צמד רעים: היגוואין ודיבאלה מנצחים את לאציו

תוך 17 דקות, יובנטוס סתמה את הגולל על המשחק, בזכות שערים של גונזאלו היגוואין ופאולו דיבאלה. אלגרי עלה במערך התקפי במיוחד שעבד בצורה פנומנלית. מנגד לאציו הפתיעה בחולשתה וחניכיו של סימונה אינזאגי כבר רחוקים 8 נקודות מהמקום הראשון

אחת מהשיחות השכיחות  ביותר מהשבוע האחרון בעולם הכדורגל, הייתה ללא ספק נושא הסמל החדש והלא אסתטי במיוחד של יובנטוס. מה שיצא  לטובתו של מאסימו אלגרי, כי הנושא המדובר די השכיח את העובדה שקבוצתו הציגה יכולת רעה, והפסידה לפיורנטינה יריבתה המרה. היום הגברת הזקנה אירחה יריבה קשה נוספת-לאציו. חניכיו של סימונה אינזאגי ניצחו במחזור הקודם את אטאלנטה בקרב צמרת ישיר, ובמהלך השבוע העפילו לרבע גמר הגביע, לאחר ניצחון משכנע על גנואה. שתי הקבוצות עלו במערכים התקפיים במיוחד.

הרכבי הקבוצות (seria a tim)
הרכבי הקבוצות (seria a tim)

 

חמש דקות מפתיחת המשחק האלופה נתנה הצהרה מרשימה, לכך שההפסד במחזור הקודם לא חלחל למערכת. מריו מנדז'וקיץ'  קיבל כדור גבוה, עם הגב לשער מחוץ לרחבה, והמשיך עם הראש לפאולו דיבאלה, שמ-18 מטרים שחרר בעיטה חזקה ושטוחה שהכניעה את מרקאטי. יובה לא הורידה את הרגל מהדוושה ובדקה ה-17 היתרון הוכפל.  חואן קוואדרדו הכניס כדור טוב מהאגף הימני, אליו הגיע גונזאלו היגוואין, שהסתנן לרחבה כמו שהוא יודע, ובנגיעה שם את הכדור ברשת..

לאחר שליטה יובנטינת מוחלטת בשדה, גם לאציו הראתה סימני חיים. בדקה ה-25 סרגיי מילנקוביץ'-סאביץ' שנמצא בכושר מצוין, ניסה את מזלו מ-20 מטרים ולא היה רחוק מלפגוע במסגרת השער. סימונה אינזאגי זכה ללא מעט מחמאות על העבודה שלו בלאציו העונה, אך במחצית הראשונה המערך שלו בוטל לחלוטין על ידי אלגרי ושחקני הקישור שלו. שלוש דקות לסיום המחצית היגוואין כמעט ותפקד על תקן המבשל, לאחר שדהירה שלו מאגף ימין מצאה את בונוצ'י שעלה להתקפה. הבעיטה של הבלם שרקה ליד הקורה ויצאה החוצה. המצית הסתיימה ביתרון של הדאבליסטית, ששלטה ללא עוררין במגרש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

דיבאלה והיגוואין העלו את יובה ליתרון כפול במחצית הראשונה (juventus-the curva)
דיבאלה והיגוואין העלו את יובה ליתרון כפול במחצית הראשונה (juventus-the curva)

 

שחקני הביאנקוסלסטי פתחו בהתלהבות מסוימת את המחצית. ניסיון בעיטה מרחוק של פליפה אנדרסון בדקה ה-49 הלך מעל השער. שוב הברזילאי של לאציו ניסה את מזלו בדקה ה-52, הפעם הבעיטה שלו הלכה למסגרת, אך בופון קלט את הכדור ללא קושי מיוחד. אבל גם שהם נלחצים לשערם, שחקני יובה לא צריכים יותר מידי בשביל לייצר מצבים מסוכנים. בדקה ה-54 התקפת מעבר נאה של הזברות, הסתיימה במסירה טובה קווארדרדו לדיבאלה, שמ-18 מטרים פספס את המסגרת במעט. עוד ניסיון מרחוק של שחקן בתכלת בדקה ה-58 הפעם זה היה לוקאס בילייה, שלא היה מדויק מספיק.

 

בדקה ה-61 היגוואין הכניס כדור עומק פנטסטי, שחתך את כל ההגנה של לאציו, והשאיר את דיבאלה לבדו מול השוער, אך שוב הארגנטינאי החמיץ ממצב נוח. שחקני הביאנקונרי הרגיעו את הקצב במחצית השנייה, בעזרת הנעת כדור נינוחה. בדקה ה-88 קווארדרדו הכניס כדור טוב מהאגף לעבר מרקו פיאצה המחליף, אך הכדור לא התלבש על רגלו של הקרואטי הצעיר, וההזדמנות אבדה. בתוך תוספת הזמן ילד הפלא הקרואטי, הגיע לעוד הזדמנות קורצת, לאחר הרמה טובה של תומאס רינקון, אך הנגיחה שלו הלכה מעל המשקוף. בסיום ניצחון קליל באופן מפתיע לגברת הזקנה, הרבה בזכות המערך ההתקפי של אלגרי, והיכולת הפנומנלית של צמד הארגנטינאים המופלאים-דיבאלה והיגוואין. סימונה אינזאגי יכול להיות מאוכזב מיכולת שחקניו, וגם מיכולתו להתמודד מול אלגרי במישור הטקטי, בעוד קבוצתו כבר רחוקה 8 נקודות מהמקום הראשון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית