אין ניצחון בשרון: תיקו למכבי ת"א בכפר סבא

במכבי ת"א קיוו שהניצחון על הפועל חיפה במחזור הקודם יחזיר את הקבוצה למסלול הנכון, אך הפועל כפ"ס עמדה היטב מול קבוצת המיליונים של קרויף וארבלדזה, ויכלה גם לנצח את ההתמודדות. יצחקי כבש ראשון, אלבז איזן, טב"ח החלוץ הורחק.

מכבי ת"א הגיעה אחה"צ לאצטדיון לויטה על מנת לפתוח את הסיבוב השני של ליגת העל. מולה התייצבה הפועל כפ"ס שרואה את הקו האדום מתקרב. במועדון התל אביבי קיוו להמשיך את מסלול הניצחונות לאחר תקופה לא פשוטה. מנגד הפועל כפ"ס לא ניצחה כבר ארבעה משחקים רצופים . שוטה ארבלדזה פתח עם ברק יצחקי לצד וידאר קיארטנסון בהתקפת האורחים, וגם אסקיאל סקאריונה חזר לסגל הצהובים לאחר תקופה ממושכת. למרות התקופה הלא טובה כל כך, כ-1500 אוהדי מכבי ת"א ניצלו את השעה הנוחה ומזג האוויר המשתפר על מנת לבוא ולדחוף את קבוצתם בחזרה לדרך המלך. אך כמו שקורה לעתים קרובות באצטדיון הזה, כשיש ביקוש רב לכרטיסים, לא נפתחו מספיק קופות ועמדות איסוף כרטיסים, מה שגרם לתורי ענק בבידוק הביטחוני , והמשחק עוכב  בכ-10 דקות. רק בישראל.  עמותת הלב הירוק המשיכה במסורת ההוקרה לשחקני העבר של הפועל כפ"ס. הפעם היה תורו של מייקל יפה לקבל חולצה ממוסגרת וסטנדינג אוביישן  מהקהל המקומי.

מייקל יפה, אגדת העבר של הפועל כפ"ס זכה להוקרה מעמותת האוהדים (הפייסבוק הרשמי של הפועל כפ"ס).
מייקל יפה, אגדת העבר של הפועל כפ"ס זכה להוקרה מעמותת האוהדים (הפייסבוק הרשמי של הפועל כפ"ס).

לאחר שתמו העיכובים ארז פפיר הוציא לדרך את קרב הקצוות הזה. דקה מפתיחת המשחק טעות בהגנת הצהובים מאפשרת למאוויס צ'יבוטה לחדור לרחבה, המושאל ממכבי הגיע למצב של אחד על אחד מול ראיקוביץ', אך במקום ולהשלים את המלאכה הקונגולזי הצעיר ביצע הצגה לא מוצלחת בכלל, ופפיר הזכיר לו שהוא שחקן כדורגל ולא בלרינה. באופן מפתיע המארחים פתחו בצורה טובה יותר את המשחק כשהמשיכו ליזום ולנסות לצאת ולנצל את החולשה בעורף הצהובים וכמעט עשו זאת, לאחר חמש דקות של כדורגל. רז כהן הכישרוני השאיר אבק לעומרי בן הרוש באגף ימין, והעביר כדור טוב לרחבה, אך שוב צ'יבוטה לא היה חד והכדור הלך החוצה. אך שחקני מכבי ת"א לא צריכים יותר מהזדמנות אחת כדי להעניש. לאחר שלוש עשרה דקות של כדורגל ברק יצחקי הכניס כדור טוב לטל בן חיים החלוץ שנשאר לבדו בצידה השמאלי של רחבת השער, טב"ח התקדם ושחרר בעיטה חזקה אותה רן קדוש הדף בקושי ולא בצורה מספקת, על הריבאונד עט יצחקי שכבש את אחד השערים הקלים בקריירה שלו.

ארבלדזה בהחלטה תמוהה משהו, פתח עם גל אלברמן על הספסל והקישור של מכבי סבל מכך. בדקה ה-29 עוד הזדמנות טובה לירוקים לבנים בוזבזה ברגע האמת. חן דלמוני הגביה כדור טוב לתוך הרחבה אליו הגיע איציק כהן, אך הבלם שרגיל למשימות הגנתיות בעיקר לא פגש את הכדור בצורה מספקת, ואפשר לראיקוביץ' מפגש קליל עם הכדור. בדקה ה-36 הגיע השיווין הראוי. אלי אלבז ניצל טעות קשה של האריס מדוניאנין במרכז המגרש, החלוץ הצעיר התקדם לעבר האזור המסוכן וניסה להעביר כדור לצ'יבוטה אך הגנת מכבי החזירה לו את הכדור, הפעם החליט אלבז להסתדר לבד, ושחרר בעיטה חזקה מ-20 מטרים , הכדור בפגע בעומרי בן הרוש ושינה את כיוון מעופו ונחת ברשת, לצערו של ראיקוביץ' שכבר התקדם לעבר הצד הימני של השער. שער רביעי העונה לשחקן הרכש מהפועל חיפה. המחצית מסתיימת ללא שינוי בתוצאה וביכולת מרשימה למדי של המארחים מהשרון, לעומת יכולת מאכזבת של העשירה ביותר מקבוצות ישראל.

יצחקי וטב"ח חוגגים את שער היתרון (האתר הרשמי מכבי ת"א).
יצחקי וטב"ח חוגגים את שער היתרון (האתר הרשמי מכבי ת"א).

גם למחצית השנייה עלו שחקני כפר סבא ללא רגשי נחיתות מול האימפריה הצהובה. חמש דקות מחידוש המשחק, קרן של הקבוצה מהשרון יצרה ערבוביה ברחבת הצהובים, בסיומה פספס סלבודן סימוביץ' את ההזדמנות לאחר שבעט החוצה. גם מכבי הראתה סימני חיים קלושים, כדור עומק טוב של בן חיים כמעט מצא את יצחקי, אך הפעם החלוץ הוותיק לא הצליח להגיע לכדור אותו קלט רן קדוש ללא בעיות. סוף סוף מהלך כדורגל חיובי של התקפת מכבי בדקה ה-77. דור מיכה הכניס כדור טוב לסקאריונה המחליף, הבעיטה של הארגנטיני נהדפה על ידי ההגנה, אך הכדור המשיך לטייל ברחבה והגיע לרגלו של מחליף נוסף, עדן בן בסט , אך קדוש ביציאה גדולה מנע מהחלוץ את הכיבוש.  שמונה דקות לסיום, ניסיון בעיטה של דור מיכה הלך החוצה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חמש דקות לסיום מכבי ת"א נשארת בעשרה שחקנים, טל בן חיים החלוץ איבד כדור לעומר פדידה, ומיד ביצע עליו עבירה שטותית, ארז פפיר שלף לעברו את הצהוב השני והחלוץ סיים את חלקו במשחק. מיד לאחר ההרחקה, דווקא האורחים הגיעו להזדמנות טובה. אלי דסה דהר באגף והעביר הרמה טובה ליוסי בניון המחליף, שהמשיך מהאוויר אך הגנת כפר סבא הרחיקה לקרן את ניסיון הבעיטה. הזדמנות טובה לצהובים בתוך תוספת הזמן, דווקא איתן טיבי הבלם שחרר בעיטה מפאתי הרחבה שאילצה את קדוש לזנק ולהדוף לקרן. הרחקת כדור רעה הגיע לרגלו של אייל גולסה, אך הבעיטה שלו חלפה מעל קורת השער. בסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות. שרון מימר יכול להיות מרוצה בסך הכל. מנגד מעמדו של שוטה ארבלדזה מוסיף להיות מעורער, שהפועל ב"ש יכולה להגדיל את הפער בצמרת ל-12 נקודות הפרש.

מעמדו של ארבלדזה ממשיך להתערער (האתר הרשמי של מכבי ת"א).
מעמדו של ארבלדזה ממשיך להתערער (האתר הרשמי של מכבי ת"א).

הרכבים:

הפועל כפ"ס: רן קדוש, ליאור לוי, דושאן מטוביץ', איציק כהן, חן דלמוני, רז כהן, סתיו בראון, דייגו קצ'ובה (עומר פדידה 81), סלבודאן סימוביץ',אלי אלבז (רן יצחק,76), מאוויס צ'יבוטה (מקסים סקאביש,90).

מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ', עומרי בן הרוש, טל בן חיים, איתן טיבי, אלי דסה, האריס מדוניאנין (יוסי בניון,81), אייל גולסה, דור מיכה, ברק יצחקי (אסקיאל סקאריונה,72), טל בן חיים, וידאר קיארטנסון (עדן בן בסט,62).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort