אלופות נוער: ברצלונה עלתה לחצי הגמר בדקה ה-95

במסגרת רבע גמר טורניר ליגת האלופות לנוער, אירחה הערב מחזיקת הגביע, ברצלונה, את ליון הצרפתית, בשחזור משחק שמינית הגמר בטורניר המקביל של הבוגרים. בארסה, שעברה בסיבוב הקודם את הרטה ברלין לאחר 3-0 מוחץ, רצתה לשחזר את התוצאה של הבוגרים ולהעפיל לשלב הבא, בדרך אולי לזכיה שניה ברציפות. מנגד, ליון עברה בקושי רב את אייאקס בשלב שמינית הגמר, לאחר ניצחון בפנדלים, כאשר ברור שמשחק חוץ בבארסה הוא משוכה רצינית, אבל במועדון הצרפתי האמינו שבמשחק אחד, יחד עם השחקנים הנפלאים שלה, היא בהחלט מסוגלת לעלות לחצי הגמר.

הרכבים

ברצלונה: טנאס, מינגואזה, סאנז, רוסאנס, מדינה, אולרנה, מונצ'ו, קויאדו, דה לה פואנטה, מרקס ופאטי.

ליון: ברקולה, קיאטנגווה, סולן, בארד, מינוליאן, סומארה, תומאס, קאקרה, מטאם, קהרקי ורפיה.

המשחק נפתח עם צהוב מהיר מאוד, שנשלף כבר בדקה השניה לעברו של שחקן ברצלונה, מונצ'ו. הדקות הראשונות היו שקולות יחסית, כאשר שתי הקבוצות רצו וניסו, להשיג שער יתרון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 11- גול!! קפטן ליון, קאקרה, שקיבל כדור במרכז המגרש עם תחילתה של התקפה מתפרצת, שלח כדור עומק נהדר למטאם, שפרץ נהדר קדימה, כאשר בכניסה לרחבה הוא נתן צ'יפ גאוני מעל טנאס, שנחת ברשת של בארסה והכניס את הקבוצה הביתית לפאניקה. ליון עלתה לתוצאה 1-0.

כמה דקות לאחר מכן, הגבהה טובה של ברצלונה לרחבה הגיעה לשחקן שלה, שעלה יפה לנגיחה, אך לא מצא את המסגרת.

בדקה ה-21, דאבל נהדר בכניסה לרחבה, בין קויאדו לפאטי, השאיר את קויאדו לאחד על אחד מול ברקולה, אבל השוער של ליון הציל אותה משער שוויון בטוח.

מיד לאחר מכן, מצידו השני של המגרש, ליון יצאה להתקפת מעבר מהירה, כאשר מספר סומארה טס נהדר מהאגף הימני לכיוון הרחבה ונעצר רק אצל השוער, שהדף את הכדור, כאשר על הריבאונד השתלט שחקן ליונזי, שנגח ונעצר רק על קו הרחבה על ידי הגנת בארסה, מה שהציל את הקבוצה הספרדית מפיגור כפול, בשלב מוקדם מאוד.

בדקה ה-27  כרטיס צהוב ראשון הונף גם לשחקן של ליון, כאשר מאטם הוא זה שראה את הכרטיס.

בדקה ה-28, הרמה של בארסה לרחבה, הורחקה בצורה לא טובה והגיע לרגל של שחקן בארסה, שבעט וולה אדיר מהאוויר, אך השוער של ליון זינק נהדר והדף את הכדור.

בדקה ה-43, הרמה של בארסה לרחבה עברה את השוער, הגיעה לראשו של מונצ'ו, שהספיק להגיע ולנגוח מול שער כמעט ריק, אבל הכדור שלו פספס בסנטימטרים את השער הצרפתי.

השופט לא הוסיף זמן למחצית הראשונה, שרק מיד לסיומה והוריד את שתי הקבוצות לחדרי ההלבשה, כשליון הייתה צריכה לחשוב על הדרך לשמירת היתרון, כשמנגד, בארסה הצטרכה לשבור אתה הראש כדי לחזור למגרש. תוצאת המחצית 0-1 לליון.

שמחה קצרה. מטאם חוגג את שער היתרון של ליון, שהוריד אותה למחצית בהובלה. (דף הטוויטר של ליגת האלופות לנוער)

המחצית השניה נפתחה עם מספר ניסיונות של בארסה להתקרב לשערה של ליון, אך ללא הצלחה, כאשר מנגד ליון מנסה להוציא מתפרצות מהירות.

בדקה ה-55, ברצלונה ערכה את החילוף הראשון שלה, כאשר ז'סוס נכנס במקומו של רוסאנס.

דקה 57- גול!! קרן של ברצלונה לא נחתה טובה על אף אחד מראשיהם של שחקניה, אבל ההגנה של ליון לא הצליחה להרחיק את הכדור כמו שצריך, מה שהוביל לערבוביה ברחבה, כאשר בסופה מסר מינגואזה למונצ'ו, הקפטן של בארסה, שהשתלט על הכדור,  נעמד מול ברקולה וגילגל בקלות פנימה. ברצלונה השוותה את התוצאה ל 1-1.

דקה 61- גול!! התקפה יפהפייה של ברצלונה, שהניעה כדור במהירות, הסתיימה במסירת עומק של מינגואזה מקצה הרחבה לפאטי, שבנגיעה אחת הכניע את ברקולה בפעם השניה בארבע דקות וקבע מהפך מהיר. ברצלונה הפכה את התוצאה וקבעה 1-2 לטובתה.

בדקה ה-65, גם ליון הצטרפה לרשימת המחליפות, כשהכניסה את גוירי, במקומו של קהרקי. בדקה ה-69, כרטיס צהוב הונף לעברו של פאטי, כובש השער השני של בארסה.

בדקה ה-72 וה-73, ערכה ברצלונה שני חילופים, בהתאמה, כאשר גונזאלס נכנס במקומו של דה לה פואנטה, ומורטימר עלה על חשבונו של כובש השער הראשון, מונצ'ו.

בדקה ה-80, ליון ערכה חילוף כפול, כאשר קולי החליף את סומארה דבארוארה נכנס במקום רפיה.

שתי דקות לאחר מכן, גם בארסה ערכה חילוף, השלישי שלה, העלתה את פקה והורידה את קויאדו לספסל. בדקה ה-83, מרקס דחף שחקן מאחורה וקיבל כרטיס צהוב, שלישי של בארסה הערב. בדקה ה-86, עוד צהוב לבארסה, הפעם לכיוונו של קנטון.

בדקה ה-88, חילוף כפול נוסף של ליון, עם ניסיון אחרון להשיג שוויון, כאשר גריפיתס נכנס במקומו של מינוליאן, ודה סילבה על חשבונו של מטאם.

דקה 89- גול!! כדור עומק ארוך הגיע לגריפיתס, שנכנס נהדר לרחבה ובנגיעה הראשונה שלו בכדור, דקה אחרי שנכנס, הכניע את טנאס וקבע שוויון דרמטי. ליון השוותה את התוצאה רגע לפני השריקה לסיום וקבעה 2-2.

השפופט הוסיף חמש דקות, כאשר בדקה ה-94, קולי, שחקנה של ליון, ספג כרטיס צהוב, שני של ליון הערב.

דקה 95- פנדל!! בהתקפה האחרונה של ברצלונה במשחק, שחקן שלה הוכשל ברחבה, מה שהוביל את השופט לשריקת כדור עונשין מ-11 מטרים. מרקס ניגש לכדור, בעט חזק לפינה הימנית, הכניע את ברקולה וכבש את שער הניצחון של ברצלונה. ברצלונה עלתה ליתרון 2-3.

השופט רק נתן לליון לחדש את המשחק, כאשר מיד לאחר מכן הוא שרק לסיום, העלה את ברצלונה לחצי גמר ליגת האלופות לנוער, אחרי שער ניצחון סופר דרמטי, והחזיר את ליון הביתה מאוכזבת מאוד, אחרי משחק טוב שלה, אך זה לא הספיק. תוצאת הסיום 2-3 לברצלונה, שעלתה לחצי הגמר.

כבש את שער הניצחון החשוב של בארסה. פאטי (דף הטוויטר של ברצלונה נוער)

במשחק מוקדם יותר הערב, פורטו הייתה הראשונה שהבטיחה את מקומה בחצי הגמר, לאחר ניצחון 0-3 על מידטיילנד הדנית, משערים של אנדייה (15'), סוסה (77') ואלבוקרק (89').

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort