מחשמל, מאולץ ואולי בכלל מטופש? מה שבטוח – יהיה מרגש

האגדה מספרת על אירוע שנתי גדול מימדים אשר ה-WWE הוציאו לפועל בזמן הפסחא של השנה. בו פגשנו בארבעה קרבות שונים ומגוונים – האחד די מאולץ. השני מרגיש מטופש. השלישי מאוד מרגש, והרביעי עומד להיות מחשמל. זוהי האגדה של פסח, אשר מספרת על אירוע השיא של ה-WWE, בו ארבעה קרבות, שניים מצופים ושניים קצת פחות – מספרים סיפור של חברה שלמה. לטוב… ולרע.

המאולץ

ברסלמניה 35 נקבל קרב בין ברוק לסנר, האלוף היוניברסלי בדימוס, לבין סת' רולינס על התואר המבוזבז. למעשה, במשך כמעט שנתיים ברוק לסנר החריב את הערך של האליפות הזו לכל שפל אפשרי שהיא יכלה להגיע אליו. לא שהיה לה לאן להתרומם, אבל ברגע שמשווים את אליפות העולם במשקל כבד לזו היוניברסלית – קשה שלא לחטוף פרדוקס הקאה. חשבנו כי ניצלנו עם הזכייה של ריינס בתואר – אז הגיע הסרטן ועמו שברון הלב.

סת' רולינס נזרק למערכה בתור המשיח, האדם שיציל את ה-WWE ובמיוחד את האליפות היוניברסלית ממרת רוחו של ברוק לסנר, כשכבר הספיק לבסס את מעמדו כאחד מאלופי העולם הגרועים ביותר שהיו אי פעם בעסק הזה, אם לא הגרוע ביותר. ועדיין – מעבר לרצון הברור לכך שרולינס יזכה בתואר – מה הפואנטה של כל הדבר הזה? רק כי רולינס זכה בראמבל ולסנר אוהב להרביץ לאנשים? אני לא יודע, זה מרגיש לי יותר מדי מאולץ.

המאולץ. רולינס (CBS Local Sports)

המטופש

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

פין באלור מחזיק במנטרה מסוימת במסגרת השימוש שלו בדמות "השד" בקרבות אותם הוא מבצע בעבודתו ב-WWE. "השד" מגיע רק לקרבות חשובים! אך האם הועילו להסביר לבאלור כי קרב סקוואץ' באורך של דקה וחצי מול בארון קורבין אינו חשוב יותר מקרב של עשרים דקות על האליפות היוניברסלית מול רומן ריינס? מה ההבדל? הזמן בו הקרבות התקיימו? וכן, סאמרסלאם אמנם מרכזי יותר מראו טיפוסי – אבל יש גבול גם לזלזול באינטיליגציה של הצופים.

באלור זכה לעוד צ'אנס מוצדק ברויאל ראמבל, בו הוא אתגר את ברוק לסנר, האלוף היוניברסלי באותה העת, לקרב על האליפות שזכור עד היום לטובה, לאחד מהקרבות היותר טובים של השנה החולפת. ועדיין – שום "שד". אבל קרב ברסלמניה מול בובי לאשלי על האליפות הבין יבשתית? ברור שכאן נביא את "השד"! הרי מה זאת אומרת? רסלמניה מתעלה בהרבה על הרויאל ראמבל! אני מעדיף כרגע להתנתק ממה שאני מרגיש. כרגע זה פשוט מטופש.

המטופש. באלור (The Indian Express)

המרגש

קופי קינגסטון כותב מחדש את סיפור "המפלצת" המפורסם של דניאל בריאן משנת 2014, אשר הפך אותו לאחד מהגדולים בביזנס הזה. ממש כותב אותו מחדש! התחיל כאנדרדוג, זכה לתמיכת הקהל, נשם אוויר פסגות, ולבסוף איבד צ'אנס מכריע להיכנס לליגה של הגדולים בגלל שהוא רק מתאבק בינוני עם יחסי ציבור טובים. אבל הוא מגיע להוכיח אחרת! ולקחת את הצ'אנס בשתי ידיים – ולכתוב מחדש את ההיסטוריה. ב-2014 זה היה בריאן. הפעם זה הכל חוץ מבריאן – או פשוט קופי קינגסטון.

ההיל טרן של דניאל בריאן מספר את הסיפור בצורה פשוט מושלמת – הוא שכח מאיפה הוא בא, כשהוא היה במקום של קינגסטון הוא לא התבטא בצורה כה מזלזלת ומתנשאת. הרי קינגסטון כבר הצמיד אותו יותר מפעם אחת בצורה נקייה! למה לא לתת לו את הצ'אנס הראוי לו? הוא ראוי לאליפות ה-WWE לא פחות ממך, מר בריאן! ה-WWE כתבו מחדש, בלי לשנות בו שום פרט – מאשר את העובדה שבריאן הפעם בזהות הבחור הרע – וזה כל מה שצריך בשביל להפוך אותו למרגש.

המרגש. קינגסטון (WrestleTalk)

המחשמל

בקי לינץ' חיכתה לרגע הזה הרבה מאוד זמן – היא עומדת להיות במיין איבנט של רסלמניה, למען השם! שארלוט פלייר? טוב, היא רק ממשיכה את הדרך של אבא שלה. זה היה ברור שברגע שבכלל תתרחש מיין איבנט אשר תכלול נשים – שארלוט תהיה חלק מההצגה הזו, ובצדק ללא ספק, אך עם מספר פריווילגיות. רונדה ראוזי? היא כוכבת על! איך היא לא תהיה במיין איבנט של רסלמניה? הבחורה הזו היא מכונת קרב משומנת היטב. ונשארנו עם בקי לינץ'. האנדרדוג?

לא אם תשאלו כל מעריץ היאבקות עדכני ומעודכן. זה הרגע של בקי. היא עבדה קשה בשביל להגיע לכאן. בלי פריווילגיות – בלי הנחות – רק בזכות תוצאה של עבודה קשה ומפרכת על מנת להגשים חלום ילדות. היא לא רק צריכה לזכות בחגורה הזו – היא חייבת ומוכרחת לבצע את הדבר בצורה צורמת, שנזכור לשנים רבות. זה יהיה משהו היסטורי – שמעולם לא ראינו עוד. אנשים במיין איבנט של האירוע הגדול מכולם. פריצת דרך מחשמלת.

המחשמלת. בקי לינץ' (Sportskeeda)

קטנות לסיום

  • באדי מרפי חווה את השנה הטובה בקריירה שלו – ועדיין הוא לא עבר קטגוריית משקל. אאוץ'.
  • טריפל אייץ' ובטיסטה יקבלו קרב משלהם – תזכירו לי באיזו שנה אנחנו בדיוק?
  • קורט אנגל, בחור קירח ומקסים, יפרוש בראשון הקרוב מהיאבקות – מול בחור קירח ומכוער בשם בארון קורבין.
  • שיין מקמהן, כך אומרת השמועה – לא החזיק מעמד עם המיז יותר מחודש. זה לא הוא – זה אני, אומרים?
  • איי ג'יי סטיילס מחזיק באליפות עולם שנה שלמה – ועדיין נשאר במידקארד של רסלמניה.
  • סמואה ג'ו וריי מיסטריו יפגשו בראשון הקרוב. ע"פ דיווחים – אלמאס יצפה בקרב מרחוק מאוד מאוד.
  • רומן ריינס לא יהיה במיין איבנט לראשונה מזה 5 שנים – אלא אם כן משולש נשים לא מספיק טוב בשביל וינס.
  • קרב מרובע יהיה על אליפות הזוגות של הנשים – עוד רמז לחזרה של ריינס לקדמת הבמה.
  • שינסקה נאקאמורה יודע לדבר אנגלית – האומנם? הוא הרי עם רוסב בטאג טים. האירוניה, אוי האירוניה.

רסלמניה 35 תצא לדרך בשעה שתיים עשרה בלילה בין ראשון לשני ותימשך עד שעות הבוקר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort