סיכום WWE Draft 2016

כמעט חודשיים עברו מאז ההודעה על השינוי העצום שעתיד להתרחש ב-WWE והרגע הגדול סוף סוף הגיע.
ב-Smackdown האחרון, שהועבר בשידור ישיר לראשונה מאז עלייתו לאוויר באפריל 1999, נערכה גרסת 2016 של
ה-WWE Draft. משמעות הדבר היא שמבנה החברה חוזר לצורה של שתי תוכניות נפרדות בעלות רוסטריים בלעדיים, יריבויות אקסקלוסיביות וככל הנראה גם אירועי PPV יחודיים לכל אחד מהמותגים. אם כן הקהל בטירוף, קרב על אליפות ה-WWE כבר נקבע להמשך הערב ונשאר רק להתחיל לבחור את המתאבקים:
#1 של סטפני מקמהון ומיק פולי (RAW) הוא סת' רולינס!
#1 של שיין מקמהון ודניאל בריאן (Smackdown) הוא אלוף ה-WWE, דין אמברוז!
#2 של סטפני ופולי מ-RAW היא אלופת הנשים, שארלוט!
#2 של שיין ובריאן מ-Smackdown הוא AJ סטיילס!
#3 של RAW מגיע מ-NXT, פין באלור!

התחלה טובה ל"דראפט". הבחירות הראשונות ברולינס ואמברוז הן צפויות, אך מתבקשות. שארלוט נבחרת לפני כוכבים גברים רבים ובכך מביאה המון כבוד למחלקת הנשים. אחרי האיש שיחזיק באליפות העולם, נראה שסטיילס יהיה "הפנים" של Smackdown (אם אמברוז יאבד את אליפות ה-WWE ב-AJ, Battleground רק ירוויח) וה-בשורה: פין באלור סוף כל סוף הועלה לרוסטר הראשי.

finn
האיש שהכי השתוקקו לבחירתו ב"דראפט" (צילום מסך, האתר הרשמי של ה-WWE)

בין חשיפת בחירות אחת לאחרת, קיבלנו גם מספר קרבות. אז הראשון היה בין ג'ון סינה ללוק גאלוס, יחד עם
The Club ואנזו & קאס בצד הזירה. בשלב מסויים המלווים החליטו להתעמת ביניהם בתוך הזירה, אבל סטיילס ואנדרסון נזרקו החוצה ע"י אנזו אמורה וביג קאס, מה שאפשר לסינה לבצע AA על גאלוס ולנצח בקרב.

להלן סדרת הבחירות הבאה:
#4 של RAW הוא רומן ריינס!
#3 של Smackdown הוא ג'ון סינה!
#5 של RAW הוא ברוק לסנר!
#4 של Smackdown הוא רנדי אורטון!
#6 של RAW הם אלופי הזוגות, ה-New Day! (קופי קינגסטון, קסבייר וודס וביג E ביחד)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חלק זה של הבחירות מסתבר כלא פחות מרשים. למרות עבירת המשמעת, ריינס הולך לתוכנית הדגל ויהיה מעניין לראות מה מתכננים לו אחרי החזרה מההשעיה. סינה מצטרף ל-AJ סטיילס וה"פיוד" ביניהם ימשך בוודאות. לסנר ואורטון נבחרים לתוכניות מנוגדות, מה שמבטיח שהמפגש שלהם ב-Summerslam יהיה פשוט פנטסטי ואולי האחרון. קינגסטון, וודס וביג E ימשיכו יחד וכרגע הם אלופי הזוגות בעלי הכהונה הארוכה ביותר בכל הזמנים.

קרב "אלופים נגד טוענים לכתר" בין המיז ורוסב לבין דארן יאנג וזאק ריידר הסתיים בזה שיאנג הכניע את האלוף הביניבשתי עם ה-Crossface Chickenwing, מהלך שהוריש לו בוב בקלאנד.

במפגש 1 על 1 הראשון בין נציג אלופי הזוגות לחבר משפחת וויאט לפני הקרב בין השלישיות ביום ראשון, קסבייר וודס נלחם בבריי וויאט. ההשפעה של בריי על וודס אותה ראינו מתחילת יריבות זו, ניכרה גם הפעם ועל אף שוודס ניסה להתנער ממנה ולתת את כל כולו, וויאט הצליח ללכוד אותו ב"סיסטר אביגייל" ולנצח בעימות.

wyatt
"טורף העולמות" היה מכשול גדול מידי עבור וודס (האתר הרשמי של ה-WWE)

גדול נציגי התוכניות המשיכו לעצב את הרוסטרים:
#7 של RAW הוא סאמי זיין!
#5 של Smackdown הוא בריי וויאט!
#8 של RAW היא סשה בנקס!
#6 של Smackdown היא בקי לינץ'!
#9 של RAW הוא כריס ג'ריקו!

כל העסק מתחיל לקבל צורה. "הפנים החדשות של הפחד" ישמש כ"היל" העיקרי ב-Smackdown, "הבוסית" הייתה חייבת ללכת בעקבות שארלוט אם היא רוצה להיאבק על אליפות הנשים ובקי תהיה האישה המובילה במותג של שיין מקמהון ודניאל בריאן.

בכדי להמחיש את הצורך של סשה בנקס בבחירת שותפה חזקה שתעמוד לצידה ב-Battleground, נקבע לסשה קרב 2 נגד 1 מול אלופת הנשים ודיינה ברוק. "הבוסית" התמודדה יפה עם דיינה, אך הפעילה עליה את ה-Bank Statement אחרי שלא שמה לב שברוקס התחלפה עם שארלוט ושילמה על כך ביוקר. האלופה ניכנסה לזירה, ביצעה את ה-Natural Selection על בנקס שהייתה עסוקה בדיינה וזכתה בקרב.

בחירות נוספות במסגרת ה"דראפט":
#10 של RAW הוא אלוף ארה"ב, רוסב! (יחד עם לאנה)
#7 של Smackdown הוא האלוף הביניבשתי, המיז! (יחד עם מאריס)
#11 של RAW הוא קווין אוונס!
#8 של Smackdown הוא בארון קורבין!
#12 של RAW הם אנזו & קאס! (אנזו אמורה וביג קאס ביחד)

בכך תמו בחירות האלופים, אחת קיבלה את אליפות ארה"ב ואחת את הביניבשתית. אוונס מסתבר ימשיך יחד עם סאמי זיין והצמד החם כיום ב-WWE, אנזו אמורה וביג קאס, לא נפרדים ואולי אף בדרכם להתמודד מול ה-New Day על אליפות הזוגות.

כריס ג'ריקו ניצח את סזארו אחרי מהלך יפהפה. "הסופרמן השוויצרי" הלך על "אפרקאט" מסובב בזינוק מהחבלים, אבל Y2J תפס אותו באוויר וריסק אותו עם ה-Codebreaker בדרך לניצחון.

138_SD_07192016ej_1031--ec7197d85b57b6f573cc3d4d992bd987
סיומת מבריקה של Y2J (האתר הרשמי של ה-WWE)

וכעת לבחירות האחרונות שנחשפו בשידור הישיר של Smackdown:
#13 של RAW הם גאלוס & אנדרסון! (לוק גאלוס וקארל אנדרסון ביחד)
#9 של Smackdown מגיעים מ-NXT, "אמריקן אלפה"! (ג'ייסון ג'ורדן וצ'אד גייבל ביחד)
#14 של RAW הוא ביג שואו!
#10 של Smackdown הוא דולף זיגלר!
#15 של RAW מגיעה מ-NXT, ניה ג'קס!
#16 של RAW הוא נוויל!
#11 של Smackdown היא נטליה!
#17 של RAW הוא סזארו!
#12 של Smackdown הוא אלברטו דל ריו!
#18 של RAW הוא שיימוס!

סט הבחירות שסגר את החלק הראשון של ה"דראפט" בישר כמה דברים מעניינים. קודם כל The Club התפרקו ועכשיו כל תשומת הלב תהיה על AJ סטיילס ככוכב מרכזי. נוסף לכך, צמד האתלטים הלוהט של NXT יחד עם ג'קס הדומיננטית, הועלו לרוסטר הראשי. נטליה היא האישה האחרונה שנבחרה (בשידור) ולפחות במחלקת הנשים נראה
ש-RAW יותר איכותית מ-Smackdown.

בעקבות המחלוקת בסיום קרב אליפות ה-WWE ב-RAW שעבר, נערך קרב חוזר בין דין אמברוז לסת' רולינס כשהתואר הנכסף מונח על כף המאזניים. בשלב זה, הקרב כבר היה רשמית RAW נגד Smackdown. רולינס מגיע למאבק מאוד נסער אחרי שהוחלט שהקרב הקודם הסתיים ללא הכרעה ושאמברוז נשאר האלוף ותוקף את "הלונטיק פרינג'" עוד לפני צלצול הפעמון. פעולה זו לא עזרה לרולינס ולאחר התמודדות קשה בין השניים, אמברוז מצליח לנצח עם Dirty Deeds על "הארכיטקט" והוא יהיה זה שיגיע כאלוף ה-WWE לקרב המשולש ב-Battleground ביום ראשון הקרוב.

dean
אמברוז חוגג במדי המלך החדשים (האתר הרשמי של ה-WWE)

החלק השני של ה"דראפט" הועבר ב-WWE Network מיד אחרי שידור Smackdown, ואלה היו הבחירות:
The Golden Truth: RAW (גולדאסט ו-R טרות' ביחד), טייטוס אוניל, פייג', דארן יאנג (יחד עם בוב בקלאנד), סין קארה, ג'ק סוואגר, "הדאדלי בויז" (באבה ריי ודיבון ביחד), סאמר ריי, מארק הנרי, ברון סטרואומן, בו דאלאס,
The Shining Stars (פרימו ואפיקו ביחד), אלישה פוקס, דיינה ברוק וקרטיס אקסל.

Smackdown: האחים אוסו (ג'ימי וג'יי ביחד), קיין, קאליסטו, נעומי, The Ascention (ויקטור וקונור ביחד), זאק ריידר, אפולו קרוז, אלקסה בליס (מ-NXT), "בריזאנגו" (טיילר בריז ופאנדנגו ביחד), אווה מארי, The Vaudevillains (איידן אינגליש וסיימון גוץ' ביחד), אריק רוואן, מוג'ו רולי (מ-NXT) וקארמלה (מ-NXT).

הבחירות האחרונות הביאו אף הן כמה בשורות. נראה שמשפחת וויאט התפצלה חלקית ולא ידוע אם בריי ימשיך לבדו או שאולי רוואן ימשיך להצתוות אליו ב-Smackdown, פייג' היא המסמר האחרון בהוכחה שמחלקת הנשים ב-RAW עדיפה ומנגד יסתמכו יותר על נשות NXT.

בזאת הסתיימה מהדורת ה-WWE Draft 2016!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית