RAW 16.4.2019

אז יש שייקאפ מסתבר…

אנחנו במונטריאול וסטפני ושיין יוצאים לזירה ומודעים על השייקאפ ה-"בין לאומי" (בואו, אתם בקנדה, קנדה זה הסיני של ארצות הברית רק בלי טרור). המיז מגיע ותוקף את שיין שמחזיר מלחמה אבל אז המיז מגיע לקהל ולוקח כיסא ומכה את שיין ומסיים מדמם. הפעם הנקמה באה חמה ולא קרה.

נקמה חמה (אתר ה-WWE)

ריקושה, בלאק, ריידר והוקינס נגד ריבייבל ו-וור ריידרס

אז מישהו החליט לשנות את השם של וור ריידרס לויקינג אקספיריינס וזה כל כך גרוע. הקרב זורם טוב וכל כמה רגעים יש חילופי שליטה. הקבוצה הכי דומיננטית בכל הסיפור היא כמובן וור ריידרס שעושים קרב בכורה ברוסטר הראשי והם נראים כמו בימים שלהם ב-ROH, מהירים, חזקים ואתלטיים. הקרב נגמר כשוור מאשין מתמקדים בריידר והוקינס ובסוף מבצעים על ריידר את הפולאאוט ואיוור מצמיד כדי לנצח. קרב פתיחה טוב שגורם לי להיות אופטימי לגבי וור מאשין.

כדאי לזאק לראות כירופרקט (אתר ה-WWE)

פין באלור נגד אנדראדה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אז זה הקרב הראשון של אנדראדה ב-RAW!!! הקרב מתחיל עם סטרייקינג מצד אנדראדה וכשהעניינים מתחממים הוא משתמש בזלינה כתור מגן אנושי ויש הפסקת פרסומות. אחרי ההפסקה אנדראדה תוקף את באלור ומנסה לסיים את הקרב אבל באלור מתחמק והם מתחילים להתניע את העניינים. השניים מוציאים אחד מהשני הרבה זיעה ובאלור מתחיל להתיש את אנדראדה אבל זלינה עושה לו ראנה ואנדראדה מנצל את בשביל האמרלוק DDT וניצחון על האלוף הבין יבשתי. לסיכום קרב ממש חזק ביחס למה שרואים בראו בדרך כלל. באלור לובש כחול ועושה טיזינג על מעבר לסמאקדאון בעוד שאנדראדה מוסיף עוד קצת דם חדש לראו.

בכורה חזקה (אתר ה-WWE)

הולכים עם אליאס

אליאס מגיע ועושה את השטיק הקבוע של לרדת על מתאבקים ועל קבוצת ספורט מקומית כדי להשיג היט. ריי מיסטיריו מגיע (וחוזר לראו) ואז תוקף את אליאס אבל אז לארס סאליבן מגיע ואוכל את ריי מיסטיריו בחיים.

האוסוס נגד צ'אד גייבל ובובי רוד

הקבוצות לא מבזבזות זמן וישר נותנות פול גז, האוסוס מהר מאוד משתלטים על הקרב, חונקים לגייבל ורוד את יכולת התמרון ואז מכניסים לגייבל ורוד סמואן דרופים וסופרקיקס ואז מנצחים עם דאבל אוס. חזרה ממש טובה לראו עם קרב יחסית טוב וניצחון מהיר מאוד על גייבל ורוד.

חזרה מרשימה (אתר ה-WWE)

מומנט אוף בליס עם סמי זיין

אני כבר ציינתי שהתכנית במונטריאול, אבל מה שלא ציינתי זה שסמי זיין גם ממונטיראול. סמי זיין נכנס וחוטף טונה של אהבה מהקהל הביתי שלו ומה הוא עושה ? הוא יורק להם בפנים. סמי אומר שהוא לא סובל את העידודים ושהאנשים שם כל כך דוחים שהוא עזב לאורלנדו מרוב שנאה (מה קרה סמי? נהיית נערה אדג'ית?) ורגע לפני שהוא עוזב הוא גם אומר שהוא יראה אותם בגיהנום. הסגמנט הזה מוכיח (לכל מי שהיה לו טיפת ספק) שוינס פשוט אוהב לראות את העולם נשרף.

רמת דושבאגיות – מעל 9000 (אתר ה-WWE)

האייקוניקס נגד ביילי ונעומי

נעומי וביילי פשוט משמידות את האייקוניקס בקרב סקוואש אכזרי שנגמר עם מונסולט נונשלנטי של נעומי. אני חושב שמה שוינס מנסה לעשות פה זה להכנס למוח של בנקס ולגרום לה להבין שהוא הבוס (pun intended) ולבקש כמה שפחות דרישות מה-WWE כי הוא כבר הביא לה תחליף.

כאילו שלא קרה כלום ברסלמניה (אתר ה-WWE)

בראון סטרוומאן נגד EC3

בראון שוחט את EC ומרסק אותו על הלדים ואז כדי לקבור אותו סופית הוא קובר אותו דרך הבמה. אאוץ'!

ווינס לא מבין למה טריפל אייץ' לא חולק את הצעצועים מ-NXT (אתר ה-WWE)

בקי לינץ' נגד רובי ריוט

בקי מכסחת לריוט את הצורה, הריוט סקוואד מתערבות אבל היא משמידה גם אותן ואז ממשיכה לרצוח את ריוט עד שהיא עושה דיסארמר ומנצחת את רובי. קרב קבירה טקסי, אבל לאף אחד לא אכפת כי בואו נודה בעובדות, אף אחד לא אוהב את רובי וכולם אוהבים את בקי.

רובי מי? (אתר ה-WWE)

לייסי אבנס נגד נטלייה

המנצחת תאתגר את בקי לקרב על האליפות. נטלייה משיגה שליטה עד לפרסומות ואחרי הפרסומות לייסי ונטלייה מתחילות להעביר שליטה. לייסי משיגה את העליונות על נטלייה בסופו של דבר ומנצחת עם מונסולט. קרב טוב שמקדם את לייסי במקום לקבור אותה (אני ממש לא בטוח שוינס מרגיש טוב).

בבקשה שבקי לא תעשה לה סקוואש (אתר ה-WWE)

איי ג'יי סטיילס, סת' רולינס ורומן ריינס נגד לאשלי, קורבין ומקינטייר

הולי שיט סטיילס עבר לראו!!! הקרב עצמו די פרווה, כי מצד אחת יש את סטיילס, רולינס ומקינטייר שמנסים להוציא את המיטב ומהצד השני יש את רומן ריינס שחוזר לשגרה של להסחב, בובי לאשלי שרק רוצה לחזור ל-MMA וברון קורבין שהוא אחד המתאבקים הנוראיים שיש. בסופו של דבר סטיילס מסיים את הקרב עם פנומנל פורארם על לאשלי ועושה חזרה פנומנאלית לראו (עם קרב קצת פחות פנומנלי). לסיכום, הדבר הכי טוב בקרב הזה הוא החזרה של סטיילס לראו ואם המעבר לראו לא מוביל לקרב בין סטיילס לרולינס בשנה הקרובה אני מתלונן באינטרנט (כן כן בדיוק כמו עכשיו).

פנומנלי כמו תמיד (אתר ה-WWE)

אחלה של תכנית עם שינויים מרעננים וקרבות בסדר בסכך הכל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort