סיקור Smackdown 23.8.16

שני תארים חדשים נחשפו ושניהם יהיו על כף המאזניים ב-PPV הבלעדי הראשון, מהלך מבריק מצד הכותבים שלא נראה לעיתים קרובות, רנדי אורטון מגלה שהאתגר הבא שלו אחרי ברוק לסנר הגיע מוקדם מהצפוי והטוען #1 לכתר האליפות של אמברוז נקבע. "סמקדאון" מתאוששים מ"סאמרסלם" ומציגים תוכנית איכותית.

הערב נפתח עם דניאל בריאן ושיין מקמהון בזירה מוקפים בכל חברי מחלקות הנשים והזוגות, כשחגורות האליפות החדשות של כל מחלקה מוצגות לראווה. שיין ודניאל מכריזים שב-PPV ,Backlash אקסקלוסיבי של המותג הכחול, תוכתר אלופת הנשים הראשונה של "סמקדאון" בקרב משושה (שיכלול את ניקי בלה, בקי לינץ', נטליה, נעומי, קרמלה ואלקסה בליס). כמו כן יחל טורניר זוגות שהגמר שלו יערך באותו אירוע ב-11 לספטמבר ובסופו יוענקו למנצחים תארי הזוגות של "סמקדאון". תוך כדי המעמד המרגש מגיע הית' סלייטר, מצהיר על רצונו לזכות באליפות הזוגות החדשה ובריאן ושיין סוגרים איתו עסקה: עליו למצוא שותף לטורניר עד תם התוכנית ואך ורק אם הם יזכו בסופו של דבר בתואר, סלייטר יוחתם ב"סמקדאון". האליפויות החדשות התגלו כזהות לחלוטין למקבילותיהן ב-RAW, אבל אחרי חשיפת האליפות האוניברסלית ב"סאמרסלם", כבר לא היו ציפיות לעיצוב חדשני ולפחות אפשר להתעודד מזה שכעת המאבקים בתוכנית הכחולה יעוררו הרבה יותר עניין בצופים.

titles
תארי אליפות הנשים והזוגות החדשים (האתר הרשמי של ה-WWE)

בקי לינץ' ניצחה את אלקסה בליס כתוצאה מהכנעה
לאחר ההודעה על יצירת אליפות נשים חדשה ל"סמקדאון", כל נשות המחלקה ינסו להוכיח שהן ראויות להיות בקרב המשושה על התואר ב"בקלאש" והראשונות לעשות זאת היו בקי לינץ' ואלקסה בליס. בסיום "המכסחת האירית" שולחת אזהרה לשאר הבנות ומראה שהיא בין הפייבוריטיות לזכות באליפות, אחרי שהכניעה את בליס עם ה"דיסארמור" וניצחה בקרב.

האחים אוסו ניצחו את "אסנשן"
בסיבוב הראשון בטורניר הצמדים ניפגשו אלופי הזוגות פעמיים בעבר עם ויקטור וקונור שמנסים לשקם את עצמם בעקבות ה"דראפט" ולשחזר את הצלחתם מ-NXT. המזל לא האיר פנים ל"אסנשן" כאשר קונור חוטף "סופר קיק" ומיד אחריו "סמואן ספלאש" מהפינה העליונה ומפסיד בקרב. ג'ימי וג'יי ממשיכים לחצי הגמר שיתקיים בעוד שבועיים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

AJ סטיילס מגיע לזירה כשסרט ה-Never Give Up של ג'ון סינה על ידו, מדבר בגאווה על כך שניצח את סינה ב"סאמרסלם" ומכריז על עצמו כ"איש שמנהל את העניינים" עכשיו. סטיילס טוען שלאחר שהביס את סינה, הוא אמור להיות הטוען #1 לכתר אליפות העולם ואז מופיע דולף זיגלר העצבני, איתו התעמת כבר פעמיים AJ מוקדם יותר אחרי שהתגרה בו על הפסדו לדין אמברוז ביום ראשון. דניאל בריאן מתערב לפני שמתפתח עימות, מסכים עם "הפנומנלי" לגבי היותו הטוען #1 לכתר וקובע קרב להמשך בין סטיילס לזיגלר עם התנאים הבאים: אם AJ מנצח, הוא יאבק מול אמברוז על אליפות העולם של ה-WWE ב"בקלאש". במידה וזיגלר מנצח, הוא יצטרף לסטיילס במאבק האליפות וזה יהיה קרב משולש על התואר. הרבה מונח על כף המאזניים, בעיקר עבור "השוויצר", כשהוא היחיד שיש לו מה להפסיד במקרה זה ולמעשה זו יכולה להיות ההזדמנות האחרונה שלו לזכות באליפות.

מפגש בין ניקי בלה לקרמלה שהיה אמור להתקיים הסתיים בתפנית מפתיעה. לפני הקרב מנסה רנה יאנג לראיין את בלה לגבי חזרתה מהפציעה שחוותה ושובה לזירה, כשפתאום קרמלה תוקפת את ניקי בברוטאליות ומשפילה אותה עם ה"בלה באסטר" של ברי. משמעות הדבר בעצם היא שקרתה פה "הפיכה כפולה" (Double Turn) – קרמלה הפכה ל"היל" וניקי בלה ל"בייביפייס"! זוהי החלטה מצויינת, שכן ב"קאמבק" של ניקי נעשה שימוש בדמותה כ"היל" אותה גילמה לפני פציעתה, מה שנתן את הלגיטימציה לצוות אותה לנטליה ואלקסה בליס ב"סאמרסלם". מיד אח"כ הפכה ל"פייס", כדי למנף את האהדה אליה להעצמת התעניינות הצופים במחלקת הנשים ואולי אף ליצור אלופה שהקהל יוכל להזדהות איתה. זהו מהלך פשוט מבריק והאמת היא שרבים חיכו לדבר דומה בין סת' רולינס ורומן ריינס בזמנו, אבל הכותבים פיספסו את ההזדמנות. על אף שנעשתה ב"סטוריליין" פחות משמעותי, "הפיכה כפולה" זו היא ההוכחה לכך שאם עושים זאת בתיזמון ובצורה הנכונים, יש למהלך זה אפקט מאוד מיוחד.

dt
קרמלה "הטירונית" עושה Double Turn. מהלך נדיר שבוצע בצורה מושלמת (האתר הרשמי של ה-WWE)

רנדי אורטון מגיע עם 10 תפרים בראשו ומתייחס לקרב שלו נגד ברוק לסנר ב"סאמרסלם". רגע אחרי שאורטון אומר שהוא ולסנר עוד יפגשו בעתיד, בריי וויאט עושה את דרכו לכיוון הזירה. בפנייה ל"צפע", וויאט מדבר על כך שאין כמו לשכב עם ראש חבול בתוך שלולית הדם של עצמך כדי להבין שהינך בסה"כ בנאדם. בריי ממשיך בזה שלעומת זאת הוא לא בנאדם רגיל, אלא אל ואורטון יווכח בזאת בעצמו בבוא הזמן. "טורף העולמות" נעלם ובכך מתחיל ה"פיוד" בין בריי וויאט לרנדי אורטון. אין ספק שיריבות בין השניים תהיה תענוג לקהל, בתקווה שאורטון יהיה המשוכה האחרונה של וויאט בדרכו למאבק על אליפות העולם.

bw
בריי וויאט פותח במלחמה הפסיכולוגית נגד אורטון (האתר הרשמי של ה-WWE)

אחרי חיפושים אחר שותף במהלך הערב, ריינו מתנדב להצטרף להית' סלייטר ובשבוע הבא הם יחלו את דרכם בטורניר הזוגות.

"אמריקן אלפה" ניצחו את "בריזאנגו"
הקרב הנוסף במסגרת הסיבוב הראשון של טורניר הזוגות סיפק למרבה הפלא מאבק מאוד צמוד עם רגעים בולטים מצד שני הצוותים, אך לבסוף ג'ייסון ג'ורדן וצ'אד גייבל מנצחים בעזרת ה"גרנד אמפליטיוד" על טיילר בריז. "אמריקן אלפה" עולים לחצי הגמר ומצטרפים לאחים אוסו, כאשר שני הזוגות יחכו לראות מי המנצחים האחרים אשר מולם יפגשו בשלב הבא.

AJ סטיילס ניצח את דולף זיגלר
המון היה מונח על הכף ובקרב עם השלכות רבות זה, פגש דולף זיגלר את האיש אותו הצמיד כדי לזכות בהזדמנות להיאבק מול דין אמברוז על אליפות העולם ב"סאמרסלם". השניים הציגו קרב נהדר ברמה גבוהה, ממנו סטיילס יצא המנצח. AJ יוצא מהצמדה אחרי "זיגזאג" של זיגלר, נותן לו מעין מכה מתחת לחגורה בעזרת החבל כשהשופט לא רואה וגומר את הסיפור עם "סטיילס קלאש" בדרך לזכייה בהתמודדות. חלומו של "השוויצר" על צ'אנס נוסף להילחם על התואר נגוז וה"פנומנלי" מקבל קרב 1 על 1 נגד אמברוז ב"בקלאש" בו יחפש להשיג את אליפות העולם הראשונה שלו
ב-WWE. למען האמת קצת כואב לראות את המצב של זיגלר שמשקיע ועובד כ"כ קשה ומפסיד עוד הזדמנות, אבל לא נראה שזו תהיה האחרונה שלו, פשוט כי אין יותר מידי מתאבקים בכירים ממנו ברוסטר של "סמקדאון". בכל אופן סטיילס בהחלט ראוי להתמודד על האליפות והוא הרוויח את מקומו במאבק זה ביושר.

wt
אלוף העולם פנים אל פנים מול יריבו ב-Backlash (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית