יאללה לך הביתה מוטי, קרית שמונה ניצחה במשחק הראשון אחרי פיטורי המאמן

בני יהודה אירחה הערב את עירוני קריית שמונה לקרב תחתית בין שתי המאכזבות של הליגה. שתי הקבוצות השיגו רק ניצחון אחד העונה, כשקריית שמונה השיגה אותו אי שם במחזור הראשון של העונה. כמו כן, שתיהן הספיקו להחליף מאמן. זה היה המשחק הראשון של בני בן זקן, אחרי פיטוריו של מוטי איווניר והמשחק שני של יעקב אסייג אחרי החלפתו של אריק בנאדו. שני המאמנים קיוו להוציא את קבוצתם לדרך החדשה ולהתרחק מהקו האדום. בסופו של דבר, אחרי משחק רווי הזדמנויות, אך בשליטה ברורה של הקבוצה האורחת ניצחה קריית שמונה את בני יהודה 0:1.

מהלך המשחק:

המשחק התחיל בעיקר בגישושים מצד שתי הקבוצות, כשרק בדקה ה-25 נרשמה הזדמנות ממשית ראשונה. שיתוף פעולה בין שני החלוצים של הכתומים כמעט והסתיים בשער, כשאלון תורג'מן פרץ באגף השמאלי, העביר כדור רוחב ליונתן כהן במרכז הרחבה, אך הוא בעט בחוזקה מעל לשערו של איתמר ניצן. שמונה דקות מאוחר יותר הגיע תורם של הצפוניים לסכן את שערו של אמיליוס זובאס. מסירה לא טובה של השוער אפשרה לאחמד עאבד להגיע למצב של אחד על אחד מול השוער הליטאי, אך החלוץ של האורחת בעט שטוח ישירות לגופו של זובאס. בדקה ה-44 הלחץ של קריית שמונה השתלם. השופט צביקה לוי שרק לפנדל לטובת המארחת אחרי ששלומי אזולאי הוכשל ברחבה בבירור ע"י קאסבייה תומא. אחמד עאבד שיכול היה לכבוש קודם לכן ניגש לבעוט את כדור העונשין, אך כמו במקרה הקודם עאבד בעט ברשלנות לגופו של שוער הכתומים והשאיר את התוצאה מאופסת. הזדמנות אדירה לקריית שמונה ומזל גדול לחניכיו של יעקב אסייג שירדו להפסקה בשיוויון.

אחמד עאבד בתצוגה מאכזבת (uefa)
אחמד עאבד בתצוגה מאכזבת (uefa)

המחצית השנייה נפתחה עם חילוף מפתיע אך מתבקש של בני בן זקן. המאמן החדש הוציא את אחמד עאבד המאכזב והכניס את חלוץ נבחרת צ'אד אזקיאל אנדוסאל. ארבע דקות מפתיחת המחצית האורחת ניצלה את עליונותה במגרש ועלתה ליתרון. שלומי אזולאי (החלוץ) כבש את אחד השערים היפים שנכבשו עד כה בליגה. הוא קיבל את הכדור כ-25 מטרים מהרחבה, חתך משמאל למרכז ובעט טיל אלכסוני שנחת בשערו של זובאס. 0:1 מוצדק לקריית שמונה.

בדקה ה-63 הכתומים היו קרובים להשיג את השיוויון המיוחל, אך אלון תורג'מן נגח כדור שהגיע מאלמוג בוזגלו היישר לידיים של איתמר ניצן. דקה חלפה והאורחת יכולה הייתה להכפיל את התוצאה. אורן ביטון שלח כדור רוחב חד מהאגף השמאלי, ברוסו ואנדוסאל הפריעו האחד לשני, והנגיחה של ברוסו חלפה מעל שערו של זובאס. בדקה ה-71 קריית שמונה יכולה הייתה לגמור את המשחק, אך שלומי אזולאי בעט מעשרה מטרים לקורה אחרי מסירה נוספת של ביטון. שלוש דקות חלפו והאורחת קופחה ע"י השופט שלא שרק לפנדל למרות נגיעת יד ברורה של חסן אבו זייד ברחבה. עד סיום המשחק קריית שמונה ניסתה להעביר את הזמן ולשמור על התוצאה ובני יהודה לא הצליחה להגיע קרוב מספיק לשערו של איתמר ניצן. 0:1 לקריית שמונה בסיום.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שלומי אזולאי עם שער אדיר (האתר הרשמי קריית שמונה)
שלומי אזולאי עם שער אדיר (האתר הרשמי קריית שמונה)

איזי שרצקי יכול להיות מרוצה מהקבוצה שלו ומהשינוי בעמדת המאמן. המשחק אמנם נגמר בניצחון דחוק, אך קריית שמונה שלטה במרבית הזמן והייתה קרובה למצבי הבקעה פעמים רבות. מנגד, בבני יהודה, הזעזוע בעמדת המאמן לא הצליח והקבוצה צריכה לעשות שינוי כדי לא לרדת לליגה הלאומית בסיום העונה. בעקבות הניצחון, קריית שמונה עלתה זמנית למקום השישי בטבלה, ואילו בני יהודה נשארה במקום ה-12 ותקווה למעידות של הפועל אשקלון ומ.ס אשדוד כדי לא לרדת אל מתחת לקו האדום.

אסייג לא הצליח לצאת עם בני יהודה לדרך חדשה (האתר הרשמי בני יהודה)
אסייג לא הצליח לצאת עם בני יהודה לדרך חדשה (האתר הרשמי בני יהודה)

הרכבים:

בני יהודה: אמיליוס זובאס, אלמוג בוזגלו, קסאבייה תומא, מרקו יובאנוביץ’, איציק עזוז (סער בנבנישתי 65), שון גולדברג, חסן אבו זייד, דינקו טרבוטיץ’ (ניקולה מיטרוביץ' 58), אנטוניו מרשיץ’, יונתן כהן (דניאל אביטל 45), אלון תורג’מן.

עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, עודד אלקיים, דין מימוני, קאסיו פרננדס, אורן ביטון, עדן שמיר, שלומי אזולאי (קשר), דידייה ברוסו (עומר צלישר), אחמד עאבד (אזקיאל אנדוסאל 45), שלומי אזולאי (חלוץ), מאוריסיו קורדיירו (אמיר נסאר 86).

שופט: צביקה לוי.

אצטדיון: המושבה, פתח תקווה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort