חג החירות

חג הפסח הידוע בתור חג החרות בפתח וזה הזמן לראות אילו שחקנים יקבלו את חירותם בקיץ הקרוב. חלק מיוזמתם, חלק מרצון המועדון לשנות דברים אבל אם יובנטוס מצליחה כל שנה לפגוע בינגו עם העברה חופשית כזו או אחרת, אין סיבה שמועדונים נוספים לא יעתיקו את השיטה.

לא נכנסו לרשימה: מקס קרוסה (ורדר ברמן), ויקטור רואיז (ויאריאל), אנדי קארול (ווסטהאם), אלכסנדר קוקורין (זניט), סרג'י אנריק (אייבאר), סמיר נאסרי (ווסטהאם), חאטם בן עארפה (רן), רפאל דה סילבה (ליון) ואקסל טואנזבה (אסטון וילה, מושאל ממנצ'סטר יונייטד).

כוכב נופל באפס עלות, נאסרי (BBC)

20. גארי קייהיל

גיל: 33

עמדה: בלם

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קבוצה נוכחית: צ'לסי

למה כן: בלם בדרך כלל יכול לתפקד לפחות עד גיל 35-36 כלומר לקייהיל, שנמנה עם מועדון פאר וייצג נבחרת ברמה עולמית יש עוד מה לתת לפחות שנתיים-שלוש. לצערו הוא נגרע לחלוטין מהרוטציה של מאוריציו סארי ויציאה מצ'לסי היא בלתי נמנעת למרות שבעונה הקודמת ענד את סרט הקפטן של המועדון. קייהיל בעל משחק ראש משובח ובהחלט יוכל לתרום ללא מעט קבוצות.

למה לא: כמות הדקות שראה דשא העונה היא יותר נמוכה ממה שאני עמדתי בתור לפלאפל לאורך השנה הנוכחית. יש סיבה למה סארי לא בונה עליו וזו כנראה המגרעה הכי גדולה שלו, חוסר יציבות ויחסית לבלמים אחרים גם איטיות מסוימת. אמנם הוא מחפה עליה בהיותו "עלוקה" אבל זה גורם לו להיגרר לצבירת כרטיסים מיותרת.

יכול להתאים ל: מנצ'סטר יונייטד, רומא, כל קבוצת פרמיירליג מחוץ לטופ-6.

ביונייטד קייהיל יהיה נטו פלסטר שפשוט יעבה את הסגל, השילוב שלו ברומא מוטל בספק בגלל מחסום שפה ושכר גבוה שהבלם כנראה ידרוש. מה שמתיר את האופציה להישאר בליגה הטובה בעולם. קבוצות הטופ-6 לא באמת זקוקות לו בתור שחקן הרכב למרות אזכורה של יונייטד, היתר יהנו ממנו כי מה שיש להן כעת פחות טוב.

19. מתאו דרמיאן

גיל: 29

עמדה: מגן ימני (מגן שמאלי)

קבוצה נוכחית: מנצ'סטר יונייטד

למה כן: סך הכל מדובר במגן לא רע, לא ברמה עולמית אבל גם לא אחד שהוא תת רמה. לא מעט קבוצות יכולות לשדרג את הסגל שלהן בעזרתו בין אם זה כשחקן הרכב בקבוצת אמצע טבלה או שחקן ספסל בקבוצה בכירה יותר. דרמיאן מהיר, לוחם, ויכול לשחק בשני הצדדים של ההגנה שזה יתרון.

למה לא: בתור מי שכרגע נחשב למגן הימני הרביעי של יונייטד, הוא מאוד חלוד.

יכול להתאים ל: אינטר, רומא, טורינו, מילאן, מארסיי.

באינטר, רומא ומילאן דרמיאן לא יהיה שחקן הרכב. יותר בכיוון של גיבוי למגן הפותח אבל העובדה שהוא יכול להיות בשני הצדדים בהחלט לעזור לו "להתקבל" לאחת הקבוצות הללו אם יחפוץ בכך ואם הן ישימו אותו על הכוונת שלהן. טורינו בהחלט תשתדרג איתו ומארסיי נואשת למגן ימני נורמלי.

18. דני וולבק

גיל: 28

עמדה: חלוץ

קבוצה נוכחית: ארסנל

למה כן: בגיל 28 לוולבק יש עדיין כדורגל ברגליים ולמרות שזה הגיל שהוא היה אמור להיות בשיאו ולא הצליח זה בעיקר נבע בגלל הפציעות. כשהוא כשיר הוא חלוץ נהדר שיכול בהחלט להיות שדרוג לכל מערך התקה, השאלה היא האם הנאחס התנדף ממנו או שימשיך לרדוף אותו לנצח.

תמונה נפוצה מדי, וולבק (The Sun)

למה לא: בדיוק מהסיבה הזו אולי קשה להמר עליו. אחד השחקנים הכי פציעים באי הבריטי ודי חלוד בכל הקשור לדקות משחק.

יכול להתאים ל: קאמבק ליונייטד בתור חלוץ מחליף יכול להיות נהדר מכיוון שלסולשאייר חסר 9 אמיתי. ווסטהאם היא עוד אופציה נחמדה עבורו כשגם מעבר לקבוצות קטנות יותר בפרמיירליג אולי יחייה את הקריירה שלו.

17. אלברטו מורנו

גיל: 26

עמדה: מגן שמאלי

קבוצה נוכחית: ליברפול

למה כן: מגן צעיר, מהיר, מוכשר, שלא התאקלם בליברפול. בהחלט יכול לתרום ללא מעט קבוצות בעולם, הוא פשוט צריך לקבל בחזרה את הביטחון העצמי שלו.

למה לא: לוקה בסגירה ההגנתית וזה קצת בעיה מכיוון שהעמדה שלו היא מגן כאשר הסבה לעמדה התקפית יותר גם לא באה בחשבון בגלל שהוא די לוקה בטכניקה הנחוצה לקשר כנף. מורנו "נתקע" איפשהו בין לבין ומזכיר את אלסנדרו פלורנצי מרומא. ההבדל הוא שפלורנצי שחקן בית ומולחם להרכב כשכשיר ומורנו נמצא בליברפול על תקן הזר הכושל.

יכול להתאים ל: ברצלונה, אתלטיקו מדריד, רומא, דורטמונד, ארסנל.

ברוב הקבוצות שהוזכרו כאן הוא יהיה מגן מחליף שזה מעמדו כיום אבל בהחלט יהיה חלק יותר משמעותי בפאזל. אתלטיקו מדריד אולי האופציה העדיפה ביותר מכיוון שזה נראה ששם העמדה תישאר יתומה בקרוב.

16. נאצ'ו מונראאל

גיל: 33

עמדה: מגן שמאלי (בלם)

קבוצה נוכחית: ארסנל

למה כן: חכם, מנוסה, ולקראת שלהיי הקריירה עובר לאט לאט הסבה גם לעמדת הבלם אז יכול לכסות 2 עמדות.

למה לא: הגיל עושה את שלו.

יכול להתאים ל: קבוצות תחתית בפרמירליג, קבוצה שלא ברצלונה, ריאל או אתלטיקו בספרד, כל קבוצה צרפתית חוץ מפריז.

כל האופציות שהוזכרו כאן הן בשביל שיהיה שחקן הרכב. אישית, אם אוסאסונה תעלה בסיום העונה יהיה כיף לראות אותו סוגר מעגל אצל האדומים מפאמפלונה.

15. וינסנט קומפאני

גיל: 33

עמדה: בלם

קבוצה נוכחית: מנצ'סטר סיטי

למה כן: הניסיון מדבר וקומפאני כשהוא כשיר עדיין אחד הבלמים הטובים בעולם. הבעיה היא שלאט לאט הוא מתחיל לאבד את החדות שלו.

מביא איתו ים של ניסיון, קומפאני (BBC)

למה לא: מרבה להיפצע בזמן האחרון, כנראה שבסיטי כבר לא בונים עליו והכל נשאר אצל סטונס/לאפורט/אוטאמנדי.

יכול להתאים ל: לא מעט קבוצות ישמחו לקבל אותו לסגל בשביל לעבות את הרוטציה. בתור שחקן הרכב הוא יכול להשתלב בקבוצות הדרג השני באירופה. הכל תלוי בדרישות השכר שלו בגדול, אם הוא רוצה לשמור עליהן אז האופציות שיש לו נמצאות רק באנגליה או בסין/סעודיה/קטאר אבל אם הוא מוכן להוזיל עלויות בשביל לשחק בקבוצה שמתמודדת באירופה וזקוקה לבלם אז רומא, דורטמונד והיריבה האדומה מעבר לכביש בהחלט תפורות עליו.

14. אנדראס פריירה

גיל: 23

עמדה: קשר התקפי (קשר 50/50)

קבוצה נוכחית: מנצ'סטר יונייטד

למה כן: שחקן צעיר בן 23 שנמצא ברוטציה של השדים האדומים אבל יודע שלא יהיה שחקן הרכב אצל סולשאייר ומחפש אתגר חדש. בהחלט יכול לתרום ללא מעט קבוצות.

למה לא: זה מרגיש שפריירה הוא מסוג השחקנים שאומרים עליהם "כמעט מעולה". נראה שתמיד חסר לו הגרוש ללירה והוא לא מסוגל לתפקד טוב תחת לחץ.

יכול להתאים ל: דורטמונד, פ.ס.ז', רומא.

לא ברור כמה יצליחו הגרמנים להחזיק בג'יידון סאנצ'ו אבל פריירה יכול בהחלט להיות תוכנית הגיבוי שלהם למרה שהאנגלי יעזוב. פריז יכולה בהחלט להנות ממנו בתור תוספת לרוטציה ורומא נואשת לקשר בסגנון שלו.

13. אנטוניו ולנסיה

גיל: 33

עמדה: מגן ימני (קשר ימני)

קבוצה נוכחית: מנצ'סטר יונייטד

למה כן: ניסיון בעיקר, יכולת לשרוף את כל קו ימין.

למה לא: האקוואדורי יהיה בן 34 בסוף הקיץ וניכרת העובדה שכבר לא מה שהיה פעם.

יכול להתאים ל: אני לא רואה קבוצות באירופה מהמרות עליו, כנראה שהתחנה הבאה תהיה מדינה שתציע לו חוזה שמן.

12. אלאן דזאגויב

גיל: 28

עמדה: קשר התקפי

קבוצה נוכחית: צסק"א מוסקבה

למה כן: בזמנו היהנחשב לאחד הצעירים המבטיחים ביותר בעולם. קושר למעברים לקבוצות פאר אך ברגע האחרון הכל נפל ותמיד נשאר בצסק,א. אולי הפעם אותו מעבר יקרה.

למה לא: מה שבעצם בלם את ההתקדמות שלו אלו פציעות טורדניות שלא מרפות מהקשר הנהדר.

יכול להתאים ל: קבוצה בסגנון ליון או מונאקו תפורה עליו, בגרמניה יכול בהחלט לתת שדרוג לקבוצות כמו לייפציג, שאלקה, לברקוזן, על אנגליה כבר אין מה לחשוב ובספרד הקבוצה שהכי נואשת לדמות כמוהו היא ויאריאל.

11. דניאל סטארידג'

גיל: 29

עמדה: חלוץ

קבוצה נוכחית: ליברפול

למה כן: כשיר-סקורר.

למה לא: כמות הימים בשנה שנמצא במצב כשיר.

יכול להתאים ל: אין לסטארידג' סיבה לעזוב את הפרמיירליג והוא בהחלט יהיה שחקן הרכב בכל קבוצה שלא בטופ-6.

הריקוד כלול בעסקה, סטארידג' (BBC)

טופ-10

10. מריו באלוטלי

גיל: 28

עמדה: חלוץ

קבוצה נוכחית: מארסיי

למה כן: כשהראש שלו בכדורגל מדובר באחד השחקנים הקטלניים ביותר בעולם. יש לו הכל להצליח חוץ ממנטליות לקויה שגוררת את המחשבות שלו מחוץ לענף.

למה לא: אותה מנטליות גרמה לו להגיע לקבוצות כמו ניס ומארסיי במקום להמשיך קריירה מופלאה באינטר, מילאן או מנצ'סטר סיטי.

יכול להתאים ל: באמת כל קבוצה כולל ריאל מדריד וברצלונה שמחפשות חלוץ מחליף. באלוטלי צריך לסדר את השדים בראש והוא יכול לשחק בכל מקום בעולם. אישית, נטו בגלל המנטליות שלו אני לא רואה אף קבוצה גדולה הולכת עליו כשחתימה על חוזה חדש במארסיי עדיין בגדר אופציה וזו תהיה אופציה לא רעה בכלל עבורו. אם הוא החליט לוותר לחלוטין על הקריירה שלו ברמות הגבוהות, הכישרון שלו מספיק טוב כדי לסדר לו חוזה חסר תקדים בליגה נחותה ועשירה סטייל הליגה הסינית אבל זה ישבור לי את הלב אם זה יהיה אקורד הסיום של מי שחשבתי שמסוגל לזכות בזמנו בכדור הזהב.

משקיף על היעד החדש? באלוטלי (ONZE)

9. יאסין בראהימי

גיל: 29

עמדה: שחקן כנף (קשר התקפי)

קבוצה נוכחית: פורטו

למה כן: האלג'יראי הנהדר שיעיל יותר כשחקן באחת הכנפיים ולא במרכז הקישור ההתקפי בהחלט שווה לא מעט מבחינת תרומה לקבוצה אבל העונה זה נראה שהוא בדעיכה מהיכולת שאפיינה אותו עד כה, יכול להיות שזה נטו משחיקה באותו מקום כי כישרון לא חסר לו.

למה לא: יש תחושה שעדיין חסרים לי מאפיינים כדי להיחשב לשחקן ברמה גבוהה מאוד.

יכול להתאים ל: מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, רומא, מארסיי, אתלטיקו מדריד, ולנסיה.

רוב הקבוצות שהוזכרו כאן (חוץ מרומא ומארסיי) לא באמת ימצאו לו מקום ב-11 אבל ללא ספק תהיה לו תרומה אדירה מהספסל. אצל שתי האחרות הוא שחקן שללא ספק ירים את כל הסגל קדימה.

8. דויד לואיז

גיל: 31

עמדה: בלם

קבוצה נוכחית: צ'לסי

למה כן: עדיין מדובר בבלם ברמה גבוהה שפשוט לא מצליח לשמור על יציבות ביכולת שלו. משהו באווירה הכללית בחזרה שלו לצ'לסי גרמה לדעיכה ביכולתו.

למה לא: ללכת עליו זה סוג של הימור. או ששינוי האווירה יעשה לו רק טוב או שגרף הדעיכה שלו ימשיך לצנוח.

יכול להתאים ל: לא מעט קבוצות אבל מי שבאמת נואשת לבלם זו רומא כשגם חזרה לפריז באה בחשבון עקב הזדקנותו של תיאגו סילבה. מילאן יכולה להיות עוד תחנה בה יכול לעשות סוויץ' לקריירה שלו.

7. ג'יימס מילנר

גיל: 33

עמדה: קשר שמאלי (קשר ימני, קשר אמצע, מגן)

קבוצה נוכחית: ליברפול

למה כן: בעיקר בזכות הניסיון והמצבים הנייחים אבל גם בגלל שיכול להתפרס על לא מעט עמדות.

למה לא: הגיל עושה את שלו.

יכול להתאים ל: לא מעט קבוצות פרמיירליג אבל יהיה מאוד רומנטי אם לידס תבטיח עלייה ומילנר יסגור מעגל.

יסגור מעגל? מילנר (BBC)

6. אוליבייה ז'ירו

גיל: 32

עמדה: חלוץ

קבוצה נוכחית: צ'לסי

למה כן: סקורר נפלא ומלך השערים הנוכחי של הליגה האירופית. נוגח יוצא מהכלל, שחקן שגם מושך עליו את הבלמים כדי לפנות קו לשחקני הכנפיים והקישור.

למה לא: מוגבל מבחינה טכנית.

יכול להתאים ל: לא מעט קבוצות! חלוץ 9 קלאסיים מתחילים להיעלם מהנוף של הכדורגל ככה שז'ירו בהחלט נכס. אפילו כחלוץ מחליף בשתי הגדולות בספרד הוא בהחלט יכול לתת את הטון ולהיות ההנריק לארסון והצ'יצ'אריטו שלהן. עוד קבוצות שנואשות לחלוץ הן רומא, מארסיי, אינטר, מנצ'סטר יונייטד ואתלטיקו מדריד וז'ירו בהחלט יכול להיות הפתרון.

5. הקטור הררה

גיל: 29

עמדה: קשר 50/50 (קשר אחורי)

קבוצה נוכחית: פורטו

למה כן: המקסיקני הדינאמי משחק בעיקר כבונה משחק מאחור אבל עוזר לא מעט לדנילו פריירה בהריסת ההתקפות של היריבות. נכס במרכז השדה.

הימור טוב ללכת עליו (UEFA)

למה לא: אין באמת סיבה למה לא לקחת את הררה לסגל שלך. אולי רק העובדה כי לא מחזיק בדרכון אירופאי.

יכול להתאים ל: רומא, ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, פ.ס.ז'.

הג'יאלורוסי נפלו חזק עם סטיב נזונזי והררה בהחלט יכול להיות הפתרון האולטימטיבי לסתימת החור הזה. אצל יונייטד הסיפור דומה עם פרד כשבארסה יכולה לעשות מהלך של החתמת המקסיקני בשביל לעשות כמה גרושים על ארת'ורו וידאל. פריז זקוקה למחליף לאדריאן ראביו (אליו נגיע בהמשך) שלא ממשיך וארסנל צריכה עוד bad boy באמצע אחרי שראמזי ברח ליובה.

4. חואן מאטה

גיל: 30

עמדה: שחקן כנף (חלוץ נסוג)

קבוצה נוכחית: מנצ'סטר יונייטד

למה כן: חכם, טכני, בועט נייחים טוב.

למה לא: לא יציב מבחינת יכולת.

יכול להתאים ל: כמעט כל קבוצה בעולם. אבל אם נמצם את האופציות להפיתו לשחקן הרכב אז חזרה לולנסיה יכולה להיות צעד חכם כשגם מעבר לפ.ס.ז' יכול לעזור לפריזאים להתנהל אחרת בשוק ההעברות.

הפודיום

3. דייגו גודין

גיל: 33

עמדה: בלם

קבוצה נוכחית: אתלטיקו מדריד

למה כן: הבלם מספר אחד של הקולצ'ונרוס. נקודה!

למה לא: הגיל עושה את שלו.

יכול להתאים ל: האמת שהוא כמעט ובטוח עובר לאינטר אבל כל עוד זה לא 100% נמשיך לבדוק מה מתאים לו. הנראזורי בהחלט אופציה נהדרת עבורו שם יהיה לצידו של מילאן שקריניאר וברוטציה עם סטפן דה פריי. קבוצה אחרת שממש תפורה עליו היא רומא כשגם פ.ס.ז' יכולה להיעזר בניסיון של האורוגוואי הנהדר.

יביא איתו לב והקרבה, גודין (AS)

2. אנדר הררה

גיל: 29

עמדה: קשר 50/50

קבוצה נוכחית: מנצ'סטר יונייטד

למה כן: כשהוא בכושר טוב מדובר באחד השחקנים החכמים ביותר בקישור.

מציאה? אנדר הררה (SKY)

למה לא: המצב שנכתב מעלה קורה לעיטים רחוקות לאחרונה.

יכול להתאים ל: פ.ס.ז'. היא חייבת תחליף לראביו.

1. אדריאן ראביו

גיל: 24

עמדה: קשר 50/50 (קשר אחורי)

קבוצה נוכחית: פ.ס.ז'

למה כן: מדובר בשחקן צעיר ומצטיין בעמדתו כשכל העתיד שלו לפניו.

למה לא: מסתכסך מהר עם כל הסביבה ולפעמים עדיף שלא יהיה לך שחקן עם אופי בעייתי, לא משנה עד כמה מוכשר הוא.

יכול להתאים ל: היה מועמד ללא מעט קבוצות אבל בגלל שאמו תפקדה כסוכנת שלו ובאה בדרישות מוגזמות הן ויתרו עליו וראביו פיטר אותה מלייצג אותו. עקרונית, באמת יכול להתאים לכל קבוצה בעולם. יהיה מעניין מאוד לראות לאן יגיע בקיץ ובאילו תנאים.

ראביו ואמו בימים בהם היא עוד הייתה ה-סוכנת (AS)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית