חזרה למאבק האליפות

מכבי תל אביב יצאה הערב למשחק חוץ קשה מאוד בקריית שמונה, במסגרת המחזור העשירי. אחרי 3 משחקים ללא ניצחון בליגה, ואחרי החמישייה של באר שבע אתמול לרשת של הפועל חיפה, סגנית האלופה הגיעה למשחק הזה בידיעה ששום תוצאה לא מתקבלת מלבד ניצחון. 

מנגד עירוני קריית שמונה, עם בני בן זקן על הקווים, רצתה להפתיע ולנצח, במטרה להשתחל לאחד מהמקומות של הפלייאוף העליון.

המשחק נפתח, כרגיל, בשליטה של הצהובים, שעלו היום בתלבושת השלישית והלבנה שלהם, אולי בתקווה שזה מה שיעזור לשבור את הבצורת.

כבר בדקה ה-4 הגיע השער הראשון במשחק, כדור ארוך נשלח לעבר החלוץ אזקיאל אנדואסל, הגנת מכבי נכשלה בניסיון לצאת לנבדל, ומול ראיקוביץ׳ אנדואסל לא התבלבל ושלח כדור מדויק לרשת. 0-1 מדהים לקרית שמונה.

קריית שמונה חוגגת שער מפתיע (עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב)
קריית שמונה חוגגת שער מפתיע (עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב)

מאותו רגע קרית שמונה חשבה רק על הגנה, מכבי חזרה לשלוט במשחק, אבל לא הגיעה ליותר מדי מצבים. בדקה ה-16 קרית שמונה שוב יצאה להתקפה נדירה, בסיומה הרמה של מאוריסיו מצאה את אנדואסל שנגח מצוין, אבל ראיקוביץ׳ מוציא את הכדור מהחיבורים. 2 דקות חלפו והגיעה הזדמנות מהצד השני, כדור תועה ברחבה הגיע לקיארטנסון שניסה לבעוט מזווית קשה, איתמר ניצן הדף טוב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-36 מצב ראשון אמיתי למכבי – בן חיים קיבל את הכדור באגף שמאל ומצא את מדוניאנין על סף הרחבה, הקשר הבוסני ירה ברגל שמאל כדור אדיר שפספס את המסגרת במעט. מכבי מתחילה להיות מסוכנת.

2 דקות עברו, סקאריונה ובן חיים החליפו מסירות על סף הרחבה, הקשר הארגנטינאי נותר חופשי בצד שמאל של הרחבה ומצא מצוין את קיארטנסון עם כדור רוחב מדויק, לחלוץ האיסלנדי נותר רק לנגוח פנימה מקרוב. 1-1 מוצדק, וזו גם תוצאת המחצית.

קיארטנסון והחברים חוגגים את השוויון. (עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב)
קיארטנסון והחברים חוגגים את השוויון. (עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב)

 

המחצית השניה נפתחה עם לא מעט איבודים מצד 2 הקבוצות. חוסר הסדר במשחק בלט, וגם הלחץ אצל הצהובים שרצו לצמק את הפער מבאר שבע ל5 נקודות.

בדקה ה-54, סקאריונה השתחרר מעדן שמיר ונתפס בחולצתו. השופט אלון יפת נתן צהוב לקשר ק"ש. 2 דקות חלפו, ושוב צהוב נשלף, הפעם לעברו של ברוסו שהכשיל מאחור את מיכה.

בדקה ה-66 חילוף אחד בכל קבוצה. שוטא ארבלדזה הכניס את נוסא איגיבור במקומו של גל אלברמן. מנגד בני בן זקן החליף את כובש השער, אנדואסל, אחמד עאבד עלה במקומו.

בדקה ה-68, שוטא מוציא בצדק את טל בן חיים החלוץ, שהיה חלש מאוד. עדן בן בסט נכנס במקומו.

בדקה ה-70 מכבי איימה סוף סוף על השער, קיארטנסון קיבל כדור מצוין מדסה ובעט בסיבוב, איתמר ניצן היה במקום. דקה חלפה והפעם מיכה ניסה את כוחו מ-16 מטר אבל הכדור שלו הלך מעל לשער.

בדקה ה-72, חילוף הגנתי בקריית שמונה, מאוריסיו מפנה את מקומו לטובת אופיר קריאף.

בדקה ה-78, עוד הזדמנות למכבי, קיארטנסון קיבל כדור טוב ממיכה אבל בעט גבוה מדי.

בדקה ה-79 ארבלדזה הלך על כל הקופה והכניס את יוסי בניון במקומו של המגן השמאלי אבי ריקן. מכבי נשארה עם 3 שחקנים בלבד בהגנה (דסה, בן חיים וטיבי).

בדקה ה-81 בן בסט הרים כדור מצוין לתוך הרחבה, קיארטנסון פספס את הכדור במעט.

בדקה ה-87 עומר צלישר מחליף את שלומי אזולאי הקשר.

בדקה ה-88, אחרי כל ההזדמנויות של מכבי תל אביב, קריית שמונה כמעט עקצה, עאבד קיבל כדור בתוך הרחבה והצליח להשתחרר ולבעוט, ראיקוביץ׳ הגיב עם הצלה גדולה.

אלון יפת הוסיף 4 דקות תוספת זמן, ומאותו רגע מכבי לחצה כדי להשיג את השער המיוחל, בדקה ה-93 קריית שמונה ניסתה לעקוץ במתפרצת אבל הכדור של הבלם קאסיו פרננדז הגיע דווקא לבלם היריבה טל בן חיים, שהמשיך למיכה שהיה חופשי בצד ימין. הקשר הגביה כדור רך ומדוד היישר לראשו של קיארטנסון שמקרוב כבש וקבע 1:2 דרמטי. צמד גדול לחלוץ האיסלנדי, שמעניק 3 נקודות חשובות לצהובים.

מכבי חוגגת בסיום. (עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב)
מכבי חוגגת בסיום. (עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב)

הרכבים :

מכבי תל אביב : ראיקוביץ׳, דסה, טיבי, בן חיים, ריקן; אלברמן, מדוניאנין, סקאריונה; מיכה, קיארטנסון, בן חיים;

עירוני קריית שמונה : ניצן, אלקיים, קאסיו, מימוני, אורן ביטון; דידיייה ברוסו, שלומי אזולאי, עדן שמיר; מאוריסיו, אנדואסל, אזולאי;

 

שפט אלון יפת, לעיני 3100 צופים באצטדיון העירוני בקריית שמונה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort