סיקור Monday Night RAW 22.8.16

חדשות מרעישות בנוגע לאליפות ה-WWE האוניברסלית, סדרת קרבות בעלי מטרה חשובה מאין כמוהה, מחביבי הקהל בהופעת בכורה מחודשת לה חיכו זמן רב ופרידה מאגדות אמיתיות של הענף. RAW שאחרי "סאמרסלם" ניסה להתעלות על הדרמה שסיפק ה-PPV ועשה עבודה לא רעה בכלל.

התוכנית נפתחה עם בשורות מצערות עבור הצופים בכלל ועבור אלוף ה-WWE האוניברסלי בפרט: פין באלור ספג פציעה בכתף במהלך קרב האליפות נגד סת' רולינס ב"סאמרסלם" ויצטרך לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה של כשישה חודשים, לכן עליו לוותר על התואר בו זכה רק יום לפני כן. באלור מגיע לתשואות הקהל כשידו חבושה, מוסר למיק פולי את חגורת האליפות, אך מבטיח לזכות בה מחדש ברגע שיחזור. בזמן שבאלור עוזב, חולף על פניו רולינס בדרכו לזירה ורומז לסטפני ופולי שעליו לקבל את התואר. אל השיחה מצטרפים סאמי זיין, כריס ג'ריקו, קווין אוונס, אנזו & קאס ורומן ריינס וכולם רוצים הזדמנות להיאבק על האליפות. פולי וסטפני מכריזים על סדרת קרבות שבסופה ילחמו הזוכים בשבוע הבא על אליפות ה-WWE האוניברסלית והקרב הראשון הוא סת' רולינס נגד סאמי זיין. בהמשך מתגלה שמאבק האליפות בשבוע הבא יהיה קרב מרובע ושהמפגשים הנוספים בסדרת הקרבות הם קווין אוונס-נוויל, רוסב-ביג קאס וכריס ג'ריקו-רומן ריינס.

balor
באלור נאלץ לוותר על התואר. מצער מאוד לו ולאוהדיו (האתר הרשמי של ה-WWE)

סת' רולינס ניצח את סאמי זיין
זיין נפגע ברצינות בקרסול תוך כדי העימות בעקבות זינוק אחורי מהחבלים וממשיך בקרב, למרות שבבירור מתקשה לדרוך על הרגל הפצועה. ניסיון הרואי ראוי להערכה של סאמי להמשיך בהתמודדות מסתיים ב"פדיגרי" של רולינס ובהפסד בקרב. "ה-איש" ממשיך לקרב האליפות המרובע בשבוע הבא ועבור סאמי זיין נקווה שהפציעה לא חמורה ושהוא לא הוסיף יותר מידי נזק בכך שהמשיך להילחם.

קווין אוונס ניצח את נוויל
במפגש השני בסדרת קרבות ההעפלה למאבק על התואר מגיע כריס ג'ריקו לעזרת אוונס-חברו בצמד הטרי Jeri-KO. ג'ריקו מסיח את דעתו של נוויל ומונע ממנו לבצע את ה"רד ארואו" על KO, שמנגד מנצח בקרב עם "טוויסטד נקברייקר" ומצטרף לרולינס בקרב האליפות המרובע. קווין אוונס שכבר זמן מה נחשב כמועמד המועדף בעיני רבים להחזיק באליפות מרכזית, מקבל הזדמנות פז להיאבק על אליפות ה-WWE האוניברסלית וינסה להוציא מצ'אנס זה את המיטב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ביג E ניצח את קארל אנדרסון
"ניו דיי" חגגו 365 ימים לכהונתם כאלופי הזוגות וגאלוס & אנדרסון התפרצו למסיבה. חברי "דה קלאב" לשעבר טענו שמגיע להם קרב חוזר על אליפות הזוגות בעקבות ניצחונם (בפסילה) על קופי קינגסטון וקסבייר וודס ב"סאמרסלם" ובתור התחלה קארל אנדרסון יטפל בביג E. למרות הנחישות, גאלוס & אנדרסון יצאו מופסדים ממפגש זה כאשר וודס וקינגסטון ניטרלו את גאלוס מחוץ לזירה ובתוכה ביג E ניצח את אנדרסון עם ה"ביג אנדינג". זו לא הפעם האחרונה שנראה את צמד ה"דוקטורים" בערב זה.

ביג קאס ניצח את רוסב כתוצאה מספירת חוץ
אלוף ארה"ב הגיע לקרב פגוע אחרי המתקפה של רומן ריינס עליו ב"סאמרסלם" ומולו עמד הבחור הענק מקווינס, ניו יורק. רוסב תקף את אנזו אמורה שהיה בצד הזירה, מה שהרגיז את קאס וגרם לו לשחרר את כעסו על "הפרא הבולגרי" שהחליט מצידו שזה הספיק לו ולא חזר לזירה לספירת 10 של השופט. ביג קאס מעפיל לקרב האליפות המרובע בשבוע הבא. השמועות מספרות שוינס מקמהון רואה בקאס אלוף עולם פוטנציאלי ואולי הוא לא יזכה בפעם זו, אבל זה בהחלט צעד בכיוון הנכון.

ביילי ניצחה את דיינה ברוק
לאחר ניצחונה של שארלוט על סשה בנקס ב"סאמרסלם", אלופת הנשים החדשה פונה לקהל ומתייחסת לפציעה של סשה בגבה, בגינה תיעדר "הבוסית" מספר שבועות, וממליצה לה אפילו לא לחזור. שארלוט עמדה לעזוב, אולם אז הגיע מיק פולי, אמר שבנקס אכן תקבל את הקרב החוזר שלה כשתשוב ובינתיים מכיר לאלופה את החברה החדשה ברוסטר של RAW… ביילי! אלופת הנשים של NXT לשעבר הכריזה שברצונה להתמודד מול שארלוט על אליפות הנשים של
ה-WWE, אבל האחרונה העדיפה שביילי תילחם בדיינה ברוק במקום ופולי הסכים להצעה. "המחבקת" ניצחה את דיינה עם ה"ביילי טו בלי" וסיפקה הצהרת כוונות רצינית. בהיעדרה של סשה בנקס, הצטרפותה של ניקי בלה ל"סמקדאון" ופציעתה/השעייתה של פייג', ביילי היא היחידה שיכולה למלא את החלל שנותר והיא מהווה תוספת נהדרת למחלקת הנשים של RAW.

bayley
בניגוד ל-Battleground, הפעם ביילי תהיה חלק מהרוסטר הראשי באופן קבוע (האתר הרשמי של ה-WWE)

ממחלקת הנשים היישר אל מחלקת קלי המשקל, כעת זה רשמי: ב-19 לספטמבר ה"קרוזרווייט דיויז'ן" מגיע ל-RAW! בין המשתתפים שאושרו ניתן למצוא את נועם דר, הישראלי-סקוטי שכרגע נמצא ברבע הגמר של ה-CWC, בריאן קנדריק הותיק ואחרים. אכן חדשות משמחות לקהילת חובבי ההיאבקות בארץ, שכן עכשיו אפשר לומר שיהיה לנו נציג ישראלי ב-WWE.

ברון סטרואומן ניצח מתחרה מקומי

במהלך הערב דווח על כך שה"דאדלי בויז" יגיעו להיפרד לפני פרישתם וכעת הגיע הרגע. באבה ריי ודיבון מדברים על חזרתם ל-WWE לפני שנה, על כך שזו הייתה שנה עם עליות וירידות ומודים לקהל על 20 שנים נפלאות. ה"שיינינג סטארס" מחליטים להגיע ולהתגרות בזוג הותיק ורגע לפני שפרימו חטף 3D קלאסי דרך שולחן, ה"דאדלי בויז" הותקפו ע"י גאלוס & אנדרסון. הצמד שהובך מוקדם יותר בידי "ניו דיי" החליט להוציא את התיסכול על ה"דאדליז" ולהעביר מסר לאלופי הזוגות. כל שנשאר זה רק להודות ל"דאדלי בויז" על תרומתם לענף והם יזכרו בעיקר בזכות חלקם במהפכת היאבקות הזוגות יחד עם אדג' & כריסטיאן והאחים הארדי, וכמובן בזכות היותם שיאני הזכיות באליפות הזוגות ב-WWE עם 9 כהונות שונות.

dudlyz
הצמד האגדי מודה לקהל בפעם האחרונה (האתר הרשמי של ה-WWE)

רומן ריינס ניצח את כריס ג'ריקו
המפגש האחרון בסדרת קרבות ההעפלה למאבק האליפות התקיים באירוע המרכזי של הערב. כמו בקרב של קווין אוונס, גם פה Jeri-KO עוזרים אחד לשני ואוונס מגיע להפריע לריינס שכתוצאה מכך נלכד ב"וולס אוף ג'ריקו". רומן מגיע לחבלים ושובר את האחיזה, אך מקבל "סופר קיק" מ-KO ומיד אח"כ גם "קודברייקר" מג'ריקו, אבל למרות הכל עדיין מצליח לצאת מההצמדה. ריינס מתאושש, אוונס מתערב שוב רק שהפעם ללא הצלחה ו"ה-בחור" מנצח עם "ספיר" על Y2J. ריינס סוגר סופית את רשימת המשתתפים בקרב המרובע על אליפות ה-WWE האוניברסלית בשבוע הבא, אולם חזרתו לתמונת התואר המרכזי הביאה עימה גם את שריקות הבוז אליו שלא שמענו בשבועות האחרונים. יהיה מעניין לראות אם ה-WWE יהמרו פעם נוספת על ריינס, ילכו על בטוח עם רולינס או ינסו משהו חדש ומפתיע עם זכייה של אוונס או ביג קאס באליפות החדשה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית