נתניה עולה לחצי גמר גביע המדינה לאחר משחק מרתק מול מכבי פ"ת

פתח – תקווה, המושבה: מכבי נתניה המצויינת עולה לחצי גמר גביע המדינה לאחר 1:1 קשוח מול מכבי פ"ת. היהלומים, שהתחילו את המשחק בצורה צולעת, לקחו את עצמם בידיים במהרה וביחד עם מכבי פ"ת סיפקו לנו שתי הקבוצות משחק נהדר ורווי אמוציות. למרות המשחק המרתק והקצבי, רק לקראת סוף המשחק נכבשו שערים (שהיה ברור שיגיעו בשלב כזה או אחר) ע"י פאטוס בצ'יראי הנהדר וסיבוק. בסיכום שני המשחקים נתניה עולה עם 2:1 על פ"ת. ראויים לציון לשבח אוהדי מכבי נתניה על תצוגת עידוד מרשימה במיוחד.

הרכבים:

מכבי פ"ת – גיגי, סיסוקו, דנינו (בראטקוב 46') , סיבוק, שיש, קניוק, קופר (אלבז 80'), שבתאי, מזרחי (רוטמן 61'), בריבו, כהן.

מכבי נתניה – עמוס, כחלון, ורגוץ', הויבך, בורנסטיין, מוחמד (אברהם 90'), פיניש, אולסק, קניקובסקי, מלמד (מלדה 74'), בצ'יראי (ירושלמי 90').

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

את ההזדמנות הראשונה לשער ראינו דווקא מכיוונה של האנדרדוג, מכבי פ"ת, עם פריצה מסוכנת של אופיר מזרחי בדקה ה – 3', שקיבל כדור גובה נהדר מעל להגנת נתניה אך נעצר ע"י עמוס. המשחק נמשך בקצב מהיר ובדקה ה – 7' עלי מוחמד ספג כרטיס צהוב. הגנת מכבי נתניה הייתה מעט מבולבלת בדקות אלו וזה כמעט עלה לה ביוקר בדקה ה- 11' כשבריבו קיבל כדור אל תוך הרחבה אך נעצר ע"י הויבך וורגוץ' (למזלה של נתניה). מספר דקות עברו, והיה נראה כאילו נתניה התעשתה וחזרה לשחק כמו שהיא יודעת, אבל בדקה ה – 22' שוב פרצה בהגנה של נתניה: קופר הרים כדור מצויין מימין המגרש לגידי קניוק הפנוי, ושוב פ"ת כמעט עולה ליתרון. גם ארמנדו קופר "זכה" לראות את הצהוב של אלי חכמון לאחר שבעט ברגלו של בצ'יראי (בדקה ה – 32'), ספק בכוונה, ועצר את המשחק לדקה או שתיים. בדקה ה- 37' הזדמנות ראשונה של מכבי נתניה כשעלי מוחמד קיבל מסירה נהדרת לתוך הרחבה מגיא מלמד אך החליק ברגע האמת, מטרים ספורים מצחי גיגי. חמש דקות עברו וגבי קניקובסקי עם בעיטה חדה וחזקה אך מחוץ למסגרת. בדקות אלו נראה כי נתניה צברה תאוצה עם התקפות חוזרות ונשנות כשמכבי פ"ת מצידה עסוקה בעיקר בעבירות מכוערות על השחקנים הצהובים. ולקראת סוף המחצית נתניה שוב בהזדמנות מצויינת עם כדור קרן נהדר לראשו של פאטוס בצ'יראי (המועמד המוביל לפרס שחקן החודש של מנהלת הליגות) ומשם לידיו של צחי גיגי.

משחק טוב וקצבי באצטדיון המושבה (הפייסבוק הרשמי של מכבי נתניה)

ישר בתחילת המחצית הראשונה חילוף במכבי פ"ת: אנטון בראטקוב עלה במקום עומר דנינו החלש. נתניה עברה לשלוט במשחק באופן כמעט מוחלט, ותקפה ללא הפסקה את הגנת מכבי פ"ת האומללה. כעבור רבע שעה מתחילת המחצית, עדיין לא ראינו שער במושבה. לוזון שוב ביצע חילוף בניסיון להתניע את המשחק בדקה ה – 61' ולירן רוטמן עלה במקום אופיר מזרחי. לאחר דקות ממושכות של משחק סוער והפכפך באמצע המגרש, גידי קניוק הוציא בעיטה מסוכנת, שחלפה קרוב לשער אך מחוץ למסגרת. מיד לאחר מכן, בדקות ה – 65' וה – 67' בהתאמה בצ'יראי וכחלון ספגו גם הם כרטיסים צהובים ושוערה של מכבי פ"ת ספג כרטיס צהוב לאחר מספר פעמים בהן השתלח בשופט לכאורה על יחס מקל לעברות של פאטוס בצ'יראי. בדקה ה – 74' הכניס סלובודאן דראפיץ' את יונס מלדה במקום גיא מלמד, והראשון מיד פרץ לרחבת פ"ת והוכשל, אך נתניה לא קיבלה כדור עונשין. למרות התסכול על השיפוט, יונס מלדה היה בדיוק זריקת המרץ שהתקפת נתניה הייתה צריכה וזו המשיכה לתקוף נמרצות את פ"ת חסרת האונים. בדקה ה – 80' יצא קופר ועלה במקומו אלי אלבז בניסיון אחרון של גיא לוזון להמריץ את התקפת פ"ת. ומיד לאחר מכן ריצה נהדרת של יונס מלדה, שמסר לבצ'יראי אשר לרוע המזל רץ צעד אחד יותר מידי, לנבדל. מכבי נתניה המשיכה עם ניסיונות הבקעה מחוץ ומתוך הרחבה ובלט לטובה יונס מלדה שלא הפסיק לאיים על שערה שערה של פ"ת. ובסופו של דבר המאמץ המלחמתי של נתניה השתלם עם שער של פאטוס בצ'יראי בדקה ה – 88'! דקה אחרי השער הגואל פאטוס בצ'יראי ירד לספסל ובמקומו עלה איילון ירושלמי ביחד עם אביב אברהם שעלה על חשבון עלי מוחמד. אך, לרוע מזלה של נתניה בדקה ה – 91' גם פ"ת כבשה שער בנגיחה של סיבוק מכדור חופשי של רוטמן. ממש בסוף תוספת הזמן לפ"ת הייתה הזדמנות מסוכנת להפוך את תוצאת המשחק כאשר סיסוקו הגביה כדור מימין המגרש אל עבר שחקן פ"ת שהחליק ממש ליד עמוס המותש והפצוע. בתום תוספת זמן של 4 דק' מכבי נתניה עולה לחצי גמר גביע המדינה בסיכום תוצאות שני המשחקים (2:1).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית