צפוי ומאכזב, ישראל מפסידה 3:1 לאיטליה

מוקדמות מונדיאל 2018 מתחילות עבור הנבחרת הלאומית הערב ב"סמי עופר" דווקא מול נבחרת חזקה, איטליה. הנבחרת המקומית תפתח עם דודו גורש בין הקורות כאשר בן ביטון, איתן טיבי, שיר צדק ואופיר דוידזדה, ניר ביטון, בירם כיאל ושרן ייני יפתחו בקישור האחורי/מרכזי (איך שבא לכם להסתכל על זה) כאשר מלאכת כיבוש השערים (אם אפשר להכניע את ג'יג'י) תהיה על הכתפיים של ערן זהבי, טל בן חיים ותומר חמד. האיטלקים יפתחו כמובן עם הקפטן בופון בין הקורות, כששלישיית ההגנה שלו מיובנטוס (ברצאלי, בונוצ'י וקייליני) איתו. בתקפיד החצי מגן-חצי קשר בצד שמאל יהיה לוקה אנטונלי ובימין אנטוניו קנדרבה. בקישור הקדמי יותר יעלו מרקו ורטי באמצע, ג'יאקומו בונאוונטורה ומרקו פארולו בצדדים. גרציאנו פלה ואדר יפתחו בחוד ויאיימו על שערו של דודו גורש.

לאחר דקת הדומייה לזכר קורבנות רעידת האדמה מלפני כשבועיים, המשחק יצא לדרך לעיניי 29300 צופים (כ-400 איטלקים) עם לחץ איטלקי מהפתיחה.

מחצית ראשונה

לאחר 4 דק' של כדורגל הגיע בירם כיאל להזדמנות כיבוש אבל התמהמה עם הבעיטה ובסופו של דבר נבלם על ידי ההגנה

כעבור דקותיים הקשר הישראלי סבל מתסמין "שוויץ" ביורו כאשר חולצתו נקרעה אבל החיף אותה והגיע בדיוק בזמן כדי בדקה ה-11 לסדר כדור טוב לבעיטה שהלכה מעל השער האיטלקי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

תקרית לא נעימה בין בופון לטל בן חיים אחרי שהחלוץ דוחף את השוער לנגד קורת שערו אבל זה מסתיים בלחיצת יד ואזהרה של השופט.

בדקה ה-15 גרציאנו פלה מעלה את האיטלקים ל1:0 אחרי סגירה לקויה בהגנה.

הנבחרת מנסה להתאושש מהשער המוקדם וגם הקהל לאט לאט מתעורר.

אנחנו בדקה ה-26 והנבחרת שלנו נראת כאילו התאוששה סופית מהשער. אולי גם העובדה שהנבחרת האיטלקית הורידה טיפה הילוך אבל כעת בירם כיאל וניר ביטון מתחילים לתפוס שליטה באמצע ומבחינת ההגנה, ן ביטון המגן הימני בינתיים נראה מאוד חדור מוטיבציה ועושה עבודה יפה..

טל בן חיים מנסה לעבור את קייליני שמכשיל את הישראלי והשופט מניף לעברו את הצהוב כשהשעון מראה 28 דקות.

בדקה ה-30 הכשלה של בן ביטון על בונאוונטורה ברחבה ופנדל לאיטליה. אנטוניו קנדרבה בא לבעוט ו2:0 לאיטליה אחרי שקשרה של אינטר מדייק.

וואו איזה שער של טל בן חיים!! טעות איומה של קייליני וחלוץ מכבי תל אביב מכניע את בופון בהקשתה נפלאה בדקה ה-34!

אנחנו לקראת סיום המחצית הראשונה וזה נראה שאיטליה מנסה להוריד קצת לחץ ולרדת עם היתרון למחצית. הנבחרת מנסה להשוות ולמרות שקל זה לא יהיה טל בן חיים לוקח את המשחק עליו כאשר ערן זהבי ותומר חמד מתפקדים על תקן תיירים על הדשא.

תופסת זמן של דקה ואיטליה כמעט שמה את השלישי! גרציאנו פלה עם הנגיחה אבל הצלה נפלאה של דודו גורש לקרן. טל בן חיים טס למתפרצת אבל נבלם והשופט שורק לסיום המחצית הראשונה.

מחצית שניה

המחצית השניה יצאה לדרך בסמי עופר ללא שינוי בהרכבי הנבחרות

ישראל פותחת את המחצית השניה עם בשורה רעה, איתן טיבי נפצע ורמי גרשון עולה במקומו.

בדקה ה-51 ניר ביטון מתקדם עד קו הרחבה האיטלקי ומשחרר בעיטה שבופון הודף בקושי!

בדקה ה54 איטליה נשארת ב10 שחקנים! ג'יורג'יו קייליני עם צהוב שני והוא מורחק!!

חילוף בנבחרת ישראל יוצא מס' 4 ניר ביטון ונכנס מס' 15 עומר אצילי.

בדקה ה-62 חילוף נוסף בנבחרת שלנו כאשר רועי קהת עולה במקום טל בן חיים, כובש השער גם איטליה עם חילוף שהולך לסתום את החור בהגנה, אנג'לו אוגבונה נכנס במקומו של ג'יאקומו בונאוונטורה.

בדקה ה-65 פריצה נפלאה של אופיר דווידזדה אבל מגנה החדש של גנט חצי בעט וחצי נתן רוחב והכדור שרק ליד הקורה הרחוקה של בופון.

חילוף נוסף באיטליה, אנטוניו קנדרבה מוחלף על ידי אלסנדרו פלורנצי.

בדקה ה-67 רועי קהת עם בעיטה אדירה כמעט מכניע את בופון שהודף לרגי ערן זהבי, קשרה של גוואנז'ו בועט אבל השוער הותיק מגיב נפלא עם הצלה לקרן. כדור הקרן עושה שמות ברחבה האיטלקית אבל בסופו של דבר פוגע בשיר צדק ויוצא החוצה.

חילוף אחרון באיטליה בדקה ה-70 נכנס צ'ירו אימובילה במקומו של אדר.

רבע שעה לסיום המשחק ואיטליה מתגוננת בעשרה שחקנים ויתרון נזיל של שער.

דקה 82: בעיטה של רועי קהת הולכת מעל השער, יש לחבר'ה של אלישע כ-10 דק' להשוות אבל ובינתיים מתפרצת איטלקית וצ'ירו אימובילה יורה לפינה של דודו גורש! 3:1 איטליה!

סיום המשחק ב"סמי עופר" ישראל מפסידה 3:1 לאיטליה. טל בן חיים צימק ל2:1 אחרי יתרון כפול (פלה, קנדרבה בפנדל). ג'יורג'יו קייליני הורחק אך צ'ירו אימובילה דאג להרגיע את מאמנו עם השלישי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית