלימאני שנגח למסגרת, אך גם הפעם מאטלוטי מציל את נבחרתו, הפעם בעזרת רגלו.

בדקה ה-9, גם נבחרת הנשרים של קרתגו זכתה בבעיטה חופשית על קצה הרחבה, וואבי חזארי סובב את הכדור למסגרת, אך מאלק אסאלח עמד היטב במבחן הראשון שלו, לאחר שירד בזמן והדף את הכדור. הקצב הגבוה נמשך ובדקה ה-11 גם אדלן גודיוורה בחן את מאטולטי מרחוק, אך הבעיטה החדה של שחקן ווטפורד, נהדפה על ידי שוערה של אטוויל דה ספורטיב. בדקה ה-21, חאזרי כמעט והבקיע מנקודת הקרן, הכדור שהוציא שחקנה של סנדרלנד עבר מתחת לרגליים מגיני אלג'יריה ולא היה רחוק מלחדור לשער.

בדקה ה-24 סלימאני השאיר כדור מצוין למחרז, שמשישה עשר מטרים בעט כדור שטוח, אך שוב מאטלוטי תיסכל את הפנקים. לאחר לאחר פתיחת משחק בסימן שליטה אלג'יראית, המשחק הפך מאוזן וגם חניכיו של הנריק קספרצ'ק הפולני, הראו שיש להם מה למכור. בדקה ה-26 אחמד אקיצ'י הכניס כדור מצוין לעבר חזארי, שגילח את הכדור עם ראשו ולא מעבר לזה. יכולת טובה של השוערים, בעיקר של זה הטוניסאי מנעה מאיתנו לראות שערים במחצית הקצבית הזו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
איימן מאטלוטי הפגין יכולת נהדרת בין הקורות במחצית הראשונה (alchtron)
איימן מאטלוטי הפגין יכולת נהדרת בין הקורות במחצית הראשונה (alchtron)

 

חמש דקות מפתיחת המחצית הטוניסאים עלו ליתרון בצורה לא צפויה. פרחאני סאסי הקפיץ כדור מצוין ליוסוף מאסחי, שחדר מהאגף השמאלי לתוך הרחבה,  והעביר מסירה לעבר המרכז, אך הכדור פגע במגן אלג'יריה אייסה מנדי, ונהדף מגופו לתוך שערו שלו. בדקה ה-64 טעות פטאלית של פאוזי גולאם שניסה להחזיר כדור לשוער שלו , אך מגן נאפולי כשל וחאזרי עט על הטרף וחדר לרחבה שרק השוער מולו, גולאם הוסיף חטא על פשע והכשיל את החלוץ הטוניסאי מאחור, העבירה הייתה לא מכוונת, ולפי החוקה החדשה גם במצב שבו השחקן האחרון בדרך לשער מוכשל, במידה והעבירה אינה מכוונת, והשחקן המגן ניסה להגיע לכדור, הוא אינו יורחק באדום ישיר, אי לכך המגן של הפנקים קיבל כרטיס צהוב בלבד. נעים סליטי ניגש לנקודה הלבנה והכפיל את התוצאה.

בדקה ה-77, עלי מאלול פרץ באגף והרים מצוין לתוך הרחבה, הכדור הגיע אל אחמד אקאיצ'י שעצר את הכדור, וניסה לבעוט לשער, אך הכדור פגע בשחקן אלג'יראי. שלוש דקות לאחר מכן, סאחני ניסה את מזלו בבעיטה מ-18 מטרים, הכדור פגע במנדי, אך הפעם למזלו הכדור התגלגל החוצה, ונמנע ממנו שער עצמי שני במשחק. בדקה ה-83 סופיאן האני הכניס כדור טוב לסלימאני, שניסה ליישר את הכדור למרכז, אך עבדאנור סגר היטב והכדור נהדף לרשת החיצונית. לאחר שהפגין יכולת פנטסטית במחצית הראשונה, והיה די מובטל בשנייה, איימן מאטלוטי  בהופעותו ה-60 במדי הנבחרת, מתח שריר ונאלץ לרדת מהמגרש, על מנת לא להחמיר את הפציעה. רמי ג'רידי החליפו בשער לדקות הסיום.

השופט הוסיף חמש דקות תוספת זמן, ושחקניו של לייקנס, תקפו בחירוף נפש במהלכן במטרה להציל את המולדת. חמישים שניות בתוך תוספת הזמן אלג'יריה הבקיעה. גודיוורה העביר כדור מצוין לסופיאן האני, שמ-16 מטרים הוציא מרגלו בעיטה נהדרת שנעצרה ברשת הגבוה. זה היה מעט מידי ומאוחר מידי לנבחרת הכוכבים של אלג'יריה, שלא מצליחה לתעל את הכישרונות האדירים שמשחקים בשורותיה להישגים, שאלות וטענות לאדון לייקנס. טוניסיה רושמת ניצחון אדיר שמקרב אותה לשלב הבא.

 

 

 

טבלת בית ב':

מיקום קבוצה מש' נצ' תיקו הפ' שע' זכות שע' חובה הפרש נק'
1 סנגל 1 1 1 2 0 2 3
2 תוניסיה 2 1 0 1 2 2 0 3
3 זימבבואה  1 0 1 0 2 2 0 1
4 אלג'יריה 1 0 1 1 3 4 1- 1

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort