צוות חדש, תוצאות ישנות

כמו בסיבוב הקודם בני סכנין ובני יהודה סיימו בתיקו 1:1. אברהם פאס כבש לסכנין, ז'אורז'ינו כבש שער עצמי וקבע חלוקת נקודות. השינוי בבני יהודה הוביל ליכולת טובה, אך לא הספיק לשלוש נקודות.

לפני המשחק:

בני יהודה לא מוצאת את עצמה מתחילת העונה. הכתומים ממוקמים במקום האחרון בליגה כשרק פעמיים בכל הסיבוב הראשון הם ירדו כמנצחים מהמגרש. השבוע החליט הבעלים ברק אברמוב לבצע מהפכה מקצועית ולהנחית שלושה אנשים חדשים שינסו להוביל את הקבוצה משכונת התקווה לתקופה טובה יותר. ניסן יחזקאל מונה למאמן, יצחק שום מונה למנהל מקצועי ואלון מזרחי יתפקד כנציג הבעלים. שלושתם יערכו הערב את טבילת האש ויקוו לראות את בני יהודה מנצחת בדוחא.

מנגד, סכנין נמצאת בתקופה טובה יותר והיא לא הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים. הקבוצה של יוסי אבוקסיס שעד לפני מספר שבועות נראה היה שיעזוב לטובת בני יהודה ממוקמת במקום השביעי, מרחק שתי נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון. בסיבוב הראשון סיימו שתי הקבוצות בתיקו 1:1.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האורחת פתחה את המשחק בצורה טוב יותר. בדקה ה-5 הכתומים קיבלו כדור חופשי. מרשיץ' הגביה ומצא את מיטרוביץ' שבעט גרוע מעל השער ופספס הזדמנות מצוינת. דקה חלפה ושוב מרשיץ' הגביה, אך הפעם הכדור מצא את ראשו של יובאנוביץ' שנגח מקרוב החוצה. בדקה ה-14 בוזגלו סחט עבירה על סף הרחבה. מרשיץ' הופקד על הבעיטה ופספס במעט את המסגרת. איזו פתיחה מוחצת של הכתומים שלא מזכיר את הקבוצה הרדומה שהתרגלנו לראות. עם זאת, בני יהודה לא הצליחה לכבוש במהלך כל המחצית ושתי הקבוצות ירדו בתיקו מאופס להפסקה. לקראת סוף המחצית הראשונה שתי הקבוצות החלו לשחק באגרסיביות וארבעה שחקנים קיבלו כרטיס צהוב.

המחצית השנייה נפתחה בצורה שונה לחלוטין. שחקני המארחת נראו כאילו קיבלו מקלחת קרה מיוסי אבוקסיס ויצאו לטרוף את הדשא. כבר אחרי שתי דקות הלחץ השתלם וסכנין עלתה ליתרון. שיתוף פעולה נהדר בין סארי פלאח לבין אברהם פאס הסתיים בשער של האחרון, מחזור שלישי ברציפות. 0:1 לסכנין.

סכנין מנצלת מחצית שנייה טובה כדי לנצח את בני יהודה (הפייסבוק של בני סכנין)
סכנין מנצלת מחצית שנייה טובה כדי לנצח את בני יהודה (הפייסבוק של בני סכנין)

חמש דקות לאחר מכן הזדמנות נוספת של המארחת. סיראז' נסאר בעט כדור עוצמתי  מ-30 מטרים, אך זובאס הדף לקרן. בדקה ה-63 הזדמנות נוספת לנסאר. הקשר המצוין הגיע לאחד על אחד מול השוער הליטאי, עקף אותו אך מול שער חשוף בעט מעל המשקוף. לא ברור לאן בני יהודה נעלמה במחצית השנייה, אך בינתיים בני סכנין מאבדת הזדמנויות מצוינות להכפיל את התוצאה. בדקה ה-73 בני יהודה חזרה למשחק. הגבהה של מרשיץ' לא מצא אף ראש של שחקן כתום, אך דווקא ז'אורז'ינו נגח לשערו של קנדיל עם שער עצמי אומלל. בני יהודה משווה ל-1:1.

שער עצמי אומלל של ז'אורז'ינו נותן נקודה לכתומים (ויקיפדיה)
שער עצמי אומלל של ז'אורז'ינו נותן נקודה לכתומים (ויקיפדיה)

בדקה ה-83 סכנין הייתה קרובה להבקיע את השער השני. שיתוף פעולה בין שני המחליפים היה צריך להסתיים ברשת של זובאס. עידן שמש הגביה כדור לרחבה ויובל אבידור נגח מעל המשקוף. עד הסיום שתי הקבוצות לא הצליחו לנצח. יחזקאל יכול להיות מעודד מהיכולת של קבוצתו במחצית הראשונה, אך מאוכזב מהיכולת במחצית השנייה. סכנין הייתה ראויה לשלוש נקודות ובגלל טעות מביכה של ז'אורז'ינו איבדה הזדמנות לעלות זמנית למקום השישי. מנגד, הכתומים עלו זמנית למקום ה-13.

הרכבים:

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, וונדרסון, סגס תאמבי, חאלד חלאילה, פאוליניו, סיראז’ נסאר (עידן שמש 80), רמזי ספורי (מוחמד זבידאת 86) וג’וד נורו (יובל אבידור 71).

בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, מרקו יובאנוביץ’, איציק עזוז, בן צעירי (שון גולדברג 31), חסן אבו זייד, ניקולה מיטרוביץ’, אנטוניו מרשיץ’ (סתיו פיניש 82), אלמוג בוזגלו, דובב גבאי (דניאל אביטל 68) ואלון תורג’מן.

שופט: לירן ליאני.

אצטדיון: דוחא, סכנין.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית