נסללה מפת הדרך למדריד

רגע אחרי שנשלפו הכדורים בניון, שוויץ, ואנו יודעים את המסלול המלא לעבור התואר הנחשק ביותר בכדורגל מועדונים, הגיע הזמן לנסות לראות את התמונה שההגרלה ציירה לנו.

אייאקס – יובנטוס

אייאקס

"את ההישג הכי גדול שלהם הם כבר עשו" טוענים לא מעט פרשנים אחרי שההולנדים גרמו לכך שבוודאות תהיה לנו אלופה חדשה השנה וריאל מדריד לא תגיע להישג המטורף של 4 זכויות רצופות (כאילו ששלוש רצוף לא מספיק היסטורי). אבל ההולנדים כבר הוכיחו את רוח הקרב שלהם, ולמרות שיחד עם פורטו הם נחשבים לקבוצות הנחותות ביותר שנותרו במפעל אסור לאף אחת מששת האחרות לזלזל בהן.

שחקני אייאקס חוגגים במדריד, יעלו גם לחצי הגמר? (AS)

שחקניו של אריק טן-האח יעשו הכל כדי לצבוט ולשרוט כל יריבה שתעמוד בדרכם וכאשר ההגרלה זימנה להם את יובנטוס אל תהיו מופתעים אם תראו אותם בין 4 האחרונות, ומשם, משם הכל אפשרי, פשוט צריך לשנן את השיר של בוב מארלי שרץ בין הקהל ביוהאן קרויף ארנה "every little thing' is gonna be alright".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

יובנטוס

מה אפשר להגיד על הגברת הזקנה? אחרי שהיא גורפת שנה אחר שנה את התואר המקומי באיטליה, יובה, שהגיעה בחמש השנים האחרונות לשני גמרים בהם הפסידה, הביאה את מר. צ'מפיונס ליג, הלא הוא כריסטיאנו רונאלדו, כדי שיסיים את העבודה כמו שצריך עבור הגברת הזקנה.

הזירה שלו. מר. צ'מפיונס ליג רוצה עוד תואר (The Sun)

רונאלדו, שאשתקד הדיח את יובה עם פנדל דרמטי בדקה ה-93' בסנטיאגו ברנאבאו בדרך לטריפיט של ריאל, הוא גם זה שהעלה במו רגליו (וראשו) את הביאנקונרי לרבע הגמר אחרי שנעץ שלושער אדיר לרשת של יאן אובלאק באליאנץ סטדיום בטורינו ומחק פיגור 2:0 מהמשחק הראשון בוונדה מטרופוליטנו, בתקווה שישוב עוד העונה לאותו אצטדיון בקרב על כל הקופה.

סיכויים: יובה כמובן שפייבוריטית, הייתי אומר 75%-25% לטובתה.

ליברפול – פורטו

ליברפול

מוחמד סלאח כבר טען שמוכן לוותר על החלום לזכות בליגת האלופות השנה לטובת אליפות עם ליברפול אבל זה לא אומר שהכוכב המצרי לא ינסה לעזור לחבריו להשיג את התואר בנוסף.

מוכן לוותר לטובת אליפות אבל לא ייכנע בלי קרב. לסלאח יש סדר עדיפויות (BBC)

ליברפול דילגה מעל משוכה לא פשוטה, באיירן מינכן, בדרך לרבע וזאת אחרי שסיימה ב-0:0 ביתי כשכל הלחץ והאווירה העויינת של האליאנץ ארנה נגדה. למזלה, סאדיו מאנה לא התרגש גם משער עצמי של חברו ז'ואל מאטיפ ויחד עם נגיחה אדירה של וירג'יל ואן דייק של את המייטי רדס לטופ-8. אשתקד פציעה מוקדמת של סלאח והדבר המוזר שנקרא לוריס קאריוס מנעו מליברפול תואר אירופי, השנה כשקאריוס לא שם ובמקומו ניצב אליסון הנהדר, יכול להיות שנראה את הסקאוזרס עושים את הצעד האחרון והחשוב ביותר.

פורטו

בית קל, יריבה הכי נוחה שהיה אפשר לקבל בשמינית (חוץ משאלקה) והמון מזל. זה מה ששלח את פורטו לרבע הגמר אחרי שלא הייתה בשלב הזה מאז עונת 2014-15. למען האמת, עם כל הכבוד לחבורה של סרז'יו קונסייסאו, ככל הנראה צמד המשחקים הקרוב יהיה האחרון שלהם במפעל השנה אבל תהיו בטוחים שהם לא יירדו מהבמה מבלי לתת פייט.

תודה שבאתם. שחקני פורטו אחרי שהדיחו את רומא (UEFA)

סיכויים: קלופ ימשיך לחצי הסיכויים 80%-20% לטובתו.

טוטנהאם – מנצ'סטר סיטי

טוטנהאם

כל מי שחושב שהספרס יכולים ללכת עד הסוף ככל הנראה משוגע אבל זה לא אומר שהחבורה של מאוריסיו פוצ'טינו באה לשמש כתפאורה. עם שחקנים כמו הוגו לוריס, יאן ורטונחן, כריסטיאן אריקסן, סון היונג מין, דלה עלי והארי קיין, לא רק שהספרס נמצאים בשלב הזה בזכות, אלא גם פוזלים לעבר חצי הגמר!

כשהוא בעניינים הכל אפשרי. הארי קיין מתכונן לרבע הגמר. (Sky)

מה שעומד לרעת המאמן הארגנטינאי הוא בעיקר חוסר הניסיון של הסגל להיות במעמדים גדולים כפי שכבר ניתן היה לראות בפרישה המוקדמת של התרנגולים במירוץ על האליפות אבל בנוקאאוט הכל אפשרי אז שימו לב גם אליהם.

מנצ'סטר סיטי

פפ יודע שהסיבה שהוא נמצא באיטיחאד סטדיום היא אחת: להביא את התואר הנחשק למועדון של שייח מנסור.

אחרי שקיבל פנקס צ'קים עבה במיוחד, כל תוצאה חוץ מזכייה בתואר תיחשב כאכזבה עבור בעלי הקבוצה ויהיה מעניין לראות כיצד זה ישפיע על המשך העסקתו של פפ שמעולם לא פוטר ממשרת המאמן. יחד עם דיבורים על מאבר אפשרי ליובנטוס, הדבר היחיד שיכול מקצועית לבלום את סיטי זו סיטי עצמה והמנטליות שלה. להביס את שאלקה 10:2 בסיכום זו לא חוכמה, השאלה היא מה יהיה כעת ובהמשך הדרך.

"אם אני לא מביא את התואר אני בחוץ"? פפ נמצא בצומת דרכים רצינית (The Sun)

סיכויים: זה הזמן של פוצ'טינו להוכיח מה הוא שווה אבל כנראה שפפ והחבורה שלו פשוט עדיפים, 65%-35% לטובת סיטי.

מנצ'סטר יונייטד – ברצלונה

מנצ'סטר יונייטד

כשההגרלה של שמינית הגמר זימנה לשחקניו של ז'וזה מוריניו (כן, היה מאמן כזה ביונייטד אם אתם שרויים תחת אופוריית אולה גונאר סולשייר ושכחתם) את פ.ס.ז', אף אחד לא באמת נתן להם סיכוי לעבור. כשסולשאייר הפסיד את המשחק הראשון באולד טראפורד בתוצאה 2:0 גם האופטימיים שבאוהדי יונייטד לא חשבו שהם יעלו לרבע ופשוט השלימו עם העובדה שכעת המאמן שהגיע להציל את הקבוצה, יתרכז רק בליגה ובבנייה מחדש את מה שמוריניו הרס. אבל לרומלו לוקאקו ומרכוס ראשפורד היו תוכניות אחרות כשגם פרנל קימפמבה מושיט יד (תרתי משמע) ויונייטד בין 8 האחרונות של המפעל ועם המומנטום והרוח הגבית שיש לה, יש אנשים שמוכנים להתערב על זה שזה יסתיים עם הופעה בגמר במדריד וגם בזכייה.

היורש של פרגי? סולשאייר חוגג בפריז (UEFA)

ברצלונה

בארסה חולמת בגדול למרות עונה לא דורסנית שלה ולמרות שהיא סובלת מלא מעט צרות בסגל. חניכיו של ארנסטו ואלוורדה הבטיחו מקום בגמר הגביע ונמצאים בעמדה נוחה מאוד לזכייה באליפות אבל הדובדבן שבקצפת יהיה כמובן התואר הנחשק מכל עבור המועדון, הלא הוא הגביע עם האוזניים הגדולות. לאו מסי אמנם לפעמים כבר לא חד כתער כפי שהיה בשיא יכולתו, בעיקר כי הוא נחוש להשלים 90 דקות בכל משחק והמילה "מנוחה" לא קיימת בלקסיקון שלו אבל למזלו הוא מקבל צוות מסייע נפלא שכולל את עוסמאן דמבלה, שכשלא עסוק בלפקוד את קופת החולים של המועדון נמצא ביכולת נהדרת, ולואיס סוארס שגם אם לא מבקיע, תמיד גורם לבלמים להתעסק בו ובכך מוריד ממסי שומר נוסף שיכול היה להציק לפרעוש.

נחוש ללכת עד הסוף, מסי (AS)

תוסיפו לזה יכולת נהדרת בין הקורות של מארק-אנדרה טר-שטגן, הלידה מחדש של ג'רארד פיקה שפתח את העונה בצורה מזעזעת אבל התייצב סביבות דצמבר וכמובן היעילות של איבן ראקיטיץ' באמצע וקיבלתם קבוצה נפלאה שיכולה ללכת כל הדרך עד הסוף וזה עוד מבלי להזכיר את הברומטר בוסקטס, תגלית העונה לנגלה, ארת'ור מלו וסיכוי התעוררות מחודש של פליפה קוטיניו שעד כה לא ממש מוצא את מקומו בקטאלוניה.

סיכויים: וואו איזה קרב!! הסיכויים אמנם עם ברצלונה אבל ההבדל לא גדול מדי, 60%-40% לטובת הקטאלונים.

התוצאות המלאות של ההגרלה לאורך יתר השלבים:

בשלב חצי הגמר ייפגשו המנצחת בין טוטנהאם למנצ'סטר סיטי למנצחת בין אייאקס ליובה והמנצחת בין ליברפול לפורטו למנצחת בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד.

מה שאומר שהגמר ייראה כך: אחת מתוך טוטנהאם/סיטי/אייאקס/יובה תפגוש את אחת מתוך ליברפול/פורטו/ברצלונה/יונייטד.

מעניין על איזה גמר אתם חולמים, לי כבר יש פייבוריט.

הכדורים שלפו מפגשים נהדרים! (UEFA)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית