טופ 8: רגע לפני שריקת הפתיחה של שלב ההצלבה ביורוליג.

היום ב20:00 שעון ישראל יצא לדרך שלב ההצלבה של היורוליג עם צמד מפגשים של צסק"א מוסקבה נגד באסקוניה ופנרבחצ'ה נגד ז'לגיריס קובנה. ננתח מעט את הדרך שכל קבוצה עשתה עד להצלבה ואת המפגשים שמצפים לנו בסדרות הקרובות שיהיו בשיטת הטוב מ-5.

צסק"א מוסקבה(2)-קירולבט באסקוניה(7)

דרכה של צסק"א אל הפסגה השנה הייתה לא פשוטה בכלל, היא פתחה באופן מושלם את העונה עם ריצה של 8:0 בניצחונות אך לפתע היא הפסידה לאחד מהקבוצות החלשות בליגה, בודצ'נוסט במחזור ה-9, רשמה הפסד נוסף שבועיים לאחר מכן ליריבה שלה בהצלבה בסקוניה ואחד ההפסדים שסימנו יותר מכל את ה"משבר" של צסק"א היה ההפסד הביתה למכבי. אחרי אותו הפסד למכבי צסק"א חזרה לעצמה עם ריצה של 7 ניצחונות רצופים אך הרצף נקטע על ידי ניק קלאת'ס שקלע שלשה מטורפת על הבאזר וניצח עם פנאתינייקוס את צסק"א במוסקבה אך לאחר אותו הפסד צסק"א לא הפסידה יותר וסיימה במקום ה-2. באסקוניה עברה מסע מעט יותר מטלטל מצסק"א שכן היא פתחה את העונה הסדירה עם ניצחון על ז'לגיריס אך לאחר מכן היא ניצחה רק משחק אחד מתוך ה-7 שבאו לאחר מכן מול קבוצות שלא העפילו להצלבה כמו באיירן ובודצ'נוסט מה שחייב זעזוע בקווים וולימיר פראסוביץ' היה האיש שנקרא לחזור לדגל לאחר שב2016 הוביל את הספרדים עד לפיינל פור. עם פראסוביץ' הקבוצה ניצחה 5 מתוך 7 המשחקים שבאו לאחר מכן כאשר שוב מכבי במוקד העניינים שהניצחון של באסקוניה עליה בזכות סל 11 שניות לסיום התברר כקריטי בסיום העונה שכן בסקוניה סיימה את העונה עם ניצחון אחד בלבד יותר ממכבי. המאצ' אפ המעניין של הסדרה הזו הוא בין שני השחקנים המובילים של הקבוצות כאשר אצל צסק"א מדובר בוויל קלייברן בעוד אצל באסקוניה מדובר בגיאורגי הבינלאומי שנגליה שהיה פצוע חלק נכבד מהעונה (אך אמור להיות כשיר להערב) ומי שלקח את המושכות אצל באסקוניה באותו זמן היה הסנטר הצרפתי וינסנט פורייר. שחקן נוסף שראוי לציון הוא קורי היגינס שממוקם 2 בליגה בממוצע נק' למשחק וגם הוא יתן את הטון בשורות צסק"א. ב-5 המפגשים האחרונים בין הקבוצות צסק"א ניצחה ב-4 לעומת באסקוניה שניצחה רק באחד ויתרון הביתיות שייך גם לצסק"א אז ברור מי הפייבוריטית אך באסקוניה ממש לא תעשה חיים קלים לצסק"א הימור שלי לסדרה 1:3 צסק"א.

אחד ההפסדים המפתיעים(האתר הרשמי של היורוליג)

פנרבחצ'ה(1)-ז'לגיריס קובנה(8)

מפגש הקצוות של היורוליג בין המכונה המשומנת של זלקו אוברדוביץ' מטורקיה תפגוש את החבורה הלוחמת של שאראס. על הדרך של פנרבחצ'ה לפלייאוף אין יותר מדי מה להרחיב הקבוצה מהרגע הראשון הייתה על דרך המלך כשהיה לה גם רצף חזק מאוד של 12 ניצחונות רצופים והיא עם רקורד ביתי מושלם של 15:0 נראה שאף אחד לא יכול לעצור את החבורה של אוברדוביץ' בדרכה השנה עד הגמר. לעומת זאת, אצל ז'לגיריס יש הרבה למה להתייחס. בשנה שעברה הקבוצה של שאראס הייתה באמת משהו מיוחד, היא הייתה חזקה מאוד בעונה הסדירה והייתה ההפתעה של הליגה כאשר היא גם הגיעה עד לפיינל פור מה שהותיר אצלה הרבה סיבות לאופטימיות בתחילת העונה כאשר היא שמרה על רוב הסגל שלה מההישג הענק בעונה שעברה אך לא כך הלכו הדברים, ז'לגיריס מהר מאוד התקוות התנפצו לה בפנים עם פתיחת עונה רעה כאשר ברגע הכי שפל שלה באמצע העונה הסדירה במחזור ה-18 היא מצאה את עצמה ממוקמת במקום ה-13 עם מאזן שלילי של 7:11. אחד הניצחונות הקריטיים של ז'לגיריס העונה היו על הקבוצה שלמעשה הם הותירו מחוץ לפלייאוף, אולמפיאקוס של דיוויד בלאט. ז'לגריסי עשתה בדרך להצלבה כמעט בלתי אפשרי אך החבורה המרגשת של שאראס ידעה להתעלות במאני טיים על מנת להשתחל לפלייאוף. האיש שחתום על המסע הענק הזה של ז'לגיריס הוא הסנטר האמריקאי שלה ברנדון דיוויס עם 14.4 נק' למשחק ומדד יעילות ה-6 בטיבו בליגה עם 17.5 כשמנגד אצל פנר מול ברנדון דיוויס הבחירה המתבקשת היא יאן וסלי שכן הוא עם המדד יעילות השני בטיבו בליגה 19.3 וממוצע של 13 נק' למשחק. ההימור שלי לסדרה הזו סוויפ 0:3 לפנרבחצ'ה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מסע כמעט בלתי אפשרי(האתר הרשמי של היורוליג)

אנדולו אפס(4)-ברצלונה(5)

הסדרה שאולי מסתמנת כהכי צמודה מבין כל הסדרות היא בין אנדולו אפס לברצלונה שכן כל מה שמפריד בין השתיים הללו הוא 2 משחקים. יתרה מכך המאזן בין הקבוצות ב-5 המפגשים האחרונים ביניהם הוא מאוזן למדי כאשר ברצלונה עם 3 ניצחונות ואנדולו אפס עם 2. אחד הדברים המעניינים שיש לראות לקראת המפגש הזה של השתיים הוא שאנדולו אפס היא הקבוצה הרביעית בליגה מבחינת ממוצע קליעה למשחק של 85.4 נק' למשחק לעומת ברצלונה שבמקום ה-11 עם 79 נק' למשחק. אנדולו אפס בהפסדים שלה העונה חטפה כמה בלואו אאוטים משפילים מאוד של 20 הפרש צפונה מה שמראה על סף שבירה יחסית נמוך שלה בעוד ברצלונה שמרה על יציבות יחסית בתוצאות שלה. ברצלונה היא קבוצת ריבאונד מצויינת במקום ה-5 בליגה לעומת אנדולו אפס שבמקום ה-11. ההימור שלי לסדרה הזו 3:2 ברצלונה כי לדעתי הגנה היא זו שמנצחת משחקים בסופו של יום ובפלייאוף לרוב האחוזים יורדים.

ריאל מדריד(3)-פנאתינייקוס(6)

שתי קבוצות פאר ברמת היורוליג שכן ריאל מדריד האלופה המכהנת יצאה העונה לדרך ללא אחד הכוכבים הגדולים שלה בשנים האחרונות ומי שעושה חיל בנבא הלוא הוא לוקה דונצ'יץ' ילד הפלא. ריאל מדריד בצוותא עם צסק"א פתחה את העונה של עם רצף של 8 ניצחונות אך הרצף נקטע עם 2 הפסדים רצופים לאולימפיאקוס וצסק"א. ריאל הפסידה גם כן הפסד מפתיע לבודצ'נוסט ומאז עד הסוף התקשתה לייצר רצף כלשהו ולשמור על יציבות ועל כן היא סיימה את העונה במקום ה-3. לפנאתינייקוס הדברים הלכו הרבה יותר קשה אך רצף של 6 ניצחונות בין המחזור ה-23 למחזור ה-28 הכניסו אותה בענק לפלייאוף כאשר הרצף נקטע עם סל מטורף על הבאזר של רודי פרננדז אך בדיעבד ההפסד הזה לא שינה הרבה מבחינת היוונים שבאים במומנטום טוב לפלייאוף. נתון מעניין לקראת הסדרה הוא שבכל 5 המפגשים האחרונים בין הקבוצות ריאל ניצחה את כולם, ההימור שלי לקראת הסדרה הוא סוויפ של ריאל מדריד 0:3 שתיכנס לפלייאוף מוד ותדרוס.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort