ארבעה ימים של טירוף באנגליה

הסופ"ש הקרוב יהיה ארוך וסוער במיוחד באנגליה- בעוד סיטי, ברייטון, וולבס ו-ווטפורד חולמות על הגביע, שאר קבוצות הליגה יאבקו כל אחת את מאבקיה שלה לקראת הישורת האחרונה של העונה כאשר כל העיניים נשואות אל ההזדמנות של ליברפול לברוח ולהלחיץ את סיטי, כאשר זו תשחק בגביע, קרבות התחתית הקשים ולפני הכל הצלילה האפשרית של הספינה של סארי וצ'לסי אל מחוץ לשישייה הראשונה.

מנצ'סטר סיטי – ברייטון (הגביע האנגלי, שבת 19:30)
פפ וחבורתו ינסו לשמור על פוקוס ולא לאבד את הכרטיס לגמר הגביע שישאיר לסיטי סיכוי טוב מאד להציג בפני אוהדיה לא פחות מארבעה תארים בסיום העונה שיכולה להפוך לעונה הטובה ביותר של מנצ'סטר סיטי בהיסטוריה ולהשאיר מאחור את אותו רגע הקסם של קון אגוארו בדקת הסיום של עונת 12\2011. מלבד זאת שסיטי היא הקבוצה האנגלית היחידה מלבד ליברפול שתוכל לזכות העונה ביותר מתואר אחד, אי אפשר להתעלם מכך שהיא הפייבוריטית המובהקת לזכייה גם בגביע האנגלי על אף היעדרותו של מלך שעריה, אגוארו. מי שתנסה לעצור את אחת ההתקפות הפוריות והקטלניות בעולם ולנצל את השאננות המסוימת של חניכיו של המאמן הספרדי בגביע (שכבר כמעט גרמה להדחתה של סיטי נגד סוונסי בשלב רבע הגמר) היא ברייטון שנמצאת בתקופת התאוששות מסוימת, אך טרם פתחה פער רציני משלושת האחרונות בטבלה על מנת שתוכל להבטיח את מקומה בפרמייר-ליג גם בעונה הבאה. ברייטון שנהנתה מהגרלות קלות לאורך כל הדרך אל חצי הגמר, יודעת שראש מעייניה של יריבתה נמצאים בליגה ובליגת האלופות, אך מפני שהיא לא היוותה העונה ליריב משמעותי עבור סיטי, כל תוצאה מלבד תבוסה חד משמעית לטובת התכולים תיחשב לסנסציה ענקית.

האם אנו עדים לאחת הקבוצות ההיסטוריות בממלכה? שחקני מנצ'סטר סיטי (Man City)

ווטפורד – וולבס (הגביע האנגלי, ראשון 18:00)
לא צריך להיות גאון או נביא כדי להבין שהמשחק השקול יותר בשלב חצי הגמר יהיה בין שתי הקבוצות הללו שהמשותף ביניהן הוא ששתיהן מספקות תצוגות כדורגל מעל למצופה והתוצאות כמובן, בהתאם. ווטפורד המארחת אמנם ידעה עונות יפות מזו אך מקום בטוח בדיוק במרכז הטבלה בעונה כה קשה שניסתה להוריד אותה לקרשים, יכול להיחשב כמספק, וכאשר מוסיפים למשוואה את האפשרות להניף תואר ראשון בהיסטוריה, מדובר כאן כבר באירוע מכונן שעשוי לגרום לאלטון ג'ון, גדול אוהדיה לכתוב עליו שיר גלאם-רוק מדביק. וולבס, הניצבת שלושה מקומות מעל יריבתה, הוכיחה לא אחת שהיא ממש לא מתכוונת לדבוק בסטיגמה של "העולה החדשה הקלאסית" ושהיא יכולה לעשות חיים קשים לכל קבוצה וקבוצה בליגה, ואף היממה את מנצ'סטר יונייטד עצמה רק ביום שלישי האחרון. טרוי דיני ה-איש של ווטפורד ינסה בשארית כוחותיו ורגליו הפצועות לגבור על ההתקפה של הזאבים שרוקדת העונה על כרי הדשא באנגליה בקצב הסלסה, בזכות הכישרונות הלטיניים הרבים העומדים לרשותה ובראשם מלך השערים, ראול חימנז המקסיקני. כך או כך, תהיו בטוחים שזה המשחק שאתם רוצים לראות בסוף השבוע הקרוב.

סאות'המפטון – ליברפול (פרמייר ליג, שישי 22:00)
אחרי קרב עוצר נשימה נגד טוטנהאם שהסתיים בהצלחה, ליברפול תנחת באצטדיון הסנט מרי כדי לנסות לעבור את המוקש הקשה שנקרא סאות'המפטון בדרך, אולי לאליפות היסטורית שתיזכר שנים רבות. סלאח, מאנה ופירמינו יגיעו דרוכים לקראת המשחק שיפתח את המחזור מפני שהם יודעים ששלושת הנקודות שמונחות על הכף, חשובות ליריבתם בדוק כפי שהן חשובות להם. "הסיינטס" של מארק יוז הוולשי מבינים שכל נקודה עלולה להכריע את זהות הנושרות אל ליגת המשנה והם ממש לא רוצים להיות אלו שחתומים על החזרתה של סאות'המפטון אל המקום בו הייתה לפני קצת פחות מעשור. מצד שני, מדובר כאן בהזדמנות פז דווקא של ליברפול להפוך את משחק ההשלמה של מנצ'סטר סיטי נגד קריסטל פאלאס לקשה ומלחיץ במיוחד.

הזדמנות פז להעביר את הלחץ לחצי המגרש של סיטי. שחקני ליברפול (Liverpool FC)

בורנמות' – ברנלי (פרמייר ליג, שבת 17:00)
עוד קבוצה שנמצאת בקלחת של תחתית הטבלה היא ברנלי, כמה חזקה ומפתיעה בעונה שעברה כך חלשה ואפורה בעונה הנוכחית. שון דייץ' שעשה קסמים על הקווים של ברנלי בעונה שעברה, ינסה לקושש נקודות, להציל את קבוצתו מירידת ליגה אפשרית ולשכוח מהעונה הזו, בה הגנתה של ברנלי הפכה מעיקשת וחזקה למסננת של ממש שתאפשר לכל החפץ לכבוש את שערו של טים היטון. בורנמות', מארחת המשחק אולם נמצאת מספר מקומות ונקודות מכובד מעל לברנלי, אך הפסד שלישי ברציפות עלול להדליק מספר רב של נורות אזהרה אצל האדומים-שחורים שמעדיפים כרגע להימנע מכך שהמשחקים נגד ברייטון, פולהאם וסאות'המפטון יהפכו לקרבות הישרדות. כך שרק ניצחון של בורנמות' יוכל להרגיע לחלוטין את המערכת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האדרספילד – לסטר סיטי (פרמייר ליג, שבת 17:00)
המשחק השני מתוך שלושה שישוחק בצהריי יום השבת, ייערך האדרספילד כיום קבוצות צ'מפיונשיפ לכל דבר ועניין לאחר שרשמה את אחת העונות הגרועות של מועדון כדורגל בליגה הראשונה לבין לסטר. 14 הנקודות ו18 שערי הזכות העומדים באמתחתה של האדרספילד העונה גרמו לכך שהבטחת הירידה לליגת המשנה, תגיע מוקדם מהצפוי. גם ללסטר שרשמה עונה סבירה לחלוטין אין כל כך על מה לשחק- לאירופה השנה היא כבר לא תגיע וגם ירידת ליגה כמובן כבר אינה באה בחשבון, אך שורה של ניצחונות רצופים יוכלו לשמח את אוהדיה של לסטר (שזקוקים העונה לשמחות) ולהכין את הקבוצה בפן המנטלי לקראת תחילת העונה הבאה.

ניוקאסל – קריסטל פאלאס (פרמייר ליג, שבת 17:00)
ניוקאסל, שלא הצליחה לנצל את המשחקים העודפים שלה על מנת להלחיץ את חברותיה לתחתית, יכולה גם היא לשוב אל ליגת המשנה במידה וקארדיף אכן תתעורר ותצבור נקודות והיא כרגע אינה תלויה אך ורק בעצמה. המשחק בשבת בינה לבין קריסטל פאלאס, שההתקפה החזקה והמהירה של בראשות זאהה ובאטצ'ואי מכפה על היכולת הכללית החלשה, יכריע מי מבין שתי הקבוצות הללו תעביר את שארית משחקי העונה בנעימים ותפנה ל"מלחמות יש ברירה" על מיקום בלבד, ומי עלולה להגיע אליהם עם הגב לקיר.

יביאו את קריסטל פאלאס לחוף מבטחים? באטצ'ואי וזאהה. (New Indian Express)

אברטון – ארסנל (פרמייר ליג, ראשון 16:00)
המשחק היוקרתי של המחזור יפגיש בין שתיים מהקבוצות המפוארות באנגליה, אברטון וארסנל. הטופיז, שככל הנראה יחתמו בחודשים הקרובים עונה פושרת למדי, עתידים להפוך למשוכה קשה במיוחד בהמשך גם עבור מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם וברנלי במחזורי הסיום של העונה, כך שלמרות שלאברטון עצמה לא נשאר על מה לשחק, היא עלולה להיות זו שתכריע עונה שלמה עבור קבוצות אחרות, כאשר ארסנל תהיה הראשונה שבהן. כמו בהרבה עונות בעבר, גם העונה ארסנל וטוטנהאם תיאבקנה ביניהן על המקום השלישי בטבלה, תוך כדי ששתיהן יופיעו בשלבי הנוקאאוט הן של ליגת האלופות (טוטנהאם) והן של הליגה האירופית (ארסנל) מול יריבות קשות ועיקשות. גם לארסנל וגם לטוטנהאם צפויים משחקי נעילה קלים באופן יחסי, אך רק מי שתתעלה על עצמה ולא תמעד תזכה במקום השלישי והמכובד. הדרך של ארסנל, שבכתיבת שורות אלו נמצאת נקודה בלבד מתחת ליריבתה המרה, תתחיל בצד הכחול של ליברפול.

צ'לסי – ווסטהאם יונייטד (פרמייר ליג, שני 22:00)
המשחק שינעל את המחזור יהיה חשוב במיוחד עבור אדם אחד- מאוריציו סארי. לאורך כל הקריירה, היה סארי במגמת עלייה מתמדת ולאחר עונה לא טובה שלו מכל הבחינות, החל מהתוצאות המביכות וכלה באיבוד האמון של השחקנים, יש סיכוי לא מבוטל בכלל שסארי עשוי להיבעט מצ'לסי אל קבוצה חלשה בהרבה. המנייה של סארי התרסקה דווקא בעונה שהייתה אמורה להיות מקפצה עבורו אל השורה הראשונה של המאמנים באירופה. סארי עומד במקום בו אף מאמן אינו רוצה לעמוד- כל מאמן מתחיל יודע כמה חשובה העונה הראשונה מחוץ לגבולות המולדת שלך, ואחרי שאימן בלא פחות מ-12 קבוצות איטלקיות, סארי נמצא במצב בו הוא תלוי יותר בשחקניו מאשר שהם תלויים בו. אף קבוצה בסדר הגודל של צ'לסי לא תפזול אפילו אל עבר האיטלקי במידה והבלוז יסיימו את העונה מתחת לטוטנהאם, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד ואף יחזרו ללונדון בלי גביע אירופה המוזהב. כך שללא ספק מדובר בתקופה החשובה בקריירה של סארי שמתמודד בימים אלו עם סיטואציה שטרם הכיר. במשחק אמצע השבוע נגד ברייטון, שלטה צ'לסי בכדור ובמרכז השדה, ניצחה 3-0 ואפילו רובן לופטוס-צ'יק שכבש ובישל אולי עוד יהפוך לפרח היחיד שצמח השנה בשממה של הסטמפורד ברידג'- בעוד שכוכבי הקבוצה לא בשיאם או כבר נמצאים רגל וחצי מחוץ למועדון, הנער הבריטי רק משתבח ממשחק למשחק. האם דווקא לופטוס צ'יק יהיה האחד שיחזיר את גביע אירופה לצ'לסי ויחזק את אחיזתה במקום החמישי או אפילו לטפס למקום גבוהה ממנו על חשבון חברותיה לבירת הממלכה? תחילה צ'לסי תיאלץ לעבור את ווסטהאם הקשה שנחשבת לסוס השחור שלה בשנים האחרונות, לאחר שהשיגה ניצחון בודד על הפטישים מזה שנתיים וחצי.

כמה זמן באמת עוד יישאר לו בפרמייר ליג? סארי (bolalob.com)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort