ה-RAW שאחרי פסטליין מוביל לרסלמניה

קיקאוף: השילד

זהו לכאורה פרומו הפרידה של השילד. ריינס אומר שאם אתמול בלילה היה הלילה האחרון, אז הוא לא מתחרט על כך שהוא עשה מה שהוא אוהב עם מי שהוא אוהב. לאמבורז יש עניינים לטפל בהם וריינס עצמו מכוון לקרב יחידים הערב. לאחר מכן הוא אומר כי גם לסת' יש עניינים לדאוג להם, וזהו ה-עניין האמיתי להתמודד איתו שזה "להרוג את החיה" (לנצח את ברוק לסנר) ולזכות בתואר. הם מסיימים את הפרומו עם פיסט-באמפ.

רולינס נשאר בזירה ואומר שהשילד גנבו את ההצגה אמש אך הוא נקטע על ידי פול היימן. הם מחליפים עקיצות ורולינס אומר שסטיילס, באלאור, ובריאן כמעט וניצחו את ברוק. הוא אומר שלברוק יש בעיה עם החבר'ה הקטנים, כמוהו, אבל אף אחד מהם אינו סת' רולינס. פול אומר שלברוק לא היה זמן להתכונן לאותם קרבות. שלטון בנג'מין מגיע ותוקף את רולינס.

סיכום: אני אוהב את זה, החלק של השילד היה קצר ונחמד ונטו בשביל לסגור את הקטע הנוסטלגי, ההייפ היה סביב רולינס וברוק כאשר החלק בו היימן מגייס את השותף לשעבר של לסנר ב-OVW לתקוף רולינס היה כיף ולא צפוי.

סת' רולינס נגד שלטון בנג'מין

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

היימן מפרשן. בנג'מין תוקף ושולט בשלב מוקדם אבל רולינס נלחם ומרים את הקצב. רולינס שולח בלוקבאסטר אבל שלטון נמנע מהצמדה, רולינס זורק אותו אבל בנג'מין בולם אותו שוב עם ספירה ל-2. במהלך הקרב בנג'מין מתאבק בסגנון דומה מאוד לברוק וגם עושה לא מעט ג'רמן סופלקסים ואפילו מנסה F5 שנבלם על ידי סת' אבל רולינס סוגר עניינים עם בלאקאאוט ומנצח את הקרב.

סיכום: קרב נהדר, היימן היה פרשן נפלא.

ברוק יהיה ב-RAW בשבוע הבא.

פין באלור (c) נגד לאשלי

לאשלי חונק את בלור אבל פין יוצא מזה ומרים את הקצב, לאשלי שוב משתלט על העניינים וכמעט מצמיד את באלור. הם ממשיכים קרב די מאוזן ובאלור מוצא את עצמו עם ידי על העליונה אבל לפתע נשמע צלצול הפעמון! דעתו של באלור מוסחת, רואים שזהו ליו ראש! באלור מרביץ לראש אבל נכנס לזירה כדי לחטוף מלאשלי ולהיות מוצמד ל-3. יש לנו אלוף חדש-ישן וראש חוזר לשתף פעולה על לאשלי!

סיכום: בפרק הבא של סיפור האהבה-שנאה של לאשלי וליו….נו באמת…תסיימו את זה כבר ותנו לליו להתחרות עצמאית ב-205.

סגמנט מאחורי הקלעים: בארון קורבין

קורבין אומר שהוא סחב את העסק על כתפיים בזמן שריינס היה בחוץ (בגלל טיפולי הלוקמיה) ושהוא לא רוצה שריינס יהיה חלק מה-WWE.

רונדה ראוזי בזירה:

ראוזי יורדת על הקהל ואומרת שהם ראוים לבקי ושהיא תביך אותה ברסלמניה לכן גרמה לכך שבקי תתווסף לקרב. דיינה ברוק יוצארת להעמת איתה. ראוזי משמידה את ברוק ונוטשת את הזירה.

סיכום: עוד פרומו היל טוב, ברוק פשוט "הוקרבה" לזה.

אלאסטר בלאק וריקושה נגד בובי רוד וצ'אד גייבל

קרב מצוין בין שני הצוותים ששוב מראה כמה יכולת זירה יש לאתלטים הנהדרים האלה בהחלט שווה צפייה למרות שהיה קצת. הקרב מסתיים אחרי שריקושה מעיף את גייבל מחוץ לעסק ובלאק שולח בלאק מאסס לרוד בשביל ההצמדה. לאחר הקרב הברייבל תוקפים את בלאק וריקושה.

סיכום: עוד מומנטום לצמד החם שבא מה-NXT. התקיפה מצד הרבייבל תמשיך כנראה את פיוד הטאג-טימז המשולש הזה עוד זמן מה.

סגמנט אלכסה בליס:

הנה לכם מומנט אוף בליס אמיתי. אלכסה בליס מכריזה שאת הרסלמניה ינחה/תנחה…..היא!

סגמנט בראון סטרוומן:

בראון מדבר על הדחליל מ-SNL שהוא הרים באוויר בשבוע שעבר כאשר מודיעים לו שהמכונית שלו הגיעה.. בראון, שלא ממש מבין במה מדובר יוצא לחנייה ומוצא מכונית עם סרט מתנה גדול עליה, זה מהאותו בחורצ'יק שך SNL. בראון שולף את הדלת מהמקום ומתלונן שהוא אפילו לא יכול להיכנס לתוך המכונית מרוב שהיא קטנה. הוא קורע את מכסה המנוע ועוזב את המקום.

סגמנט בזירה: אלאייס ועוד

אלאייס מנגן ויורד על הקהל. נו ויי חוזה מטעמת איתו וחוטף מכות.

מכריזים על הארלם היט להיכל התהילה

עוד פרומו קצר של לייסי אוונס (מתי היא תיכנס לזירה לעזאזל??).

נאיה ג'קס נגד נטליה

טאמינה כמובן בצד של נאחה, בת' פיניקס באה עם נטאליה, אחרי זמן קצר זה הופך לברוול ומופסק.

סיכום: יש לנו פה בילד-אפ לקרב זוגות..יאאייי…

סגמנט בזירה: HHH ובטיסטה

HHH בזירה ובטיסטה מגיע. הם לא אומרים שום דבר משמעותי ודייב רק חוזר על משפט אחד "תן לי את מה שמגיע לי, ץן לי את מה שאני רוצה", זה פשוט נראה פטתי ומגוכך. HHH מסכים. יש בינהם קרב במניה אבל הוא יהיה No Holds Barred.

סיכום: אוקיי, בואו נדלג על הפורפליי ונגיע לעיקר סבבה? סבבה!

פרומו בזירה: קורט אנגל+קרב קורט אנגל נגד אפולו קרוז

אנגל מדבר על כל מה שהשיג בחייו ואומר שברסלמניה זה היה הקרב האחרון שלו. וכאן הערב, הוא יתאבק בפעם האחרונה מול הקהל בפיטסבורג.

מי שיוצא מולו הוא אפולו קרוז שטען לא פעם שאנגל סוג של מנטור. אנגל מנצח אחרי 3 וחצי דקות והשניים מתחבקים.

סיכום: דמעות זולגות מעיניי מרגש בלתי פוסק על מה שהלך פה…ואם ברצינות, בואו נדבר על רגשות כשקורט באמת יילך.

רומן ריינס נגד דרו מק'אינטייר

ריינס יוצא לקרב אבל דרו תוקף אותו בדרך לזירה. 2 כניסות חזקות של הראש של ריינס לעמוד וקליימור קיק מטשטשות את הביג דוג. רולינס ואמברוז לוקחים אותו מהזירה לרופא וכשאמברוז יוצא מחדר הטיפולים הוא נתקל ב-HHH ודורש ממנו קרב ללא חוקים הערב, HHH מסכים.

סיכום: דרו אמר "זו רק ההתחלה" כשהכה את ריינס אז כנראה שיהיה ביניהם משהו ברסלמניה. יאללה יש עניין!

דרו מק'אינטייר נגד דין אמברוז (קרב ללא חוקים)

קרב ארוך, מאוד פיזי ובדיוק מה שחשבתי שנראה משניהם. דרו מצטייר כפסיכופט  בפני עצמו והוא נכנס ממש לטרייד מהלומות קשוח עם הלונאטיק פרינג'. בסופו של דבר מרו שולח את אמברוז לתוך לוח ה-LED שבכניסה ואז נועל אותו חצי גוף בין המעקה שליד המדרגות בצד הבמה. לאחר מכן הוא שולח קליימור קיק לאמברוז שלא מצליח להשתחרר מהמעקה ומנצח את הקרב. אחרי שאמברוז קם הוא שולח לו עוד קליימור קיק.

סיכום: יכול להיות שזה היה הקרב האחרון של אמברוז.

סיכום תוכנית: נחמד אבל לא וואו גדול מדי, החודש הקרוב יהיה בילד-אפ לרסלמניה, נראה מה יעשו עם זה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort