מתחיל חלש ונגמר בזהב – סיכום ראו שאחרי סאמרסלאם

סאמרסלאם, המסיבה הגדולה של הקיץ. או שאולי יותר נכון – האכזבה הגדולה של הקיץ. מקארד כמו של סאמרסלאם הערב, כל אדם עם ראש על הכתפיים ומושג אפילו קטן בהיאבקות בידורית יכול להוציא קרבות חמישה כוכבים רבים. לצערנו הרב, וינס מקמהן מעדיף להשתמש בשכל שלו לכל דבר אפשרי חוץ מלרצות את המעריצים. שלא תבינו אותי לא נכון – סאמרסלאם היה אירוע טוב. אבל עדיין, הוא יכל להיות כל כך הרבה יותר, וזה צר לי. אבל היי, זה כבר נגמר וממשיכים הלאה.

ראו אחרי סאמרסלאם, הם אמרו. ההמשך הישיר של האירוע השני בגודלו של ה-WWE. אמורים לקרות דברים גדולים הערב, לא? ובכן, אני שמח להגיד שבהחלט כן, קרו דברים גדולים. קרב שחיכינו המון זמן לראות בלי שבכלל חשבנו עליו, החזרה המתוקשרת של דין אמברוז לזירה, וניסיון נואש אחרון של ה-WWE לאיחוד של השילד. זה עבד לא רע, רק נקווה שהפעם לא יהיו פציעות. טוב, קצת הלכנו רחוק מידי, בואו נתחיל קודם כל עם תוצאות מראו האחרון.

תוצאות:

לאשלי ניצח את בארון קורבין תוך 12 דקות. ציון 2/10.

הריוט סקוואד ניצחו את אמבר מון, ביילי וסאשה בנקס תוך 10 דקות. ציון 3/10.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דין אמברוז ניצח את דולף זיגלר תוך 9 דקות. ציון 7/10.

אליאס השמיד את קורט הוקינס תוך דקה. אין ציון.

אקאם וריזאר ניצחו את אפולו קרוז וטייטוס אוניל תוך 4 דקות. ציון 1/10.

סקוט דאוסון ניצח את בו דאלאס תוך 2 דקות. אין ציון.

דאש וילדר ניצח את קורטיס אקסל תוך 2 דקות. אין ציון.

רומן ריינס ניצח את פין באלור ושמר על האליפות היוניברסלית תוך 19 דקות. ציון 9/10.

שירת את המטרה (האתר הרשמי של ה-WWE)

סיכום הקרבות – סך הכל, ראו חוזרת כאן על בעיה שאנחנו רואים במשך זמן רב – איטיות. אין שום Pace בקרבות שנמצאים במידקארד, במיוחד בקרבות כמו קרב הזוגות בין AOP לטייטוס וורלד וייט. קרבות מיותרים נוספים היו בין הרבייבל לבי טים, אך בסופו של דבר המטרה שלהם היא נטו לשרת את הסטוריליין, בינתיים זה עושה את העבודה. ובנוגע לקרבות הארוכים? לאשלי הפך כבר לבדיחה אם מה שהוא עושה זה קרבות 50:50 מול קורבין, וקרב הנשים היה איטי ומסורבל.

למזלנו הרב, היו גם שתי קרבות מצוינים הערב, שללא ספק גנבו את אור הזרקורים והפכו את התכנית לשווה לצפייה. נתחיל בחזרה המוצלחת מאוד של דין אמברוז לזירה, שמעבר למראה החדש והמלוטש שלו, הוא גם הגדיל את ארסנל המהלכים שלו והפך למתאבק טוב יותר בזירה! אם זה לא נקרא להיות מחויב לתפקיד שלך, אני לא יודע מה כן. הוא וזיגלר, בשיתוף פעולה נהדר עם רולינס ומקינטייר, סיפקו שואו של 9 דקות נהדרות שאתם חייבים לצפות בו.

הקרב השני הוא המיין איבנט שלנו, פין באלור נגד רומן ריינס על האליפות היוניברסלית. ראוי לציין שכבר בתחילת דרכו, ריינס הוא אלוף טוב יותר מלסנר. לא רק שהוא אשכרה מתייצב לעבודה שלו, הוא גם נתן לפין באלור את הרימאץ' שכל כך מגיע לו. הקרב היה נהדר, מלא בטוויסטים ותהפוכות, ובסופו של דבר כפי שחזינו רומן ריינס שמר על האליפות שזכה בה לילה קודם, אך באלור יצא טוב מאוד בקרב הזה ועזר לריינס לספק לנו את קרב הערב.

סיפקו את קרב הערב (האתר הרשמי של ה-WWE)

סגמנטים הערב היו חלק חשוב מאוד מהתכנית. בואו נתחיל מהגרועים ונעבור למעולים, בסדר? ראשית, אין ספק שהסגמנט הגרוע של הערב ואחד הגרועים שהיו לראו השנה הוא הצגת רונדה ראוזי כאלופת הנשים החדשה. בשביל הדבר הזה שלפו נשים רבים מהרוסטר, הביאו את סטפני מקמהן ונתנו לראוזי לשבור לה את היד בצורה טלוויזיונית במיוחד, רק כדי שיתנו לבארון קורבין את השליטה בראו. מביך, מיותר וכתוב בצורה לא טובה בכלל.

הסגמנט השני הטוב ביותר של הערב הוא ללא ספק הפרומו של טריפל אייץ', שבא במיוחד על מנת לבנות הייפ לקרב המיותר כל כך שלו מול אנדרטייקר באוסטרליה. הסיפור היה כתוב כל כך טוב ברסלמניה 28, למה להרוס אותו? כדי למכור עוד אירוע? להביא עוד טיפה אנשים לצפות? מיותר מאוד. טריפל אייץ' מבחינתו, עשה עבודה מצוינת כפי שהוא יודע, הוציא את הקרב הזה כאחד ששווה לצפות בו (מן הסתם) וקיבל המון המון תמיכה מהקהל שמעריך את עבודתו מאחורי הקלעים ובזירה עצמה.

הסגמנטים הטובים ביותר הערב היו האחד שפתח את התכנית והאחד שסגר אותה. בואו נתחיל עם פתיחת התכנית. כפי שנאמר קודם, ריינס קרא לפין באלור והציע לו קרב על האליפות. סגמנט מצוין, שכמעט ונהרס בידי בארון קורבין שהתערב ללא פואנטה. מזל שקורט אנגל אמר לו להתחפף משם! והסגמנט שסגר את התכנית? זהב טהור. במהלך המיין איבנט, הגיע בראון סטרואומן והסיח את דעתו של פין, מה שאיפשר לריינס לשמור. אבל זה לא הכל!

בראון החליט לקחת יוזמה ולפדות את החוזה שלו לתשואות הקהל האדירות. ממש רגע לפני שהקרב מתחיל, השילד מגיעים ועוצרים את חוסר הצדק. דין אמברוז וסת' רולינס באו עם הגיר הקלאסי שלהם והפכו את סוף התכנית לאקט נוסטלגי שהפך לאחד מדהים, אין אדם שלא נהנה ממנו. ראו נסגרה הלילה עם טריפל פאוורבומב אל שולחן השדרנים, על האיש והאגדה – בראון סטרואומן. עכשיו ככה, מאחדים סטייבל. שאפו.

שאפו (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort