ארבעה בשביל 4

מחר (שבת) בשעה 21:30 שעון ישראל, ייערך באצטדין סן סירו במילאנו קרב מרתק שיכול בהחלט לחרוץ גורלות במירוץ על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. אינטר תארח את רומא כשלא פחות מארבע קבוצות נוספות עוקבות צמוד צמוד על המתרחש.

המפגש הזה יהיה בסימן האקסים של שתי הקבוצות ובאווירת חג הפסח הגיע הזמן לראות מי הוא התם ומי הרשע, מי החכם ומי זה שאינו יודע לשאול ומה הם מתכננים ליום שבת.

חכם: לוצ'יאנו ספאלטי

מאמנם של הנראזורי יפגוש את הקבוצה בה בילה 2 קדנציות ובתור אחד שמכיר את המועדון, הוא בוודאות כבר הינדס תוכנית כיצד לעצור את החבורה של קלאודיו ראניירי. ספאלטי עזב את רומא בהחלטה חכמה מצידו אחרי שהסתכסך עם אגדת המועדון פרנצ'סקו טוטי בעונת הפרישה של הקיסר הרומאי בנוגע לדקות המשחק שלו. למרות שטוטי פרש בסיומה של אותה עונה כאמור, היה ברור שהוא יישאר בתפקיד מנהלתי המועדון וזה אומר שלספאלטי לא היה מקום במערכת. המאמן עשה אחורה פנה וכעבור שבועיים כבר הוצג כמאמנה של אינטר, אותה כעת ינסה להצעיד לליגת האלופות על חשבות האקסית מהבירה.

כך דרכנו נפרדות. ספאלטי עזב כי ידע שאין לו מקום במערכת עם טוטי (CDS)

תם: ניקולו זניולו

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כשניקולו זניולו הוכרז בסיום העונה הקודמת בתור השחקן המצטיין של ליגת הנוער באיטליה, היה ברור שהילד המופנם יהווה פקטור בקבוצה הבוגרת של אינטר בעונה הנוכחית. אבל עזקה אחת שספאלטי רצה טרפה את הקלפים וכאשר המאמן רצה את ראג'ה נאינגולן ונקד בסכום הכסף אותו מוכן לשלם, מנהלה המקצועי של רומא דאז, מונצ'י, בעקבות התעקשות של מאמן הקבוצה דאז אאוזביו די פרנצ'סקו הודיע שזניולו יהיה חלק מהעסקה והילד עשה את דרכו לבירת איטליה. מאז, הוא הספיק לקבל הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת דווקא בסנטיאגו ברנאבאו מול ריאל מדריד, מהלך שאולי ניער ממנו לחלוטין את כל ההתרגשות , שני האנשים שהביאו אותו לרומא כבר אינם חלק מהמועדון אבל גם אצל ראניירי הוא פקטור משמעותי וירצה להגיע מול אינטר בשיא הדריכות כדי להוכיח שהויתור עליו היה טעות אנושה של הנראזורי.

זניולו חוגג שער במדי קבוצת הנוער של אינטר. מעניין מה היה קורה לו היה נשאר במועדון (האתר הרשמי של אינטר)

רשע: ראג'ה נאינגולן

אין דרך בה אפשר לעכל את התופעה הנקראת ראג'ה נאינגולן. בסיום הענוה הקודמת, מונצ'י שוחח ארוכות עם הבלגי הבעייתי וביקש ממנו דבר אחד. להוריד פרופיל בכל הנוגע מיציאות שלו, העישון, שתיית האלכוהול המופרזת ורמת הדיבור ברשתות החברתיות שכן הנינג'ה לא באמת היה שם פילטר על הפה כשהיה מביע את דעותיו. הבלגי לא עמד במשימה ולמונצ'י לא נותר אלא למכור אותו בעיקר עקב אותה התעניינות של ספאלטי שאצלו נאינגולן פרח ברומא. בינתיים הקשר הנהדר נראה כמ וצל של עצמו באינטר, התבטא לא מעט פעמים שרוצה לחזור לרומא, מבקר בתכיפות בעיר ומצתלם עם אוהדי הג'יאלורוסי מה שמשך לא מעט אש מכיוון אוהדי קבוצתו הנוכחית, בעיקר כשהיכולת על הדשא לא ממש טובה. בשבת הוא יוכל לקנות את אמונם אם יצטיין מול האקסית, השאלה היא האם ספאלטי ירכיב אותו ב-11 במפגש הנפיץ.

נשאר מחובר לרומא, נאינגולן (Sky Italia)

זה שאינו יודע לשאול: דוידה סאנטון

הצלע השלישית בעסקת נאינגולן שעשה את הדרך לבירת איטליה יחד עם זניולו וסכום כסף הוא דוידה סנטון. המגן גדל באינטר, אוהד אותה, יצא להפרתקאה בניוקסל שהייתה כישלון קולוסאלי ומאז לא ממש מצליח לשמור על רמה יציבה. עדיין מדובר במגן לא רע שיכול לשחק בשני הצדדים ובכל זאת, הוא היה השם שנבחר על ידי אינטר לעוף החוצה בעסקת נאינגולן. סנטון כעת פצוע ושיתופו ביום שבת קלוש עד אפסי אבל אם בכל זאת יעבור את מבחן הכשירות, יהיה שווה לראות אם העובדה שהוא נלחם מול המועדון שנשאר בלב תשפיע עליו או שכלום לא מעניין אותו יותר מעבר ללהזניק בחזרה את הקריירה שדעכה אחרי המסע לצפון אנגליה.

עדיין אוהד? סאנטון (Sky Italia)

במשחק הראשון ביניהן העונה זניולו וסנטון שיחקו מול האקסית והוחלפו מבלי להשפיע על התוצאה (תיקו 2:2) בזמן שנאינגולן לא היה בסגל של אינטר בגלל פציעה. מעניין מה יהיה הפעם כשרומא החמישית נואשת לנקודות בשביל להתברג ברביעייה שמשריינת כרטיס לליגת האלופות ואינטר השלישית לא מוכנה לתת לה לעשות זאת.

יתר משחקי המחזור ה-33 בסריה א':

שבת 13:30 פארמה – מילאן

שבת 16:00 בולוניה – סאמפדוריה, קליירי – פרוזינונה, אמפולי – ספאל, גנואה – טורינו, לאציו – קייבו, אודינזה – ססואולו

שבת 19:00 יובנטוס – פיורנטינה

שני 20:00 נאפולי – אטאלאנטה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית