איטלקי בנוסח ספרדי – סביליה ניצחה, אטאלנטה הדהימה וקייבו פורקה

המחזור ה-30 בליגה האיטלקית נמשך הערב כאשר אטאלנטה רשמה את אחד הניצחונות היותר קלילים שנראו העונה בסרייה A, עם 1:4 על בולוניה, במשחק שהוכרע כבר בחלוף רבע של כדורגל.

החבורה של ג’יאמפיירו גספיריני הגיעה בעדיפות ברורה על פני האורחת מהתחתית, אך אפילו היא לא ציפתה לסגור את הסיפור בשלב כה מוקדם של ההתמודדות. זוכרים את יוסיף איליצ’יץ’? כוכב נבחרת סלובניה, שרק לפני מספר שבועות כיכב בסמי עופר מול נבחרת ישראל, השלים צמד אדיר לאחר חמש דקות, לפני שבישל את השלישי להאנס האטבור (9). בדקה ה-15 זה כבר הפך לתבוסה, כשדובאן סאפטה העלה ל-0:4 בתום מבצע אישי נפלא.

במחצית השנייה, הכחולים-שחורים הורידו רגל מהגז וריחמו על היריבה מהתחתית, שהצליחה להמתיק מעט את הגלולה המרה משער של ריקרדו אורסוליני. בכך, אטאלנטה, שרשמה את ניצחונה השלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים, עקפה את יובנטוס בדרך לראש טבלת הכובשות של הליגה עם 64 שערי זכות, שמקרבים אותה עד כדי נקודה אחת ממילאן, שנמצאת במקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. לא מן הנמנע שבעונה הבאה נראה את החבורה התוססת של ג’יאמפיירו גספריני בין 32 הגדולות של היבשת ולמכן האמת, נראה שהיא יכולה להוסיף המון צבע למפעל.

משחק נוסף הערב בליגה האיטלקית סיפק התמודדות בה ססואולו פירקה 0:4 את קייבו בחגיגה התקפית מרשימה.

החבורה בירוק רצתה לברוח מהתחתית הבוערת ולהתקרב עוד צעד להבטחת מקומה בסרייה A גם בעונה הבאה, ובשל כך פשוט התפוצצה על נועלת הטבלה האומללה. כבר בדקה הרביעית, מריח דמיראל החל את החגיגה והעלה את הקבוצה הביתית ליתרון מהיר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני סיום המחצית הראשונה, אותו דמיראל הכפיל את התוצאה ורשם לעצמו צמד אישי מרשים. שתי דק’ מפתיחת החצי השני ומנואל לוקאטלי הבקיע את השלישי של הירוקים עם ביצוע נפלא. דומניקו ברארדי נעץ את המסמר האחרון בארון של הצהובים-כחולים עם השער הרביעי. החמורים המעופפים בדרכם הבטוחה לליגת המשנה ורק נס בלתי יאומן יוכל להצילם.

בנוסף, המחזור ה-30 בליגה הספרדית נמשך היום, כאשר סביליה אירחה את דפורטיבו אלאבס ברמון סאנצ’ס פיחואן וגברה עליה בקלילות 0:2.

החבורה של חואקין קפארוס הגיעה להתמודדות בכושר רע למדי אחרי שהפסידה לוולנסיה במחזור הקודם, ובכלל ספגה שלושה הפסדים בחמשת המשחקים הקודמים. כנראה שהרצף השלילי עשה משהו לאנדלוסים, שפתחו את המשחק בסערה ותקפו בעוצמה את שערו של פרננדו פאצ’קו, כשפספסו שתי הזדמנויות הבקעה בדקות הפתיחה מתוך הרחבה.

אלאבס התקשתה להגיב, ולבסוף גם נכנעה כשארבע דקות להפסקה רוקה מסה הצעיר שחרר בעיטה מסובבת נפלאה לחיבורי הפינה הרחוקה וחגג שער בכורה במדי קבוצתו, שהוריד אותה ביתרון לחדרי ההלבשה. בפתיחת המחצית השנייה האורחת הבאסקית החלה להחזיק יותר בכדור אך דווקא המארחת בלבן הייתה זו שהגיעה למצבים, אך שוב לא השכילה לנצל אותם על מנת לכבוש.

בסופו של דבר היא הצליחה לסגור את הסיפור, כשבדקה ה-80 וויסאם בן ידר מצא את סראביה, מבשל השער הראשון, שהיה לגמרי לבדו וגלגל את השני לרשת. מכאן המשחק נכנס לגארבג’ טיים, והתוצאה המוצדקת נשמרה עד לסיום. בעקבות הניצחון, סביליה חלפה על פני יריבתה ועלתה למקום השישי בטבלה, כשהיא רחוקה נקודה בלבד מחטאפה הרביעית והמקום המוביל לשלב הבתים של ליגת האלופות. במחזור הבא היא תתארח אצל ויאדוליד. אלאבס מנגד תרצה לשכוח את המשחק הזה, שכן היא לא הצליחה להוציא לפועל אף לא התקפה אחת, ובמחזור הבא היא תפגוש את לגאנס.

המשחק האחרון הפגיש בין לגאנס לואיאדוליד, בסיומו ניצחה לגאנס 0:1 דרמטי במיוחד.

לגאנס פגשה בואיאדוליד למפגש תחתית לוהט בידיעה שהיא חייבת לנצח על מנת להתרחק מהסכנה האורבת לה בתחתית הטבלה. מנגד, ואיאדוליד במצב חמור הרבה יותר כאשר היא רחוקה נקודה בלבד מהקו האדום. ואיאדוליד ניסתה וניסתה, והצליחה להגיע לדקה ה-90 במצב שבו היא סוחטת נקודה יקרה מפז במאבקי התחתית, עד שגווידו קאריו הכריע בדקה ה-96 וחתם את תוצאת המשחק הכואבת מבחינתה של ואיאדוליד.

תוצאות נוספות:

ריאל סוסיאדד 1:2 בטיס – חואנמי (17) ואויארסבאל (83) עבור סוסיאדד, סרחיו קנאלס (56) עבור בטיס.

בהולנד, פ.ס.וו. רמסה את זוולה 4:0 משערים של לוק דה יונג (24' ו-76'), סטיבן ברגוויין (62') ודונייל מאלן (90'). פיינורד ניצחה "רק" 3:0 כשאצלה ניקולאי יורגנסן (32'), סטיבן ברגהויס (53') וטוני וילנהיה (71') מצאו את הרשת.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort