העתיד המיידי – סיכום סיבוב ראשון, דראפט 2019

העתיד כבר כאן. זה בדיוק המסר בכל דראפט מחדש. בדראפט ה-NFL אין הווה. כולם מגיעים אליו כשווים, כולם מסתכלים קדימה, אף אחד עדיין לא הפסיד משחק, והעתיד נראה ורוד לכולם. הדראפט הוא ההזדמנות לראות כוכבים הופכים לכאלה ממש מול עינינו. ומעט מאוד דברים בעולם הספורט הם יותר נפלאים מזה.

ואולי זו בכלל היותו נווה מדבר באמצע השממה שהיא האופסיזן ב-NFL, שהופכת את הדראפט לכזו הצגה. עיר המוזיקה לבשה חג לקראת סוף השבוע המשמעותי ביותר של השנה, סוף השבוע בסוף אפריל בו בונים את הקבוצה שאולי תשחק פוטבול בפברואר.

נגמרו המוקים, נגמרו הניתוחים והאובר-ניתוחים, נגמרו ההדלפות והמשחקים. נגמר השאלות, הלילה יגיעו תשובות – ושאלות אחרות. הלילה התחילה באופן רשמי עונת הפוטבול 2019, עונת המאה של ה-NFL.

עד 100. (NFL Twitter)

1. אריזונה קרדינלס – קיילר מארי, קווטרבק, אוקלהומה

הליגה נתנה לכולם לחכות את כל 10 הדקות על השעון של אריזונה, כאילו לא היו לה ארבעה חודשים להחליט וכאילו לא ידענו חודשיים מה היא החליטה. קיילר מארי הוא בחירה היסטורית בהרבה מובנים כבר עכשיו, ועשוי להפוך לבחירה היסטורית בהרבה מובנים נוספים. למארי יש כל הכישרון בעולם כדי לעשות את זה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

2. סן פרנסיסקו פורטי ניינרס – ניק בוסה, מגן קצה, אוהיו סטייט

אין הפתעות גם כאן. בוסה הצעיר הופך לשכן של בוסה הבוגר, ומצטרף לשורת בחירות גבוהות של הניינרס לקו ההגנה בשנים האחרונות. בדיוק כמו אחיו, לא מדובר באתלט גדול אך הטכניקה הנפלאה שלו תספיק לו כדי להחזיק קריירה ארוכה כפאס ראשר אפקטיבי מהקצה, בטח כששאר חבריו לקו ההגנה כל כך מסוכנים.

3. ניו יורק ג'טס – קווינן וויליאמס, קו הגנה פנימי, אלבמה

הג'טס בוחרים לא להתחכם עם הבחירה הראושנה בעידן אדם גייס, ולוקחים את השחקן הטוב ביותר בדראפט הזה. שלב אחרי שלב הג'טס בונים את ההגנה הטובה ביותר שתיקרע לגזרים על ידי טום בריידי אי פעם, כבר בשבוע 2 של העונה – אמצע של וויליאמס, סי. ג'יי מוזלי וג'מאל אדמס הוא סכנה גדולה בכל שלושת השלבים.

4. אוקלנד ריידרס – קלילין פרל, מגן קצה, קלמסון

באופן לא מאוד מפתיע, ההפתעה הראשונה של הדראפט הזה היא הבחירה הראשונה של מייק מאיוק מאחורי הבמה. נשארו שחקנים מוכשרים יותר על הלוח, אין ספק בכך – אך הריידרס בחרו ללכת על היכולות המגוונות של פרל על קו ההגנה ועל האופי שלו והתרומה שהם מייעדים לו לתרבות המועדון החדש של ג'ון גרודן. כעת נשאר רק לקוות שהוא יצדיק את הבחירה, עבור קבוצה שרשמה 13 סאקים בלבד בשנה שעברה – ובשביל זה, הוא יצטרך להפתיע את כולם.

5. טמפה ביי באקנירס – דווין וייט, ליינבאקר, LSU

דווין וויט ירכב על הדרך לפלורידה. מבחינת מילוי צורך, ערך עמדתי או אפילו איכות השחקן הנבחר, ישנם ספקות רבים לגבי הבחירה. אבל אם יצליח וייט להפוך למה שהוא מסוגל להיות, להגנה של טמפה יהיה עמוד תווך אמיתי ומצרך נדיר בליגה הזאת. אך עם כל זה, מדובר בהימור גדול על שחקן מאוד חדש לעמדה שעשוי להתקשות מאוד כשאין על המגרש סביבו עזרה אמיתית.

6. ניו יורק ג'איינטס – דניאל ג'ונס, קווטרבק, דיוק

בדיוק כמו הריידרס, הג'איינטס הלכו עם האופי שהם אהבו ולא בהכרח יכולות הפוטבול שלו. בעוד ג'ונס מחזיק באתלטיות ברמה גבוהה ובעל נוכחות בפוקט ברמה גבוהה עוד יותר, התכונות החשובות יותר לקווטרבק, דיוק וקבלת החלטות, לוקות בחסר ברמה מדאיגה מאוד. בכך הג'איינטס למעשה ממשיכים את הקו של העדפת אופי מאוד מסויים על פני כישרון פוטבול, מכאן נשאר רק לראות כמו רחוק זה יביא אותם.

7. ג'קסונוויל ג'גוארס – ג'וש אלן, מגן קצה, קנטאקי

שחקן שני ברציפות ממכללת כדורסל נבחר בתוך הטופ 10 של דראפט ה-NFL. שחקן שני ברציפות שנבחר מספר 7 בדראפט ה-NFL ושמו ג'וש אלן. שחקן אתלטי, גמיש, עם צעד ראשון מחשמל ואפילו יכולות כיסוי מעולות, הוא היה השחקן הטוב ביותר שנשאר על הלוח, ובכך הפך למעין נו-בריינר עבור היגוארים, שכנראה יחפשו לעזור לניק פולס בהמשך הדראפט. בינתיים, הג'אגס מרעננים את הפאס ראש הכל כך מסוכן שלהם.

8. דטרויט ליונס – טי. ג'יי הוקנסון, טייט אנד, אייווה

מאט פטרישיה ושאר צוות הפטריוטס ב' נשארו במספר 8 למרות שקיבלו הצעות לטרייד לאחור. ההרגשה היא שמדובר בבחירה אופטימית למדי – הוקנסון הוא אמנם טייט אנד מצויין עם יכולת חסימה שוברת משחק וראוטים מצויינים, אך לא מדובר באתלט שובר משחק כפי שניתן לצפות משחקן בעמדה כזו שייבחר כל כך גבוה – ובטח בהתחשב בניסיון הרע שלהם עם בחירות טופ 10 בעמדת הטייט אנד, כאשר הם גם היו הקודמים שעשו זאת עם אריק איברון.

9. בפאלו בילס – אד אוליבר, קו הגנה פנימי, יוסטון

בפאלו חיכתה בסבלנות והיא השתלמה. ה-AFC מזרח הוסיף לעצמו שני הורסי משחק מהגדולים שיצאו מהמכללות בעשור האחרון, בטח מהאזור שנחשב לחולשה הגדולה של טום בריידי, הלחץ מהאמצע. אוליבר שייך למודל החדש של התאקל ההגנתי, קטן יחסית אך זריז וטכני בצורה שמאפשרת לו לחדור קווי התקפה כאילו הם לא נמצאים שם. קשה לטעות עם שחקן כזה בעמדה שבפאלו בהחלט יכולה להיעזר בה.

10. פיטסבורג סטילרס (טרייד עם דנבר) – דווין בוש, ליינבאקר, מישיגן

בהתאם לדיווחים מוקדמים יותר, הסטילרס עלו במעלה הדראפט מהבחירה ה-20 לעשירית, מה שהם לא נוהגים לעשות. דווין בוש יכול להיכנס מיידית ל-11 ההגנתיים של הסטילרס ולא לצאת משם למשך עשור. אבל, טרייד כל כך גבוה למעלה עבור שחקן שאינו קווטרבק הוא תמיד שנוי במחלוקת אמיתית, והסטילרס חייבים לקוות שבוש יתפתח לשחקן האדיר שהוא יכול להיות – ואפילו אז, יכול להיות שהזינוק הזה למעלה לא יהיה שווה את זה. אבל היי – לפחות לא מדובר בדפנסיב באק ששווה בחירה בסיבוב או שניים מתחת לזו.

11. סינסינטי בנגאלס – ג'ונה וויליאמס, תאקל, אלבמה

די מדהים שקבוצה עם כל כך הרבה חורים בסגל בוחרת כל כך נמוך יחסית – ועם הראשרים והליינבאקרים שכבר ירדו מהלוח, הבחירה הראשונה בעידן זאק טיילור היא עזרה לקווטרבק הנוכחי ואולי הבא שלהם. ג'ונה וויליאמס שמע מספיק על הזרועות הקצרות שלו, ולא מספיק על קבצי האקסל שהיה מרכיב על היריבים שלו כדי ללמוד אותם בצורה השלמה ביותר. אם כן, כעת הוא הופך לשחקן קו ההתקפה הראשון שנבחר בדראפט, לקבוצה אותה הוא יכול לשרת שנים ארוכות בצד של קו ההתקפה.

12. גרין ביי פאקרס – רשאן גארי, שחקן קצה, מישיגן

גרין ביי מוסיפה עזרה להגנה עם אתלט נהדר, בטח ביחס למידותיו, שיכול לנוע לכל רוחב קו ההגנה ואף להגיע כבליצר מהקו השני. גארי מצטרף לזדאריוס סמית' ופרסטון סמית', לשלושתם מחכים מייק דניאל וקלני קלארק, וכולם יחד בונים פרונט מעניין מצד אחד ועם השימוש הנכון, מפחיד למי שנמצא בצד הלא נכון שלו.

ברוך הבא לגהנום הקווטרבקים. (USA TODAY)

13. מיאמי דולפינס – כריסטיאן ווילקינס, קו הגנה פנימי, קלמסון

עוד רבע מקו ההגנה המפחיד של קלמסון נבחר בטופ 15. אמנם דיפנסיב תאקל הוא חור לא קטן בסגל הזה, ואין ספק שווילקינס הוא עוד שחקן שבמחזור אחר לא היה יוצא מהטופ 10, אך זה גם אומר שמיאמי מכוונת לקווטרבקים שעל העץ במקום לזה שנמצא ממש מולם ויכול להחזיר אותם לרלוונטיות. שלושת קבוצות ה-AFC מזרח בוחרות בתאקל הגנתי בבחירה הראשונה שלהן, אפילו על חשבון חורים אחרים בסגל – כאילו עשו יד אחת כדי לנסות לתקוף את ה"נקודה החלשה" של טום בריידי, הלחץ מהאמצע.

14. אטלנטה פאלקונס – כריס לינדסרום, גארד, בוסטון קולג'

דן קווין ממלא את קו ההתקפה שלו עם הגארד מספר 1 על הלוח, אפילו אם התחושה היא שמדובר בבחירה גבוהה מדי עבור גארד שאינו הול-אוף-פיימר מובטח כבר מהמכללה. לינדסטרום אכן יעזור לאלכס מק לבטח את מרכז קו ההתקפה של אטלנטה, שמרגישה בטוחה מספיק בשאר הסגל שלה כדי כמעט לבזבז בחירה – מחשבה מעניינת, בהתחשב בצורך הברור בעזרה בפאס ראש.

15. וושינגטון רדסקינס – דוויין האסקינס, קווטרבק, אוהיו סטייט

וושינגטון בהובלת דן סניידר הייתה מוכנה לזרוק שוב את כל הדראפט שלה עבור קווטרבק, וכנראה פשוט לא הצליחה – ובמקום זה, הקווטרבק המצויין של אוהיו סטייט נפל היישר לידיהם. מדובר בשחקן מדוייק למדי שמבין את המשחק ויודע לקרוא את המגרש ברמה גבוהה מאוד, אך חלק גדול מהיארדים שלו הפיק האסקינס ממסירות קצרות – אפילו המרחק הבינוני היה מעט בעייתי עבורו. הסיכויים שהוא יעלה לשחק כבר בשבוע הראשון לא נמוכים במיוחד, ואם יקבל עזרה בדמות מטרות חדשות למסירה, ההתקפה של ג'יי גרודן עלולה להיות על אמת הפעם.

16. קרוליינה פאנת'רס – בראיין ברנס, מגן קצה, פלורידה סטייט

הזריזות, הצעד הראשון והגמישות של בראיין ברנס הם כמעט גניבה בשלב הזה של הדראפט, עבור קבוצה שצריכה עזרה בעמדה הזו. הספקות לגבי המשקל והמידות שלו עומדים להימחק לחלוטין בקרוליינה, שבחרה באחד השחקנים היותר אקספלוסיבים בדראפט הזה ובשחקן שלא היה נופל לאמצע הסיבוב הראשון באף דראפט אחר.

17. ניו יורק ג'איינטס – דקסטר לורנס, קו הגנה פנימי, קלמסון

השלישי מבין שחקני קו ההגנה של קלמסון יורד כעת מהלוח, ואפשר לסמוך על הג'איינטס שיבחרו בדיפנסיב תאקל עוצר ריצה בסיבוב הראשון של דראפט 2019, בעזרת בחירה אותה קיבלו עבור רסיבר היכל תהילה פוטנציאלי. בשלב הזה, כמו בכל שלב אחר מאז הגעתו של גטלמן לתפוח הגדול, קשה מאוד להבין לאיזה כיוון המועדון הזה הולך, והאם גטלמן בעצם בונה שם מכונת זמן ומנסה לשאוב את כל הליגה חזרה לשנות השמונים.

18. מינסוטה וייקינגס – גארט בראדברי, סנטר, NC סטייט

הסנטר יכול להיות החוליה החשובה בקו ההתקפה, בטח כשמדובר בשחקן בעל יכולת מיידית לשנות אותו מקצה לקצה כמו בראדברי. הוא אמנם לא חזק כמו שניתן לצפות מסנטר, אך הוא מאוד נייד, טכני ומבין את המשחק מצויין – קצת כמו אלכס מאק או ג'ייסון קלסי. קו ההתקפה היה בעייתי כבר זמן רב במינסוטה, אולי זה יהיה צעד אמיתי ראשון כדי לעזור בהגנה על קאזינס.

19. טנסי טייטאנס – ג'פרי סימונס, קו הגנה פנימי, מיסיסיפי סטייט

הקבוצה הביתית של האירוע בוחרת להמר על ג'פרי סימונס הפצוע, שלא ישחק בעונת 2019. אם לא היה פצוע, אין ספק שהיה נבחר הרבה קודם – מדובר בשחקן נוסף שפשוט נולד לרסק קווי התקפה פנימיים, ואין ספק שחלקו בעתיד של הטייטאנס יהיה משמעותי מאוד. סימונס גרר השוואות לפלטשר קוקס בתהליך ההכנה לדראפט, והתקוות בטנסי ממנו הן גבוהות מספיק כדי לבחור אותו למרות הפציעה, ולמרות תקרית התקיפה בה היה מעורב בשנת 2016.

20. דנבר ברונקוס (טרייד עם פיטסבורג) – נואה פאנט, טייט אנד, אייווה

האתלטי יותר מבין צמד הטייט אנדים של איווה, ג'ון אלוויי מסדר לפלאקו מטרה גבוהה ומהירה שצפוי להיות המטרה האהובה על הקווטרבק החדש במייל היי. לקבוצה עם חיל רסיברים צעיר, אפילו צעיר מדי ולא מוכח, אם פאנט אכן יצליח לייצר כימיה עם פלאקו ולהתפתח כמיסמאץ' המהלך שהוא עשוי להיות, הוא יצטרף לשורה של טייט אנדים מסוכנים בבית המערבי של ה-AFC לעוד שנים רבות.

21. גרין ביי פאקרס (טרייד עם סיאטל) – דארנל סבאג', סייפטי, מרילנד

שנה שנייה ברציפות, ג'ון שניידר ובראיין גוטנקאסט משתפים פעולה לטרייד. גרין ביי לוקחת את הדיפנסיב באק הראשון בדראפט וממשיכה לבנות הגנה כדי לתמוך באהרון רוג'רס מהצד השני של הכדור. דארנל סבאג' הוא בעל קייס אמיתי לתואר הסייפטי הטוב בדראפט, מדובר בשחקן אקספלוסיבי ומגוון מאוד שיודע לשחק את כל תפקידי הסייפטי ברמה גבוהה מאוד. מדובר בשדרוג משמעותי ביחס למה שהיה לגרין ביי בעמדה הזו בשנה שעברה.

תופס העיזים הבא של הג'טס. (USA TODAY)

22. פילדלפיה איגלס (טרייד עם בולטימור) – אנדרה דילארד, תאקל, וושינגטון סטייט

האיגלס זינקו מעל הטקסנס כדי לבחור את התאקל מגן המסירה הטוב ביותר השנה. מדובר, כמובן, ביורש לג'ייסון פיטרס הותיק, ופילדלפיה ממשיכה להתנהל בצורה חכמה, מביאה שחקנים לפני שהיא צריכה אותם, ושומרת על יציבות בסגל תוך השארת כמה שפחות חורים.

23. יוסטון טקסנס – טייטוס הווארד, תאקל, אלבמה סטייט

מדובר באתלט מצויין בעמדת התאקל, שלמרות הגדול שלו מצליח להסתדר יפה עם מהירות מולו – חשוב למדי בליגה שנהיית מהירה יותר ויותר. מכאן אנו למדים שהווארד היה האופציה השנייה של יוסטון אחרי אנדרה דילארד, אך כעת לפחות דשון ווטסון צפוי לקבל מעט עזרה ולהידרש לפחות פעולות מילוט מהפוקט. בחירה מעניינת בהתחשב בעובדה שג'וואן טיילור עדיין היה על הלוח.

24. אוקלנד ריידרס – ג'וש ג'ייקובס, ראנינג בק, אלבמה

הפרישה של מרשון לינץ' הייתה אחד מהגורמים המזרזים לבחירה ברץ כאן בסיבוב הראשון. אפשר לסמוך על ג'ון גרודן ומייק מאיוק שיבחרו בעמדה בעלת הערך הנמוך ביותר בפוטבול ובפער גדול, בסיבוב הראשון. כמובן, מדובר בשחקן מצויין שיכול לעשות כל מה שנדרש מרץ – הבעיה שאף אחד מאותן משימות לא מועילה מספיק לקבוצה כדי להצדיק בחירת סיבוב ראשון.

25. בולטימור רייבנס (טרייד עם פילדלפיה) – מארקיס "הוליווד" בראון, וייד רסיבר, אוקלהומה

בן דודו של אקס הסטילרס הולך ליריבה הבאה. שחקן זריז במיוחד שמבין מצויין את המשחק ואת הניואנסים הדרושים לריצת ראוטים. הציוות שלו עם למאר ג'קסון יכול להפוך לסכנה אמיתית לעומק של כל הגנה, והקבוצה הראשונה שבאמת צריכה רסיבר יותר מכל דבר אחר, בוחרת את הרסיבר הראשון בדראפט 2019.

26. וושנגטון רדסקינס (טרייד עם אינדיאנפוליס) – מונטז סווט, מגן קצה, מיסיסיפי סטייט

בעיית הלב שאובחנה לו בקומביין ומאז דווחה כאבחון שגוי הספיקה כדי להוציא אותו לגמרי מהלוחות של כמה קבוצות, וושינגטון בחרה לקפוץ על ההזדמנות ולתגבר את הפאס ראש שלה בעזרת פריק אתלטי שריסק לחלוטין את הקומביין חודשיים קודם לכן. בערב שהיה בדרכו להיות עגום למדי, כל החתיכות נפלו במקומות הנכונים עבור הקבוצה מהבירה.

27. אוקלנד ריידרס – ג'ונתן אייברם, סייפטי, מיסיסיפי סטייט

עוצר ריצה מצויין, רק מחפש במי לחבוט באמצע המגרש, ובליצר בחסד. זהו סוג הסייפטי שניתן לצפות מהריידרס של ג'ון גרודן ומייק מאיוק לבחור בסיבוב הראשון ב-2019, ואולי להראות באופן המובהק ביותר לאיזה כיוון מתכוון ללכת המועדון הזה בדרכו לוגאס. אייברם הופך לשחקן השלישי של מיסיסיפי סטייט שנבחר בסיבוב הראשון, לראשונה בהיסטוריה.

28. לוס אנג'לס צ'ארג'רס – ג'רי טילרי, קו הגנה פנימי, נוטרה דאם

הפציעה שלו בכתף והעומק הבלתי נגמר של המחזור הזה בעמדה שלו גרמו להידרדרות של טילרי, שחקן ששווה בחירה אולי אפילו בטופ 10. זהו שחקן נוסף בעל פוטנציאל להפוך למשמיד התקפות סדרתי וגם לגניבה של הסיבוב הראשון, בדיוק כמו דרווין ג'יימס בשנה שעברה.

29. סיאטל סיהוקס – אל. ג'יי קולייר, מגן קצה, TCU

סיאטל, כמנהגה, יורדת לאחור בדראפט ולאחר מכן בוחרת בשחקן שרוב הקבוצות דירגו הרבה יותר נמוך מכך. נראה שערך דראפט לא ממש מעניין את ג'ון שניידר ופיט קארול, שהליכה נגד חוכמת ההמונים הניבה להם דור זהב פעם אחת – אך אותו דור כבר לא כאן, והדור החדש אפילו לא מתקרב לערך של ההשקעה. זוהי הבחירה שקיבלה סיאטל מקנזס סיטי תמורת פרנק קלארק. היא בחרה בשחקן מגוון עם עבודת ידיים ורגליים טובה אבל פרופיל פיזי לא מרשים, חסר טכניקה עילאית ולמעשה ללא אף תכונה שתאפשר לו באמת לסחוב את הפאס ראש כפי שעשה קלארק. ואם זה לא מספיק, הוא יתחיל את העונה בגיל 24.

30. ניו יורק ג'איינטס (טרייד עם סיאטל) – דיאנדרה בייקר, קורנרבק, ג'ורג'יה

הקורנר הראשון של דראפט 2019 מגיע כאשר הג'איינטס קפצו מבחירה 37 לבחירה 30 וסיאטל ירדה כל הדרך מ-21, דרך 30 ל-37. בייקר הרשים בתנאים מסויימים מאוד בטייפ אך הפרופיל האתלטי שלו והיכולת שלו לשחק במגוון מערכות וסיטואציות מעט דלה יותר מזו של הקורנרים שנשארו על הלוח. בחירת סיבוב ראשון שלישית של הג'איינטס, אף אחת מהן ללא שאלות רציניות.

31. אטלנטה פלקונס (טרייד עם ל.א ראמס) – קיילב מקגארי, תאקל, וושינגטון

הבזים התגנבו בחזרה לסיבוב הראשון כאשר נתנו לראמס את הבחירה מס' 79 כדי לעלות 14 בחירות ולקחת לשורותיה שחקן קו התקפה נוסף. מדובר בבחירה מפתיעה שכן הפאלקונס שילמו מחיר לא קטן עבור תאקל שרוב המוערבים בדראפט מדרגים נמוך מאשר קודי פורד או ג'וואן טיילור, אך נראה שדן קווין מכוון לבנות מחדש את משחק הריצה עם תוספות חשובות לפרונט.

32. ניו אינגלנד פטריוטס – נ'קיל הארי, וייד רסיבר, אריזונה סטייט

שילוב של מידות ומהירות לא חסרים לו, ובודדים טובים ממנו בדראפט הזה בייצור יארדים לאחר התפיסה או בתפיסות וירטואוזיות. נסמוך על הפטריוטס שיכניסו אותו כמה שיותר לסלוט כדי למנוע ממנו לסבול ממשחק פיזי, איתו פחות הסתדר במכללה, ובכך להפוך אותו אולי לאיום מספר 1 של הפטס בתפיסה לאחר הפרישה של גרונקובסקי.

כבר עשה היסטוריה. (USA TODAY)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort