הכרעת הרובין

עונה מוזרה עוברת על שוערה של רומא, רובין אולסן. מצד אחד, השוער השבדי מראה יכולת טובה לאורך רוב העונה, כאשר הוא בהחלט עושה רושם שנחת מחליף ראוי לשוער הרומאי האחרון, אליסון. מצד שני, קבוצתו נמצאת בעונה בינונית כרגע, עם סיכון ממשי על המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, כשהיא סופגת מספר לא מועט של שערים. יותר מזה, יש לה את מספר שערי החובה הגבוה ביותר, יחד עם אטאלנטה, בעשירייה הראשונה של הסריה א', כאשר לאולסן יש מספר שערים שהם ללא ספק אשמתו הישירה. אז השאלה הגדולה, כדי לקבוע איך נראית עד כה עונתו של השוער השבדי, היא האם הוא חלק ממספר השערים הרב אותם סופגת קבוצתו, או שלהיפך, הוא הסיבה לכך שרומא לא ספגה יותר שערים עד כה.

אולסן, השוער הגבוה (1.98 מ') בן ה-29, שנולד בשבדיה להורים דנים, מה שהקנה לו גם אזרחות דנית, משחק בקבוצות בוגרות מגיל 17, כאשר את הקריירה התחיל בקבוצות קטנות בשבדיה, כאשר לאחר קרוב לחמש שנים, כשהיה כמעט בגיל 22, חתם במאלמו, אחד המועדונים הגדולים בשבדיה. בתחילת עונת 2012/13, זכה להופעות בודדות, עד שבחודש אפריל של אותה עונה, נכנס כמחליף באחד ממשחקי הליגה, לאחר שהשוער הראשון, דהלין, נפצע, כאשר בכל תקופת פציעתו אולסן שימש כשוער הראשון, הציג יכולת מצוינת והשיג רשמית את אפודת השוער הראשון, גם לאחר החלמתו של דהלין. בסיום אותה עונה, אולסן היה חלק מהזכיה באליפות שבדיה, כאשר בעונת 2014/15, היה שותף לעליה של קבוצתו לשלב הבתים של ליגת האלופות ואף נבחר לשוער העונה בליגת העל השבדית באותה שנה. באותה עונה, אולסן, לו הייתה האפשרות לבחור האם לשחק בנבחרת השבדית או הדנית, ואף הצהיר שנתיים קודם לכן שהוא מעוניין לייצג את דנמרק, קיבל זימון לנבחרת שבדיה ונענה לו, מה שהקנה לו גם את אפודת השוער הלאומית במדינה. לאחר העונה החלומית, חתם אולסן בפאוק סלוניקי היוונית, כשבמהלך אותה עונה הושאל לפ.צ קופנהאגן, שם חתם לארבע שנים בסופו של דבר. בקיץ האחרון, הגיעה רומא, שחיפשה מחליף לאליסון, לאחר חתימתו בליברפול, שמה את ידה על השוער השבדי ורכשה אותו תמורת 12 מיליון יורו.

היה האדם הנכון בזמן הנכון עבור רומא. אולסן בעוד הצלה נפלאה (דף הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

את הופעת הבכורה הרשמית שלו העונה, במחזור הראשון של הסריה- א', פתח אולסן עם שער נקי, בניצחון על טורינו. מאז, רומא סיימה רק עוד שבעה משחקים ללא ספיגה, בכל המסגרות, מתוך 38 משחקים ששיחקה עד היום. אמנם, השוער השבדי רשום על מספר שערים בודדים, שנכבשו מטעות שלו, אך לחלוטין אי אפשר להצביע עליו כגורם לספיגת השערים של רומא. אולסן מציג יכולת טובה מאוד לאורך העונה, כאשר ברוב המשחקים הוא בהחלט מפגין כישורים נהדרים, כשהוא מציל את רומא לא פעם מספיגת שערים נוספים. אז אם נצליב את זה שרומא סופגת כמעט בכל משחק, אך עדיין אולסן מציג יכולת טובה, בהחלט ניתן להגיע למסקנה שההגנה הרומאית לא מתפקדת כראוי השנה, ולקבוע שאולסן עד כה מביא עונה מצוינת, עם מספר משחקים בהם עזר לקבוצתו להביא נקודות ולהישאר קרובים לקרב על המקום בצ'מפיונס, למרות חוליית ההגנה שלו.

את המבחן הגדול לקביעה זו, נוכל לראות ביום ראשון הקרוב (13/3, בשעה 16:00), כשרומא תארח באולימפיקו את נאפולי במסגרת המחזור ה-29 בסריה א', למפגש ישיר של אולסן מול אחת מחוליות ההתקפה הגדולות באיטליה בשנים האחרונות, עם מיליק, אינסינייה ומרטנס, שכבשו העונה יחד כבר 33 שערים. רומא, שנמצאת במקום החמישי בטבלה, במרחק ארבע נקודות ממילאן הרביעית, יודעת שהיא חייבת ניצחון כדי לא להתרחק מהמקום שמוביל לליגת האלופות. המארחת סובלת ממספר שחקנים פצועים, כאשר מלך השערים שלה, אל- שעראווי והקשר פלורנצי, יעדרו בוודאות מהמשחק, כשגם סגן מלך השערים, קולרוב, מלך הבישולים וסגנו, אונדר ופלגריני, יחד עם מנולס, דה רוסי ופסטורה, בספק גדול גם כן בעקבות פציעות שונות. למרות זאת, הרומאים מקווים שסגן מלך השערים הנוסף שלה (יחד עם אל שעראווי) ומלך הבישולים הנוסף (יחד עם אונדר), אדין דז'קו, יספק את הסחורה ויעזור לה להשיג ניצחון חשוב מאוד. מן הצד השני, נאפולי מגיעה בביטחון גדול הרבה יותר, כשהיא במקום השני, רחוקה אמנם מיובנטוס הראשונה, אך גם בפער של שבע נקודות מהשלישית אינטר, בדרך לסיים את העונה בהישג המכובד של סגנית האלופה. האורחת תחסר את זיילינסקי המוצהב ואלביול הפצוע, כאשר אינסינייה, סגן מלך השערים שלה ואוספינה, השוער הראשון שלה בספק למשחק, אך היא יכולה בהחלט לסמוך על שאר שחקני ההתקפה שלה, שירצו לנצל את העובדה שרומא סופגת כמעט בכל משחק ולכבוש גם כן באולימפיקו, כדי לרשום עוד ניצחון, 19 במספר, בדרך הבטוחה להבטחת המקום השני. שתי הקבוצות מחזיקות את המקום השני בליגה בשערי זכות, מה שמבטיח לנו משחק לוהט, התקפי והכי חשוב, מרובה בשערים, או שאולי אולסן יוכיח לאיטליה כולה, שהוא אחד השוערים הגדולים בליגה, או הגדול ביותר כיום.

רוצים להמשיך ולצעוד את מסלול הניצחונות גם מול ברומא. שחקני נאפולי (דף הטוויטר של נאפולי)

במשחק מעניין נוסף, שיערך גם ביום ראשון (31/3, בשעה 19:00), תארח אינטר את לאציו. אינטר, שנמצאת במקום השלישי בטבלה, במרחק שבע נקודות מנאפולי, רוצה להמשיך ולהיות מעל היריבה העירונית, אותה ניצחה בדרבי הלוהט של המחזור וממוקמת רביעית, עליה היא מובילה כרגע בשתי נקודות, בשאיפה אפילו להגדיל את הפער. אינטר תחסר את ורסאליקו הפצוע, כאשר מלך השערים שלה, איקרדי, בספק, יחד עם ניינגולן, אך עדיין יש להם מספיק כלים כדי לגבור על לאציו בבית, עם מרטינז ופרישיץ' הנהדרים. מצידו השני של המגרש, לאציו מגיעה מהמקום השביעי, במרחק שש נקודות ממילאן, שנמצאת בעמדה הנכספת שמובילה לצ'מפיונס, כאשר גם היא רוצה לחלום, למרות שזה לא יהיה פשוט בכלל, להשתחל לליגה של הגדולות ביותר. הקבוצה של סימונה אינזאגי לא הפסידה בשלושת משחקי הליגה האחרונים, ותשמח להמשיך את הרצף המוצלח גם בסן סירו, בראשותו של צ'ירו אימובילה הלוהט, שיחד עם חואקין קוראה המצוין מסוגלים להשיג ניצחון חוץ משמעותי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שאר משחקי המחזור בסריה א' 

קייבו- קליארי (שישי, 29/3, שעה 22:30)

אודינזה- גנואה (שבת, 30/3, שעה 17:00)

יובנטוס- אמפולי (שבת, 30/3, שעה 20:00)

סמפדוריה- מילאן (שבת, 30/3, שעה 22:30)

פארמה- אטאלנטה (ראשון, 31/3, שעה 13:30)

פיורנטינה- טורינו  (ראשון, 31/3, שעה 16:00)

פרוסינונה- ספאל (ראשון, 31/3, שעה 16:00)

בולוניה- ססואלו (ראשון, 31/3, שעה 19:00)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort