טוויסט בעלילה

בעקבות שני הערבים המרגשים בליגת האלופות השבוע, נזכרתי שוב איזה כיף זה כדורגל! אז גם אם לא מדובר בליגת האלופות, או ברמה הכי גבוהה באירופה, המחזור ה-25 בבונדסליגה עשוי לספק מפגשי כדורגל מהנים וקרבות קשים ועיקשים. הנה הכנה קצרה למחזור הקרוב בליגה הראשונה בגרמניה:
באיירן מינכן-וולפסבורג (שבת 16:30):
באיירן מינכן המשתפרת תארח את וולפסבורג באליאנץ ארנה. מה שאני אהבתי לראות בבאיירן העונה זה שבירה של מעין מוסכמה של קבוצות, במיוחד בשנים האחרונות, שכשהקבוצה לא משחקת טוב צריך לערוף את ראשו של המאמן. העונה של הבווארים נפתחה באופן לא מוצלח בלשון עדינה, בטח ביחס לשנים האחרונות עם יופ היינקס ולאחריו גווארדיולה על הקווים, אך למרות זאת, גם אחרי תקופות לא טובות, הם נתנו גב למאמן ניקו קובאץ' והשאירו לו הזדמנות לתקן ולהשתפר. המאמן הקרואטי הצליח בפרנקפורט אשתקד, ואף זכה בגביע על הראש של קבוצתו הנוכחית, ובאיירן שבחרה בו בתחילת השנה להוביל את הקבוצה לתארים, האמינה שהוא מסוגל לעשות את זה ובינתיים זה משתלם לה. זה התחיל עם 7 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אך מיד לאחר מכן הגיעו 4 משחקים בהם הפסידה 2 ו-2 הסתיימו בתיקו, ואנשים החלו להטיל ספקות ביכולת של קובאץ' לעמוד בציפיות של הקהל ושל המועדון. קובאץ' קיבל זמן, באמת עבד טוב בזמן הזה ובאיירן מתחילה לנפק קבלות. לא מדובר בכדורגל הטוטאלי של פפ, והוא גם לא יופ היינקס, אולם הקרואטי מספק לאוהדי באיירן משחקים יפים עם לא מעט שערים-באיירן כבש 3 שערים ומעלה במשחק ב12 מתוך 16 המשחקים האחרונים שלה. נעשים איזונים נכונים בין שיתוף כשרונות צעירים נהדרים כמו סרג' גנאברי וקינגסלי קומאן לצד כוכבים מתבגרים כדוגמת רובן וריברי, והפער בטבלה מדורטמונד שעמד בעבר על 9 נקודות, צומצם עד כדי כך שהצהובים-שחורים מובילים את הליגה כרגע רק בזכות הפרש שערים עדיף. רגע לפני הגומלין מול ליברפול בצ'מפיונס, האדומים רוצים לאסוף 3 נקודות קריטיות נוספות למאבק האליפות, כדי להגיע בראש שקט למשחק מול המייטי רדס, אולם זה לא הולך להיות פשוט.
לאחר שנתיים קשות בהן ניצלה בעור שיניה מירידת ליגה, וולפסבורג חוזרת להציג לנו את מה שהתרגלנו לראות ממנה בשנים שלפני כן. בשנים הקודמות שיחקו בה צעירים נהדרים שהחזיקו את הקבוצה במאבקי צמרת ובליגת האלופות ברגליהם, כמו קווין דה-בריינה ויוליאן דראקסלר, ואחרי עזיבתם התקשה לחזור המועדון לטופ. העונה בזכות סגל מאוזן הצליחו הזאבים לחזור לתלם והם רחוקים כפסע מהמקומות המובילים לליגה האירופית, ו4 נקודות מהמקום הרביעי המוביל למפעל בו לא לקחו חלק מאז עונת 15-16, ליגת האלופות. עבורם כל נקודה חשובה בקרב על המקומות לאירופה מול באייר לברקוזן, פרנקפורט ומנשנגלדבאך הקשוחות ולאחר של הפסידו במשך 5 משחקים ליגה רצופים, הם בטח לא באים לעשות לבאיירן חיים קלים רגע לפני שהאדומים פוגשים את ליברפול בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. אם הראש של באיירן יהיה שם ולא במשחק הקרוב היא עלולה להיענש.
כדאי לשים לב ל: ווט ווגהורסט. החלוץ ההולנדי שהגיע מאלקאמר נותן עונה ראשונה יפה מאוד במועדון עם 9 שערי ליגה, ובתקופה הזו, כששחקנים הולנדים מצויינים רבים מתגלים, הולנד יכולה לבנות נבחרת מוצלחת בה ווגהורסט בהחלט יכול לשמש כחלוץ המוביל לאחר פרישתו של רובין ואן פרסי האהוב. בכל מקרה, להגנה של באיירן כדאי להתכונן טוב למפגש מולו.
עונת בכורה טובה להולנדי (vi.nl)
ניחוש מושכל: 2:1 לבאיירן, לא קל, אך הבחורים של קובאץ' יעשו את העבודה.
בורוסיה דורטמונד-שטוטגרט (שבת 16:30):
העונה היה נראה שהכל הולך לבורוסיה דורטמונד. מרקו רויס לא נפצע במשך תקופה ארוכה, שחקני ההגנה: אשרף חכימי, דן-אקסל זגאדו, אבדו דיאלו, מנואל אקנג'י ולוקאס פישצ'ק עשו עבודה יפה, אקסל ויטסל שחקן הרכש היה נראה כפגיעה טובה, פאקו אלקאסר היה מדהים, פגע בול בכל משחק עם ממוצע שערים מטורף ביחס לדקות משחק. זה כבר הלך לכיוון שהפעם הם באמת יכולים ללכת עד הסוף ולהתמודד על האליפות. הם כבר הובילו על באיירן ב9 נקודות בראש הטבלה, עד ש… התהפכו הגורלות. באיירן החלה להשתפר ולטפס במעלה הטבלה, ואילו דורטמונד רשמה ירידה חדה ביכולת, ולמעשה היא עם ניצחון אחד בשמונת המשחקים האחרונים שלה. לא ברור מה גרם לירידה החדה הזו אצל הצהובים שחורים, אך לאחר שהודחו השבוע מליגת האלופות על ידי טוטנהאם לאחר 4:0 בסיכום שני המשחקים, הם צריכים להתרכז במטרה העיקרית שנשארה להם העונה, האליפות. באיירן קרובה קרובה ולוחצת חזק, ודורטמונד חייבת לחזור לכדורגל הנהדר שלה החודשים הקודמים בכדי להישאר בראש. המשימה הזאת מתחילה כבר במחזור הקרוב במשחק מול שטוגרט, לה אין עונה מוצלחת, אולם היא מגיעה למשחק עם רוח גבית לאחר ניצחון 5-1 על האנובר. דורטמונד צריכה לשים מאוחר את התוצאות המאכזבות ואת ההדחה הכואבת מהצ'מפיונס, ולהגיע הכי מוכנה שאפשר למשחק הזה כדי להרוויח שבוע נוסף בראש הטבלה.
פתח בסערה-אלקאסר (lichthidau)
כדאי לשים לב ל: סטיבן זובר. השוויצרי הנפלא שהגיע לשטוטגרט בינואר מהופנהיים, כבש צמד במשחק הקודם, והקבוצה תולה בו הרבה תקוות, שיצליח לשמור על המשכיות ולהביא תוצאות גם במשחק הזה.
ניחוש מושכל: 1:1 בין הקבוצות, דורטמונד יוצאת מאוד מאוכזבת, שטוטגרט דווקא מסופקת.
יתר המשחקים:
ורדר ברמן-שאלקה (שישי 21:30)
רד בול לייפציג-אוגסבורג (שבת 16:30)
פרייבורג-הרטה ברלין (שבת 16:30)
מיינץ-בורוסיה מנשנגלדבאך (שבת 19:30)
הופנהיים-נירנברג (ראשון 16:30)
האנובר 96-באייר לברקוזן (ראשון 19:00)
פורטונה דיסלדורף-איינטרכט פרנקפורט (שני 21:30)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort